Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bij mij slaat het dan gaten uit mijn geheugen, maar trippen..... nee.... Toch niet als je met 'trippen' bedoelt zoals trippen op LSD of psyllocibine..."
"wat is "trippen" tegenwoordig eigenlijk?? in mijn tijd betekende dat hard gaan van lsd of paddo's maar die termen veranderen wel met de tijd waarschijnlijk.."
"ja, als freak moet je eigenlijk constant bijscholen!!"
"Hallo, ben een 38-jarige die normaal geen drugs meer gebruikt.. Slaap wel elke nacht op 15mg zopiclone (eigenlijk zijn dat wel zware drugs, maar goed.. pharmaceutische industrie moet draaien) Nu is mijn vraag: is hierop een antwoord hoeveel flugeldopjes GHB ik zou moeten slikken om zonder zopiclone in slaap te vallen (zonder alcohol erbij bedoel ik)??? Heb hier nog zo 2 flugelflesje liggen nu . Een maand geleden voor de 1e '(en enigekeer tot hiertoe) geprobeerd in combinatie met wat alcohol (1/4 fles whisky + paar pilsjes) en kon toen wel gemakkelijk zo'n half flugelflesje aan verspreid over 6-7 uur (atijd maar af en toe met zo'n half dopje, probeerde voorzichtig te zijn, jullie kenne het ongetwijfeld wel.....). Mijn neefje van 23 leerde me dit kennen en vond al respectol dat dit veel was..., ik speelde vroeger in een "hogere league" denk ik Toch snap ik na die ene keer dat dit toch wel spul is waar je voorzichtig mee moet zijn.... Misschien gekke vraag, maar hier lijken wel "ervaringsdeskundigen" te zitten..... Zou dus 1-2 nachten geen zopiclone willen gebruiken om van de zopiclone te ontwennen... edit: voel me van zo'n half dopje precies wel leuk, normaal typ ik niet snel zoveel hahah! Alvast bedankt!"
"waarom zou GHB dan zo populair zijn? Het effect is wel leuk, maar niet veel ander dan een paar pilsjes..."
"37 hier"
"Slik zelf al bijna 20 jaar zopiclone. Zit momenteel op 22.5mg/dag, soms 30mg. Op zich niet zoveel, maar levenskwaliteite daalt ervan enorm bij mij.. Vooral laatste 10 jaar enorm knokken om niet hoger te gaan.."
"zolang ik mn benzo's heb is er niks aan de hand"
"keer of 10-20 geprobeerd, vond er niks aan..."
"Ik vind het zo stom je longen zwaar te gaan verneuken door zoiets. Het is een korte lege roes voor mij, maar goed de werking van drugs is voor iedereen anders."