Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Even voorstellen: Hoi ik ben N, 22 lentes jong Enige ervaring op het gebied van mdma xtc speed en coke. Zeer weinig ervaring op het gebied van hallucinogenen middelen. Hierbij wil ik graag mijn eerste tripreport met jullie delen. Op en/of aanmerkingen zijn welkom! Zo verbeter ik natuurlijk alleen maar mijn reports. Ik hoop dat jullie het wat vinden, zo niet ook goed natuurlijk! 'Salvia en 2C-b' Na heel uitbundig en zorgvuldig informatie opgedaan over Salvia Divinorum, leek het mij eens tijd worden om dit te gaan proberen. Een vriendin van mij genaamd S wilde dit al een lange tijd proberen maar kon geen slachtoffer gek genoeg vinden om dit ook daadwerkelijk te doen! Na enig gechat hierover besloten we het toch maar te gaan doen! Tijdens het opzoeken van informatie over dit mooie natuurproduct kwam ik te lezen dat het uiterst belangrijk is om een tripsitter er bij te hebben, afijn een goeie vriend van ons 'T' wou wel gaan sitten. We hadden een datum gepland en waren er klaar voor, zaten gezellig onder het genot van een biertje bij S thuis! Eventjes wat kletsen en lachen, toen werd het toch echt tijd om kennis te maken met Lady Salvia. We hadden 2 kleine waterpijpjes, 5 gram gedroogde bladeren, 1 gram 5x extract en een halve gram 10x extract. Eenmaal de pijpjes gevuld ( we zijn gelijk maar begonnen met de 5x) gingen we ervoor zitten allebei met een klein beetje gezonde zenuwen. Goed lets goo!! Aanstekertje erboven en zoals iedereen op de fora beschreef flinke hijs nemen en 30 seconden inhouden. S en ikzelf namen de hijs en na 30 seconden voelde we ons een beetje lacherig en een soort van stoned. Na elkaar aan te hebben gekeken besloten we de pijpjes nogmaals te vullen. De 2e hijs deed echter niet veel meer bij mij dan de eerste! S daarintegen kreeg het gevoel alsof ze van 1 kant werd geduwd, en besloot te gaan liggen. Helaas was er hierna ook geen enkel effect meer aanwezig bij S. Desalniettemin weten we beiden dat Salvia een middel is met een omgekeerde tolerantie. Dus zoals men zegt respecteren wij deze vrouwe en zullen wij het in een later stadium nogmaals proberen. Inmiddels had T al wat biertjes gedronken en besloten S en ik dat voorbeeld te volgen. Na gezamelijk wat biertjes te hebben gedaan, besloten we om wat 2cb te nemen. