Joehoe! Afgelopen zaterdag dus rond 16:00 uur een 6APB-capsule ingenomen van 120mg. De vriend die het voor me had gemaakt, had een capsule van 100mg, en hij merkte het al een half uur na inname. Bij mij duurde het veel langer; hij zat al te stuiteren als een konijntje en kon niet ophouden met lachen, maar bij mij gebeurde er niet zoveel. Na twee uur voelde ik nog niks en dacht ik; als ik over een uur nog niks voel, pak ik wat xtc. Nouuu dat was uiteindelijk niet nodig; ik voelde me ongeveer na twee uur en een kwartier steeds euforischer worden en had lekker veel energie. Wel bleef dat xtc-'lovegevoel' uit, waardoor ik merkte dat ik een beetje teleurgesteld was. Ik had dus de verwachting dat het ongeveer hetzelfde zou zijn als xtc, maar dan met nog meer energie, maar dat was in mijn geval dus niet. Ik had toen effe met vrienden besproken (waaronder -Zero <3) dat ik een beetje teleurstelling voelde en kon het toen naast me neerleggen en ervan genieten. Heb daarna een heerlijk fijne trip gehad van ongeveer 18:30 tot 21:30 uur met lekker veel energie, de bekende xtc-praatjes en heel af en toe wat gekke visuals zoals lampflitsen die lang bleven hangen. Ook zag ik een man met een raar masker op, maar toen ik nog een keer naar hem keek had hij een normaal gezicht. Meer visuals had ik verder niet. Heel chill trouwens dat ik van de 6APB nauwelijks bijwerkingen had, alleen een beetje kaakmalen.
Na half tien nam het effect dus weer af en voelde ik me nog steeds energiek en blij, en heb ik (op afraden van -Zero, haha) een kwartje xtc genomen (zo eigenwijs dat ik ben). Na drie kwartier kwam dat effect op en heb ik heerlijk gespaced; ik werd wel weer slomer, maar wilde (dankzij de nasleep van de 6APB I guess) blijven dansen. Op de terugweg van het festival heerlijk achterop gezeten bij een vriend die fietste, lekker doorgespaced, en eenmaal thuis nog twee kwartjes gepakt. Uiteindelijk dus erg blij dat ik niet naar -Zero heb geluisterd
![:wink:]()
De bekende bijwerkingen werden met het kwartje erger, dus na die drie kwartjes verspreid over zo'n drie uur gestopt uiteindelijk. Toen nog 3x ghb gepakt hehe, dus ja, het was een supergeslaagde zaterdag en after!
Ik vind 6APB dus meer te vergelijken met een lekkere speedbom dan xtc. Ik ben benieuwd of ik nog een dip ga krijgen, voelde me gisteren en vandaag in ieder geval super. Komt misschien ook gewoon doordat ik met leuke dingen bezig ben en lekker van het weer geniet. Ik ga in ieder geval ook 6APB bestellen, leuk spul! Thanks allen voor jullie advies