Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsa-pihp roken of snuiven?

a-pihp roken of snuiven?

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Roekoezonderdoekoe zei:
Benzo afhankelijkheid, sorry maar wat bedoel je die er bij komt kijken?

Dat deze erbij naast nodig is voor slaap en een niet te snelle hartslag ect.. of bedoel je wat anders
Klik om te vergroten...
Slaap, strakke spieren, vaak heel snel paranoia, erg overprikkeld, … eigenlijk is het niet te doen zonder benzo’s… echt niet leuk ook gewoon.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
Pfoeh wat een voorraad voor je eerste (?) keer?
Raad beiden af maar als je echt gebruiken wil dan ben je beter af met snuiven.
Maar ongeacht de roa kan dit leiden tot binge gedrag en verslaving. Vooral als we er nog wat nep tussen gooien.
Vergeet niet dat er vaak ook een serieuze benzo afhankelijkheid bij komt te kijken.
Klik om te vergroten...
heb jij bij NEP ook een zieke crash? ik had op koningsnacht rond de 200mg nep gesnoven maar toen het uitwerkte was ik ff mentaal dood
D
DipkipLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Dopemonster
Crack is wel degelijk anders
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
SpeedPiet zei:
heb jij bij NEP ook een zieke crash? ik had op koningsnacht rond de 200mg nep gesnoven maar toen het uitwerkte was ik ff mentaal dood
Klik om te vergroten...
Niet echt, maar heb nog niet gesnoven.
Maar als je je zo voelt is het beter om naar je lichaam te luisteren.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuffelaar zei:
Niet echt, maar heb nog niet gesnoven.
Maar als je je zo voelt is het beter om naar je lichaam te luisteren.
Klik om te vergroten...
ja precies ga veel lekkerder op 3FA echt mn nummer 1 atm
O
OctoFerrumLid
01-01-2024, 00:00
#6
Had laatst ook 10gr a-Pipi bestelde, goede prijs enzo (kwali minder). Lang mee gedaan, kon me telkens begrenzen maar bij het laatste deel ging toch de safety eraf en was het volautomatisch hotrailen, vapen, folie, schoonmaken en repeat. Compleet stupide want die rush die komt echt niet meer, tolerantie bouwt snel op en stofjes zijn snel uitgeput. Zinloos dus, en toch maar doorgaan. Had vd week 2gr binnen gekregen en was vanavond ook al weer bezig met het zakje dat dicht had moeten blijven.

Halve bromazolam stopt de cyclus maar mijd benzo's eigenlijk als de pest tegenwoordig. Binnen 2 jaar van incidenteel gebruik (vervanging van alcohol) naar afhankelijkheid. Kon niet meer slapen zonder clonazolam of flualprazolam, wilde op karakter er vanaf maar na een week niet slapen grijp je gewoon weer naar dat ziplockie. En de dosering waar ik eerst harcore knockie van ging deed me heel snel nog maar weinig dus dubbelop, en dan op naar 3 maar gelukkig zijn het er niet meer geworden want ik mocht op een crisis kamertje wakker worden in een fijne kliniekna een duur taxi ritje in zo'n geel busje (niet cynisch bedoeld trouwens, van die kliniek. Echt heel veel lieve mensen en serieus een goede tijd gehad. Hard gewerkt maar verslaving is hardnekkig en ik heb de hoop beetje opgegeven.)

Maar goed die pokke benzo's hebben me nog een maand slaap gekost, en nog zeker zo lang na had spier spasmes of restless legs ofzo maar elke keer dat ik in de rust fase net voor de slaap aankwam schokte m'n hele lijf en daar werd ik natuurlijk weer klaarwakker van.
Nu wel vanaf, heb ze liggen maar in 6 maanden mss 5 genomen en alcohol drink ik nog maar 1 blikje van per dag. Goed heh van mij jammer van de drugs.

Flower123 zei:
Slaap, strakke spieren, vaak heel snel paranoia, erg overprikkeld, … eigenlijk is het niet te doen zonder benzo’s… echt niet leuk ook gewoon.
Klik om te vergroten...

