Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal, Volgende week zaterdag ben ik van plan (mn eerste keer!) speed te gaan gebruiken op een feestje. Momenteel ben ik wel geveld door een keelontsteking en ik slik daarvoor antibiotica. Ik ben donderdag klaar met mijn kuur. Ik zou dan ongeveer 48 uur later speed nemen. Is dit af te raden? Thanks voor het antwoord!"
"Naast het risico dat ik weer ziek kan worden; clasht speed met (resten) antibiotica?"
"Het feest en de speed waren geweldig, de kater was verschrikkelijk en mijn amandelen zijn helaas weer dik en pijnlijker. Gelukkig kan ik vanmiddag al terecht bij de huisarts, maar weinig slaap en drugs zijn dus niet aan te raden vlak na een antibioticakuur"
"Hallo allemaal! Op We Are Electric gaan mijn vrienden 4fmp gebruiken. Ikzelf heb dat nog nooit gedaan, tegenover zo'n 8x xtc. Ik heb xtc afgezworen tijdens het uitgaan, omdat ik nooit zin krijg om te dansen, maar juist alleen maar wil zitten, praten, knuffelen etc. We Are Electric is voor mij een ontzettend dik festival waar ik ook echt voor de namen ga, dus het is voor mij belangrijk dat ik van 4fmp wél zin krijg om te dansen. Mijn huisgenoten die wel beiden hebben gedaan, zeggen dat ze van 4fmp veel meer partyzin krijgen, maar dat krijgen ze ook van xtc... Dus mijn vraag: wie herkent zich in mijn xtc-ervaringen (geen zin meer om te feesten) en kan mij vertellen hoe 'ie dat ervaart met 4fmp? Oorspronkelijk had ik het idee om lekker aan de pep te gaan, maar dan ga ik sowieso weer niet kunnen slapen en daar ben ik ook wel klaar mee... Ik hoorde van 4fmp dat men daar beter van kan slapen dan met pep iig. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!"
"Hallootjes, Zaterdag staat er weer een leuk festivalleke op de partyplanning en ik ben nog een beetje in dubio over wat ik ga gebruiken. Een deel van de groep gaat aan de pillen, maar ik doe dat niet op festivals, aangezien xtc voor mij werkt als downer. Ik wil dan alleen maar zitten en praten en knuffelen etc etc - iig niet dansen, zonde dus voor op een festival! Mijn vraag: hoe denken jullie dat ik reageer op 6APB? Zijn hier nog meer mensen die xtc niet kunnen gebruiken als partydrug en ervaring hebben met benzofury? Ik vind het leuk om dat voor het eerst te gebruiken, maar het lijkt me jammer als het zaterdag dan één slome luie liefdevolle bedoening wordt xxx Discodeine"
"Dunnetjess33 zei: Zou het niet aan je mindset kunnen liggen dat je loom wordt van xtc? Ik ga op een festival als de brandweer op xtc en thuis/vrienden ben ik rustig, kletserig, relax op xtc. Klik om te vergroten... Mwah, heb het de afgelopen 5 jaar zo'n 10 keer gedaan op feestjes. En elke keer had ik toch weer een beetje spijt omdat ik geen zin meer had om te feesten"
"Roze olifant zei: Anders probeer je het gewoon eens met 6APB? Als je van XTC sowieso niet actief wordt, heb je niets te verliezen. Klik om te vergroten... Bedoel je hiermee dat 6APB hoe dan ook meer energie geeft dan XTC? Jmths zei: Hangt voor mij met beide middelen sterk af aan of ik me fit voel en of de setting prikkelend is of niet. Klik om te vergroten... Wat vind jij het voornaamste verschil tussen beiden?"
"Jmths zei: 6-APB en MDMA lijken zeer sterk op elkaar qua effecten, het grootste verschil in mijn ervaring is dat 6-APB trager opkomt, minder hard piekt en langer duurt / langer plateau heeft. De 6-APB dip achteraf voelt naar mijn ervaring dan ook meer uitgesmeerd. 6-APB voelt relatief wel ietsje meer trippy dan MDMA, ik beschouw beide middelen niet als trippy maar het is denk ik de beste omschrijving om het verschil duidelijk te maken. Vooral wanneer je 6-APB en MDMA combineert met een psychedelica merk je dit verschil sterker. Om deze reden denk ik dan ook dat 6-APB net ietsje sterker uitvergroot wat er al is. De meeste mensen zal het verschil echter niet opvallen. Doordat MDMA harder piekt is deze tijdens de piek alsnog wel wat waziger, wat ik zeg met nadruk op het woord relatief dus. Met zowel 6-APB als MDMA heb ik wel meegemaakt dat ik er belachelijk actief van kon worden als dat ik er loom van kon worden. Klik om te vergroten... Bedankt voor je antwoord Jmths! Mindless zei: Het zal inderdaad vooral je mindset zijn die bepaald hoe je er op reageert. Of je zin hebt om te dansen of niet. Verder eens met Jmths. 6-apb is als een soort (in tijd) uitgesmeerde mdma. Alles duurt langer bij 6-apb, maar het effect zelf is minder intens. Verder is de high van 6-apb veel stabieler bij mij en voelt het alsof tijd langzamer gaat, in tegenstelling tot het juist sneller gaan van tijd bij mdma. Ik vind een avondje 6-apb veel meer genieten dan een avondje mdma, maar helaas is er nog een verschil: de dip van 6-apb is weer een stuk vervelender en langer t.o.v. die van mdma bij mij. Klik om te vergroten... Oeffff, minder leuk om te lezen over die dip natuurlijk. Ik denk dat ik de knoop door ga hakken en 6APB ga doen op het festival. Een vriend gaat een 120mg unit voor me kokkerellen, hopelijk een fijne dosis. Hoop dat het meevalt! Ik laat nog wel weten hoe het me is bevallen"
