Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVolgende logische dosis na 120mg 6apb?

Volgende logische dosis na 120mg 6apb?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo snel weer gebruiken is net als met XTC niet echt slim, maargoed dat heeft Zero je vast ook al verteld.

Ik vind tot op heden de dosis bij 6-APB voor mij niet zo nauw luisteren eigenlijk. Mijn eerste keer had ik 125mg en vond het heel mild. De tweede keer nam ik daarom 150mg maar merkte amper verschil in intensiteit. Hoewel ik het nog wel een kans wil geven vind ik het tot op heden eigenlijk veel te mild.
D
DiscodeineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ah ja! Ik heb nu een bom van ca. 140 mg gemaakt, maar mijn weegschaal is totaal niet nauwkeurig dus het kan makkelijk meer of minder zijn. Ik ga het meemaken zaterdag :') Thanks!
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Discodeine zei:
Ik ga het meemaken zaterdag :') Thanks!
Klik om te vergroten...

En? Hoe ging het?

Heb zelf net een lading 6APB binnen hier. Nog nooit gebruikt verder, ben dus benieuwd naar jouw ervaring. Overigens wel grappig dat je dat gewoon (nog) legaal kan kopen ('LET OP: niet geschikt voor menseijke consumptie') :tearsofjoy: Had wel nog wat vragen:
- weet wsl het antwoord wel al, maar toch: combi MDMA en 6APB; voegt dat nog iets toe? Ik verwacht dat als je ze na elkaar gebruikt het niet zo is dat je 'roes' weer terugkomt/versterkt wordt, aangezien bij beide middelen de serotonine gewoon 'op' raakt. Klopt dat? Of is er wel een versterkt effect? idg geval zou hetw erelds zijn: bijv. eerst mdma en dan 'verlengen' met 6 APB.... :mrgreen::rock:
- Is er idd een 'handige' dosis (zoals bij MDMA)? Ik dacht dat het heir ergens stond op het forum, maar kon dat niet zo snel terugvinden :flushed: Ik houd nu 150mg aan (uitgaande van 1,5-2 mg per kg), maar da's wellicht teveel?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Trinity zei:
En? ? Of is er wel een versterkt effect? idg geval zou hetw erelds zijn: bijv. eerst mdma en dan 'verlengen' met 6 APB.... :mrgreen::rock:
Klik om te vergroten...

Ik denk alleen niet dat je hersenen erg blij zullen zijn met deze combi...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Trinity zei:
Is er idd een 'handige' dosis (zoals bij MDMA)? Ik dacht dat het heir ergens stond op het forum, maar kon dat niet zo snel terugvinden :flushed: Ik houd nu 150mg aan (uitgaande van 1,5-2 mg per kg), maar da's wellicht teveel?
Klik om te vergroten...
Voor 6-APB is er niet zo'n richtlijn als dat ervoor MDMA is. In mijn persoonlijke ervaring is het wel aanzienlijk minder potent in gewicht en effect.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dunnetjess33 zei:
Ik denk alleen niet dat je hersenen erg blij zullen zijn met deze combi...
Klik om te vergroten...

Precies! Dat lijkt mij idd ook... Vond intussen ook al een andere post hier op het forum waarin dat ook al werd aangehaald en afgeraden. Thx!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Volgens mij is het met 6apb net als met xtc en 4fa dat je het best een pauze van 3 maanden kunt nemen. Dit ivm je hersenen en serotonine.
En volgens mij (heb ik gelezen) is 120mg al een redelijke dosis.
D
DiscodeineLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallootjes, een aantal weken terug heb ik 120 mg 6APB genomen en dat beviel goed! Ik vond het wel wat mild dus wil aankomend weekend een hogere dosis nemen. Zie in de spoiler m'n mini-tripreport. Wat is de volgende aangeraden dosis? 130, 140 mg? Hoe nauw luistert het? Ik ben een vrouw van 61 kilo. Thanks!

Spoiler: mini-tripreport 120mg 6apb
Joehoe! Afgelopen zaterdag dus rond 16:00 uur een 6APB-capsule ingenomen van 120mg. De vriend die het voor me had gemaakt, had een capsule van 100mg, en hij merkte het al een half uur na inname. Bij mij duurde het veel langer; hij zat al te stuiteren als een konijntje en kon niet ophouden met lachen, maar bij mij gebeurde er niet zoveel. Na twee uur voelde ik nog niks en dacht ik; als ik over een uur nog niks voel, pak ik wat xtc. Nouuu dat was uiteindelijk niet nodig; ik voelde me ongeveer na twee uur en een kwartier steeds euforischer worden en had lekker veel energie. Wel bleef dat xtc-'lovegevoel' uit, waardoor ik merkte dat ik een beetje teleurgesteld was. Ik had dus de verwachting dat het ongeveer hetzelfde zou zijn als xtc, maar dan met nog meer energie, maar dat was in mijn geval dus niet. Ik had toen effe met vrienden besproken (waaronder -Zero <3) dat ik een beetje teleurstelling voelde en kon het toen naast me neerleggen en ervan genieten. Heb daarna een heerlijk fijne trip gehad van ongeveer 18:30 tot 21:30 uur met lekker veel energie, de bekende xtc-praatjes en heel af en toe wat gekke visuals zoals lampflitsen die lang bleven hangen. Ook zag ik een man met een raar masker op, maar toen ik nog een keer naar hem keek had hij een normaal gezicht. Meer visuals had ik verder niet. Heel chill trouwens dat ik van de 6APB nauwelijks bijwerkingen had, alleen een beetje kaakmalen.

Na half tien nam het effect dus weer af en voelde ik me nog steeds energiek en blij, en heb ik (op afraden van -Zero, haha) een kwartje xtc genomen (zo eigenwijs dat ik ben). Na drie kwartier kwam dat effect op en heb ik heerlijk gespaced; ik werd wel weer slomer, maar wilde (dankzij de nasleep van de 6APB I guess) blijven dansen. Op de terugweg van het festival heerlijk achterop gezeten bij een vriend die fietste, lekker doorgespaced, en eenmaal thuis nog twee kwartjes gepakt. Uiteindelijk dus erg blij dat ik niet naar -Zero heb geluisterd :wink: De bekende bijwerkingen werden met het kwartje erger, dus na die drie kwartjes verspreid over zo'n drie uur gestopt uiteindelijk. Toen nog 3x ghb gepakt hehe, dus ja, het was een supergeslaagde zaterdag en after!

Ik vind 6APB dus meer te vergelijken met een lekkere speedbom dan xtc. Ik ben benieuwd of ik nog een dip ga krijgen, voelde me gisteren en vandaag in ieder geval super. Komt misschien ook gewoon doordat ik met leuke dingen bezig ben en lekker van het weer geniet. Ik ga in ieder geval ook 6APB bestellen, leuk spul! Thanks allen voor jullie advies

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."