Dan heb je het wel over meer dan incidenteel gebruik naar ik aanneem? Dit is de eerste keer* dat ik, om mezelf te begrenzen een benzo neem maar vond eigenlijk de coming down en craving, als je de knoop hebt doorgehakt dat het genoeg is geweest, erg meevallen. Het is de jacht naar die rush (die dus na een tijdje zinloos is) die moeilijk te doorbreken is maar daarna heb ik er eigenlijk niet veel van gemerkt, behalve vermoeidheid natuurlijk maar dat is Johan Cruijff.
Vind ik eigenlijk met cathinonen sowieso erg 'meevallen'. Heb ook al wat jaartjes ervaring en dan leer je het uitzitten en relativeren van dipjes dus dat helpt maar vond coke vroeger echt lastig, wilde altijd doorgaan en mega crash daarna. Janken, het-komt-ook-nooit-meer-goed-en-ik-heb-al-zoveel-geprobeerd-en-waarom-het-is-niet-eerlijk-ik-ben-Remy- al die onzin.
Vind cathinonen wel sterker lichamelijke bijwerkingen geven dan amfetaminen bijv. Cardio vasculaire restrictie (10xWoordwaarde, als het klopt maar bedoel vaatvernauwing) Druk op ademhaling, spieren gespannen dat soort dingen. Had ik in het begin met Eutylone best erg, alsof ik maar half diep kon inademen maar de aandeelhouder wint en heb daar nu geen last meer van. Gewenning helaas ook zo dat ik er meer van nodig heb. Tolerantie is goed naar je medemens maar wat drugs betreft is het een party pooper.

Paranoia doe ik niet aan heb ik op een gegeven moment besloten (na een weekje speed geloof ik). Wat is het ergste dat er kan gebeuren? De dood? Schuld? Schaamte? Over 100 jaar heerst Skynet, bestaan wij alleen nog als bitjes en bytejes op een drugsforum, is ons lichaam een veredelde batterij to John Wick ons komt redden en zijn het niet MAO-remmers maar de verering van Mao Zedong en een rood boekje waar onze depressie mee in bedwang wordt gehouden.

* = Ik lieg, allereerste keer A-Pipi Langkous dampen uiteindelijk ook benzo genomen. Had toen nog geen tolerantie en lag stuipend in bed rondjes te draaien, best freaky, beetje Exorcist achtig. Deed me denken aan die Flacca filmpjes. Had het op moeten nemen, lachen om terug te kijken. Zo leg ik de plakkers van de hartmonitor waaraan ik lag telkens op een andere plek. Als ik ze dan weken later weer tegenkom heb ik weer even een bitchslap back to reality. Dat filmpje was daar ook een goede voor geweest

SpeedPiet zei:
ja precies ga veel lekkerder op 3FA echt mn nummer 1 atm
Klik om te vergroten...

3FA aanrader dus? Voor feestjes dan bedoel ik? Hoe is de dip daarvan? Is serotonienig (dit is correct NL's), maar erge drain of valt het mee? Slik al 131,35 jaar SSRI's (10mg Escitalopram op het moment, niet superveel) maar de terrible tuesdays hebben mij al 71,3 jaar van de xtc/mdma afgehouden. Word er ook alleen maar stoned van, lig dan spacend in een hoekje van die knuffel mensen weg te negeren en te wachten tot het over is.

Mijn excuus voor dit langdradige epistel, het is on-topic, of deels dan toch, en ik heb me vermaakt tijdens het opstellen dus dat.
D
DipkipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopemonster zei:
Vapen is het net crack hoorde ik van betrouwbare junkenbronnen
Klik om te vergroten...
Ze hebben het mis.
R
RoekoezonderdoekoeLid
01-01-2024, 00:00
#8
SpeedPiet zei:
heb jij bij NEP ook een zieke crash? ik had op koningsnacht rond de 200mg nep gesnoven maar toen het uitwerkte was ik ff mentaal dood
Klik om te vergroten...
Uuhm, yaa goeie vraag. Ik ben niet echt een verstandige gebruiker dus ik voel me altijd wel achteraf compleet gesloopt.

Ik ben wel gestopt met echt vanalles door elkaar te mixen, ik kreeg echt extreem hartkloppingen enzo dus ja.
Maar beter gewoon aan een middel als hoofd middel gebruiken als stimulans iedergeval.
R
RoekoezonderdoekoeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb dus 10 gram a-pihp besteld en ga dat vandaag ophalen,
daarnaast heb ik ook NEP gehaald maar die was ik hoe dan ook van plan om te gaan vapen.