"Joehoe! Afgelopen zaterdag dus rond 16:00 uur een 6APB-capsule ingenomen van 120mg. De vriend die het voor me had gemaakt, had een capsule van 100mg, en hij merkte het al een half uur na inname. Bij mij duurde het veel langer; hij zat al te stuiteren als een konijntje en kon niet ophouden met lachen, maar bij mij gebeurde er niet zoveel. Na twee uur voelde ik nog niks en dacht ik; als ik over een uur nog niks voel, pak ik wat xtc. Nouuu dat was uiteindelijk niet nodig; ik voelde me ongeveer na twee uur en een kwartier steeds euforischer worden en had lekker veel energie. Wel bleef dat xtc-'lovegevoel' uit, waardoor ik merkte dat ik een beetje teleurgesteld was. Ik had dus de verwachting dat het ongeveer hetzelfde zou zijn als xtc, maar dan met nog meer energie, maar dat was in mijn geval dus niet. Ik had toen effe met vrienden besproken (waaronder -Zero <3) dat ik een beetje teleurstelling voelde en kon het toen naast me neerleggen en ervan genieten. Heb daarna een heerlijk fijne trip gehad van ongeveer 18:30 tot 21:30 uur met lekker veel energie, de bekende xtc-praatjes en heel af en toe wat gekke visuals zoals lampflitsen die lang bleven hangen. Ook zag ik een man met een raar masker op, maar toen ik nog een keer naar hem keek had hij een normaal gezicht. Meer visuals had ik verder niet. Heel chill trouwens dat ik van de 6APB nauwelijks bijwerkingen had, alleen een beetje kaakmalen. Na half tien nam het effect dus weer af en voelde ik me nog steeds energiek en blij, en heb ik (op afraden van -Zero, haha) een kwartje xtc genomen (zo eigenwijs dat ik ben). Na drie kwartier kwam dat effect op en heb ik heerlijk gespaced; ik werd wel weer slomer, maar wilde (dankzij de nasleep van de 6APB I guess) blijven dansen. Op de terugweg van het festival heerlijk achterop gezeten bij een vriend die fietste, lekker doorgespaced, en eenmaal thuis nog twee kwartjes gepakt. Uiteindelijk dus erg blij dat ik niet naar -Zero heb geluisterd De bekende bijwerkingen werden met het kwartje erger, dus na die drie kwartjes verspreid over zo'n drie uur gestopt uiteindelijk. Toen nog 3x ghb gepakt hehe, dus ja, het was een supergeslaagde zaterdag en after! Ik vind 6APB dus meer te vergelijken met een lekkere speedbom dan xtc. Ik ben benieuwd of ik nog een dip ga krijgen, voelde me gisteren en vandaag in ieder geval super. Komt misschien ook gewoon doordat ik met leuke dingen bezig ben en lekker van het weer geniet. Ik ga in ieder geval ook 6APB bestellen, leuk spul! Thanks allen voor jullie advies"
"Hoi piepeloi, op de een of andere manier werkt het snuiven van drugs niet bij mij, en ik vraag me af hoe dat kan. Begin 2014 heb ik aardig dronken op een feestje voor het eerst coke gesnoven. Echter merkte ik er niks van, alleen dat ik iets helderder werd, al vermoed ik dat dat komt door de adrenaline vanwege de spanning. Daarna heb ik speed in bommetjes gebruikt en dat merkte ik wel goed (net zoals xtc, truffels, 4fmp, ofwel alles wat ik oraal in nam, gaf effect). In de zomer van 2015 snoof ik weer op een feestje, ditmaal wat speed, maar weer merkte ik niks. Sidenote: ik was wederom behoorlijk aangeschoten. Ik wist in ieder geval wel hoe het effect van speed zou zijn, maar dat voelde ik totaal niet, ook niet iets wat in de buurt kwam. Tijdens ADE heb ik voor de tweede keer coke gesnoven, vrij nuchter deze keer. En wederom merkte ik helemaal niks, terwijl mijn vriend wel zei verschil te voelen. Vorig weekend heb ik voor het eerst ketamine geprobeerd; een vrij lage dosis, omdat ik iets benauwder ben voor de effecten dan die van coke. De eerste lijn niks, na een half uur nog een lijn genomen, wederom niks. Twintig minuten later nog een flinke lijn genomen en je raadt het al; nog steeds niks. Daarna maar gaan slapen met een enorme snotneus Vandaar dus dit topic... heb nu vier keer drie verschillende drugs gesnoven en ik heb er nog nooit wat van gemerkt. Kwaliteit van de coke weet ik niet, beide keren van vrienden gekregen (die zelf wel aardig onder de indruk ervan waren). De speed heb ik vaak gebruikt, ikzelf maak er altijd bommetjes van en die voel ik heerlijk. Mijn huisgenoten hebben dezelfde speed vaak gesnoven en zeggen daar ook heerlijk op te gaan. De ketamine hebben mijn huisgenoten ook al eerder gehad, die waren heel de avond lam op de bank aan het hangen. Ofwel aan de kwaliteit van de drugs kan het niet liggen lijkt me. Toevallig was ik bij elke snuifbeurt minstens aangeschoten, maar ik vraag me af of dit uitmaakt. Je zou dan alsnog wel verschil moeten voelen. Weet iemand waarom snuiven bij mij niet werkt? Doe ik iets verkeerd? Thanks!"