#1
ik vond geen forum over '3,4-dmmc'. aangezien ik wel wek graag wil weten wat de ervaringen van andere mensen zijn.
Ik ben zelf 3-cmc gebruiker en 2fma. Wil niet zo inpulsief zijn om dingens uit te proberen.
Mensen die zelf deze drug '3.4dmmc' al heeft geprobeerd? wat zijn jullie ervaringen?
Ik ben zelf 3-cmc gebruiker en 2fma. Wil niet zo inpulsief zijn om dingens uit te proberen.
Mensen die zelf deze drug '3.4dmmc' al heeft geprobeerd? wat zijn jullie ervaringen?