Dus hier komt mijn vraag hoe gebruik ik mijn a-pihp het beste?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Vapen is het net crack hoorde ik van betrouwbare junkenbronnen
R
RoekoezonderdoekoeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopemonster zei:
Vapen is het net crack hoorde ik van betrouwbare junkenbronnen
Klik om te vergroten...
Oke, dus bedoel je het dan net verspillen is omdat het dan zo snel op gaat of..?
R
RoekoezonderdoekoeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roekoezonderdoekoe zei:
Oke, dus bedoel je het dan net verspillen is omdat het dan zo snel op gaat of..?
Klik om te vergroten...
Wat is meer effect vraag ik me af
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Roekoezonderdoekoe zei:
Oke, dus bedoel je het dan net verspillen is omdat het dan zo snel op gaat of..?
Klik om te vergroten...
Intensere roes, gaat sneller op. Ligt er dus aan wat jij verspillen vind 🤷‍♂️
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roekoezonderdoekoe zei:
Ik heb dus 10 gram a-pihp besteld en ga dat vandaag ophalen,
daarnaast heb ik ook NEP gehaald maar die was ik hoe dan ook van plan om te gaan vapen.

Dus hier komt mijn vraag hoe gebruik ik mijn a-pihp het beste?
Klik om te vergroten...

Koekoeroekoezonderdoekoe!

Dat is knetter veel, mag ik vragen waarom je zoveel besteld van deze Rc?

Schijnt een behoorlijke rush te geven, maar ook een gigantisch hoge bloeddruk/hartslag, tot lang na de laatste dosis.

En de vapers kunnen denk ik wel met zekerheid zeggen dat dit 1 van de meest verslavende stoffen is, hoor maar weinig die het bij 1 keer houden.

Maar dat gezegd hebbende zit iedereen anders in elkaar.

wees voorzichtig, dit is spul voor experts!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pfoeh wat een voorraad voor je eerste (?) keer?
Raad beiden af maar als je echt gebruiken wil dan ben je beter af met snuiven.
Maar ongeacht de roa kan dit leiden tot binge gedrag en verslaving. Vooral als we er nog wat nep tussen gooien.
Vergeet niet dat er vaak ook een serieuze benzo afhankelijkheid bij komt te kijken.
R
RoekoezonderdoekoeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eve's drop zei:
Koekoeroekoezonderdoekoe!

Dat is knetter veel, mag ik vragen waarom je zoveel besteld van deze Rc?

Schijnt een behoorlijke rush te geven, maar ook een gigantisch hoge bloeddruk/hartslag, tot lang na de laatste dosis.

En de vapers kunnen denk ik wel met zekerheid zeggen dat dit 1 van de meest verslavende stoffen is, hoor maar weinig die het bij 1 keer houden.

Maar dat gezegd hebbende zit iedereen anders in elkaar.

wees voorzichtig, dit is spul voor experts!
Klik om te vergroten...
Goedkoper/voorraad, en thanks ik zou op passen.
R
RoekoezonderdoekoeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuffelaar zei:
Pfoeh wat een voorraad voor je eerste (?) keer?
Raad beiden af maar als je echt gebruiken wil dan ben je beter af met snuiven.
Maar ongeacht de roa kan dit leiden tot binge gedrag en verslaving. Vooral als we er nog wat nep tussen gooien.
Vergeet niet dat er vaak ook een serieuze benzo afhankelijkheid bij komt te kijken.
Klik om te vergroten...
Neee, niet 1e keer ik doe echt al super lang research chemicals ook beide a-pihp en NEP.

Voorheen heb ik ook de wel bekende andere dingen gedaan maar daarover gesproken is het inderdaad niet verstandig om mijn voorraad er doorheen te stampen, maar a-php ken ik en ook wat andere stimulans.

Ik ken eigenlijk van alle categorieën wel de chemicals. Dissociatieve, stimulerende, cannabiode (weet niet hoe je dat schrijft), benzos en de psychedelics
R
RoekoezonderdoekoeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roekoezonderdoekoe zei:
Neee, niet 1e keer ik doe echt al super lang research chemicals ook beide a-pihp en NEP.

Voorheen heb ik ook de wel bekende andere dingen gedaan maar daarover gesproken is het inderdaad niet verstandig om mijn voorraad er doorheen te stampen, maar a-php ken ik en ook wat andere stimulans.

Ik ken eigenlijk van alle categorieën wel de chemicals. Dissociatieve, stimulerende, cannabiode (weet niet hoe je dat schrijft), benzos en de psychedelics
Klik om te vergroten...
Ik kom gewoon wat telaat op dit platform hahah
R
RoekoezonderdoekoeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vroeg me trouwens nog af, heeft iemand een tip voor het vape hoesten te voorkomen want ik heb daar altijd last van de hele wolk in het pijpje dan ook weg blaast.. smh
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roekoezonderdoekoe zei:
Ik vroeg me trouwens nog af, heeft iemand een tip voor het vape hoesten te voorkomen want ik heb daar altijd last van de hele wolk in het pijpje dan ook weg blaast.. smh
Klik om te vergroten...
Water drinken en je spul niet verbranden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."