Hoi piepeloi, op de een of andere manier werkt het snuiven van drugs niet bij mij, en ik vraag me af hoe dat kan.
Begin 2014 heb ik aardig dronken op een feestje voor het eerst coke gesnoven. Echter merkte ik er niks van, alleen dat ik iets helderder werd, al vermoed ik dat dat komt door de adrenaline vanwege de spanning.
Daarna heb ik speed in bommetjes gebruikt en dat merkte ik wel goed (net zoals xtc, truffels, 4fmp, ofwel alles wat ik oraal in nam, gaf effect). In de zomer van 2015 snoof ik weer op een feestje, ditmaal wat speed, maar weer merkte ik niks. Sidenote: ik was wederom behoorlijk aangeschoten. Ik wist in ieder geval wel hoe het effect van speed zou zijn, maar dat voelde ik totaal niet, ook niet iets wat in de buurt kwam.
Tijdens ADE heb ik voor de tweede keer coke gesnoven, vrij nuchter deze keer. En wederom merkte ik helemaal niks, terwijl mijn vriend wel zei verschil te voelen.
Vorig weekend heb ik voor het eerst ketamine geprobeerd; een vrij lage dosis, omdat ik iets benauwder ben voor de effecten dan die van coke. De eerste lijn niks, na een half uur nog een lijn genomen, wederom niks. Twintig minuten later nog een flinke lijn genomen en je raadt het al; nog steeds niks. Daarna maar gaan slapen met een enorme snotneus
Vandaar dus dit topic... heb nu vier keer drie verschillende drugs gesnoven en ik heb er nog nooit wat van gemerkt.
Kwaliteit van de coke weet ik niet, beide keren van vrienden gekregen (die zelf wel aardig onder de indruk ervan waren).
De speed heb ik vaak gebruikt, ikzelf maak er altijd bommetjes van en die voel ik heerlijk. Mijn huisgenoten hebben dezelfde speed vaak gesnoven en zeggen daar ook heerlijk op te gaan.
De ketamine hebben mijn huisgenoten ook al eerder gehad, die waren heel de avond lam op de bank aan het hangen.
Ofwel aan de kwaliteit van de drugs kan het niet liggen lijkt me.
Toevallig was ik bij elke snuifbeurt minstens aangeschoten, maar ik vraag me af of dit uitmaakt. Je zou dan alsnog wel verschil moeten voelen.
Weet iemand waarom snuiven bij mij niet werkt? Doe ik iets verkeerd? Thanks!