Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen effect bij snuiven van coke, keta en speed

Geen effect bij snuiven van coke, keta en speed

12 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gok dat de alcohol het effect van speed zo vervormt dat je het er niet uit erkent(als je er enigszins ongevoelig voor bent), dat je cocaïne gewoon van bar slechte kwaliteit is en idem voor de ketamine. :P

Laat je drugs eens testen?
D
DiscodeineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi piepeloi, op de een of andere manier werkt het snuiven van drugs niet bij mij, en ik vraag me af hoe dat kan.

Begin 2014 heb ik aardig dronken op een feestje voor het eerst coke gesnoven. Echter merkte ik er niks van, alleen dat ik iets helderder werd, al vermoed ik dat dat komt door de adrenaline vanwege de spanning.

Daarna heb ik speed in bommetjes gebruikt en dat merkte ik wel goed (net zoals xtc, truffels, 4fmp, ofwel alles wat ik oraal in nam, gaf effect). In de zomer van 2015 snoof ik weer op een feestje, ditmaal wat speed, maar weer merkte ik niks. Sidenote: ik was wederom behoorlijk aangeschoten. Ik wist in ieder geval wel hoe het effect van speed zou zijn, maar dat voelde ik totaal niet, ook niet iets wat in de buurt kwam.

Tijdens ADE heb ik voor de tweede keer coke gesnoven, vrij nuchter deze keer. En wederom merkte ik helemaal niks, terwijl mijn vriend wel zei verschil te voelen.

Vorig weekend heb ik voor het eerst ketamine geprobeerd; een vrij lage dosis, omdat ik iets benauwder ben voor de effecten dan die van coke. De eerste lijn niks, na een half uur nog een lijn genomen, wederom niks. Twintig minuten later nog een flinke lijn genomen en je raadt het al; nog steeds niks. Daarna maar gaan slapen met een enorme snotneus :)

Vandaar dus dit topic... heb nu vier keer drie verschillende drugs gesnoven en ik heb er nog nooit wat van gemerkt.

Kwaliteit van de coke weet ik niet, beide keren van vrienden gekregen (die zelf wel aardig onder de indruk ervan waren).
De speed heb ik vaak gebruikt, ikzelf maak er altijd bommetjes van en die voel ik heerlijk. Mijn huisgenoten hebben dezelfde speed vaak gesnoven en zeggen daar ook heerlijk op te gaan.
De ketamine hebben mijn huisgenoten ook al eerder gehad, die waren heel de avond lam op de bank aan het hangen.
Ofwel aan de kwaliteit van de drugs kan het niet liggen lijkt me. :)

Toevallig was ik bij elke snuifbeurt minstens aangeschoten, maar ik vraag me af of dit uitmaakt. Je zou dan alsnog wel verschil moeten voelen.

Weet iemand waarom snuiven bij mij niet werkt? Doe ik iets verkeerd? Thanks!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
en snuif je wel op de goede manier? goed vermalen drugs, snuifbuisje een eind in je neus, en dan snuiven dat de drugs fatsoenlijk op je slijmvliezen terechtkomt? ik ken ook mensen die zo snuiven dat heel hun neus vooraan dichtzit, maar ook mensen die alles gelijk hun keel in snuiven. dat laatste zou je net zo goed moeten merken als een bommetje.

snuif eens zonder te drinken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zonder testuitslagen en benoemde hoeveelheden is elk antwoord speculatie.

Met eigenlijk ook wel.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
discodeine kan gewoon geen bloedvaten in zijn hoofd hebben...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een vriend van mij snuift altijd heel hard en daardoor drupt alles meteen zijn keel in. Hij loopt dan te klagen dat het slecht spul is of dan hij immuun is "vet grappig vind ik dat laatste" maar bij mij werkt het dan prima.

Wellicht komt het een deel daardoor. Ook goed vermalen bij vooral keta is dat heel belangrijk dat het mooi je neus in stuift. Verder zoals hierboven gezegd word is de kwaliteit heel erg van belang. Zonder test resultaat is er weinig van te zeggen. Een tijdje terug had ik keta die ook niet bepaald zuiver was moest daar zoveel van naar binnen werken voor ik echt goed wat merkte.

MeejheM zei:
discodeine kan gewoon geen bloedvaten in zijn hoofd hebben...
Klik om te vergroten...
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
MeejheM zei:
discodeine kan gewoon geen bloedvaten in zijn hoofd hebben...
Klik om te vergroten...
Haar! Dit is een vriendinnetje van mij :sunglasses:
D
DiscodeineLid
01-01-2024, 00:00
#8
De kwaliteit van beide keren coke weet ik niet, al had ik het van vrienden die ik vertrouw en vaak wat gebruiken. Kan me dus haast niet voorstellen dat het troep is. De speed heb ik wel laten testen, was volgens mij 64% oid... Maakt ook niet uit, want dat werkt met een bom wel goed. De ketamine hebben we niet getest, al zei mijn huisgenoot die 'ie er een te gek avondje mee heeft gehad.

Qua snuiven heb ik geen flauw idee. Ik snuif het op en na een tijdje proef ik het af en toe aan de achterkant van mijn tong (GOORRR). Ik heb de keta en coke de laatste keren ook met een opgerold briefje gedaan, de eerste keer coke en speed vanuit mijn handrug. Tsja, ik weet het ook gewoon niet, I guess volgende keer zonder alcohol innemen. :)
s
steelpan90Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit is een beetje hetzelfde als mensen roep "ik kan zoveel eten als ik wil maar kom gewoon niet aan!"

Is 2 manieren om jouw probleem op te lossen:
1: Meer snuiven.
2: nogmeer snuiven

Je bent echt niet speciaal en je hebt misschien een hogere tollerantie, maar je bent echt niet imuum voor drugs. Vriend van mij heeft maar max een klein puntje ket nodig de eerste keer om helemaal op ze kop te staan, en de eerste keer had ik al 2 lijnen nodig. Iedereen is verschillend maar niemand is speciaal, helaas.

Ik heb wel deze week gehad dat ik na een feest thuis relaxt film zat te kijken met vrienden. Flinke lijn genomen en direct film aangezet. Ik voelde de hele tijd maar niks en we waren de hele tijd sterke verhalen aan t vertellen. Kijk ik ff hoever we waren, was de film al anderhalf uur bezig.

Soms vergeet je gewoon te pakken om in die constant in die mood te blijven. Maarja beter dan te snel achter elkaar, dus goed de tijd onthouden.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Steelpan kijk eens even naar de data van de laatste reactie.... Kap eens even met oude topics bumpen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
ZERO- zei:
Steelpan kijk eens even naar de data van de laatste reactie.... Kap eens even met oude topics bumpen.
Klik om te vergroten...
Op sticky onderwerpen na, die altijd bovenaan staan als je wat toe te voegen hebt daar. Dit is inderdaad nutteloos hoewel je het vast goed bedoeld.
Even meer op de datum letten!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kijk aan eind goed al goed.
Geniet met mate :wink:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
En ik weet toevallig ook dat TS geen enkel probleem meer heeft met snuiven :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."