Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als niet medisch hollistisch-humaan-adviesverlener mag ik je niet geen medisch advies verlenen op basis van medische gronden. Daarom raad ik jou aan een e-liquid van smaak naar keuze met een oplossing van 3-CMC, 2-MMC, 4-CL-PVP, 4,4 DMAR en minime hoeveelheid ADB-BUTINACA en één (ja slecht één enkele) van de nieuwe etiz ontspruitingen (naar vrije keuze) te maken. Zelfstandig wetenschappelijk onderzoek op ratten was veel belovend, binnen het uur waren de ratten zo kalm dat ze zich zelf tot de dag van vandaag niet verroeren. Daarnaast heb ik wel eens opgevangen dat amfetamine wel voorgeschreven word voor ADHD, dus een bezoek bij uw huisarts kan heel misschien helpen, al vind ik de eerste optie ontzettend veelbelovend. Gaat u voor de huisartsroete, blijf ze dan afgaan tot je met iemand kan praten waarmee het klikt."
"DOPE AMINE zei: Agressief worden van flualprazolam en je GSM plots kapotslaan midden in de nacht zonder reden is volgens mij geen pure benzo meer. Ik heb misschien een kilogram pure amfetamine gebruikt als tiener en jonge twintiger. Nu kan ik niks meer vinden op mijn 35 jarige leeftijd, zeker niet online.. Klik om te vergroten... Aan de drugs ligt het nooit! Shit, is er geen amfetamine niet meer online? Verdomse speculatoren!"
"Dopemonster zei: Dit vind ik wel heel overdreven en onrealistisch hoor. Klik om te vergroten... Overdreven 100%, maar niet onrealistisch want carfentanyl word nu ook al gebruikt door mensen in de staten."
"Travis777 zei: Helaas niks veranderd, het is zelfs erger geworden. Echt 6 gram per weekend. Alleen gebruiken. Dat is nog het ergste. Ik durf het gewoon niet te zeggen tegen iemand dat ik zo verslaafd ben. Vooral bang voor mn ouders. Klik om te vergroten... Wacht, na je doktersbezoek, heeft die je niet in contact gebracht met een therapeut?"
"Geneesmiddel zei: Ohja, tolerantie zal niet zo een grote rol spelen denk ik omdat de twee stoffen toch wel redelijk anders werken. Al helemaal het euforie gedeelte heeft niets met Ritalin te maken. Klik om te vergroten... Geld enkel maar hij de ritalin in 1 hersenhelft gebruikt heeft."
"Heb Bromonordiazepam getest, ook bekend als Nordazepam ,Nordiazepam. Bromonordazepam of Desalkylgidazepam. Na veel zoeken kwam ik gewoon op deze conlusie uit, dat deze namen allemaal hetzelfde betekenen. verbeter me gerust waar ik fout zit. Het is de meest actieve metaboliet van Gidazepam, dat in de USSR werd voorschreven rond de 50mg, met de natte vinger. Volgens mij is er niet zoveel te zien bij deze. bij 5mg (mijn hoogste dose) merkte ik vrijwel geen sedatie, het is een angstremmer maar ook dat treed maar op de achtergrond op, al bij al een zeer nuchtere ervaring. Jullie moeten zeker eens kijken naar de halfwaarde tijd van deze benzo. ,https://en.wikipedia.org/wiki/Gidazepam En ik kan mij hier niet over uitspreken, maar hoorde hier en daar speculatie dat die wel zijn nut heeft als afbouw en taper benzo."
"Die wetgeving hangt met ogen en haken aan elkaar dus het maakt echt niet uit of die legaal zijn of niet. Het wordt gewoon als een drugs behandeld zoals elke andere bij de authoriteiten. Op het 'drugwiel' staat DCK tussen de legale stoffen, 2F-DCK wordt dan wel weer niet vermeld. Ik ga er vanuit dat 2F-DCK dan ook legaal zal zijn, maar gezien het nergens zwart-wit wordt vermeld heb ik toch wat twijfels rond het bestellen ervan. Klik om te vergroten... De DCK met een chloride atoompje er nog aan staat dan weer bij illegaal... bijvoorbeeld.... lukyluk17 zei: En nog een bijkomstig vraagje: hoe riskant is het om een dergelijk pakje de grens Nederland-België over te laten gaan? Klik om te vergroten... Bij kleine hoeveelheden (een paar gram, een paar pillen) zou het me verbazen dat je daar ooit iets van hoort. Maar je bent je geld gwn kwijt."
"Crataegus zei: Wat bedoelt u met "niet zo boeiend". Ik lees van een user op Reddit dat FLY minder recreatief en meer introspectief zou zijn en langer duurt. Psychonautwiki zegt dan weer dat FLY weliswaar empathogeen is, maar eerder vergelijkbaar met mescaline en minder dan 2C-B. Persoonlijk ben ik erg geïntereseerd in het empathogeen vermogen van 2C-B (autisme hé), maar het is natuurlijk ietsje lastiger om aan te raken. Beiden nog niet geprobeerd, ik sta nog aan het begin van mijn ontdekkingstocht. Klik om te vergroten... Verschilt van persoon tot persoon... met mijn beperkte ervaring met 2C-B en 2C-B-Fly vind ik (en meen dat ook bij vrienden te zien) dat die laatste het wel veel beter doet dan 2C-B op vlak van empathisch vermorgen, wat je daar ook precies mee bedoeld. 2C-B-Fly is een stukje stimulerender wat dat volgens mij wel in de hand werkt. Maar om eerlijk te zijn heeft het niet veel nut ze te vergelijken, ze zijn gewoon anders. Fly vind ik wel fijn bij activiteiten, al dan niet in kleine groep of feestjes. Voor een 2C met sterke visuals en diepe trip ga ik voor 2C-E. Zoals iemand hierboven zei, 2C-B is nogal basic, mss goed voor beginner en forgiving, niet slecht maar de interesse is gewoon wat weg"
"clowNz zei: What is the amount if you use 4-HO-MET instead of 5-MeO-MiPT? Klik om te vergroten... Coming in late, maar aangezien 2mg 5-meo-mipt ongeveer 1/3 (ish) is van wat ik toen een goeie dosis vond zou ik (hypothethisch) tussen de 7 a 12mg 4-ho-met verwachten in deze combo van 20mg 2-fma en 70mg 5-mapb. De reden waarom Borax 5-meo-mipt kiest is voor de zeer lichte visuals en tactiele werking die wel eens voorkomt bij mdma."
"Fluclotizolam > etizolam anyday als het moet.... 100%"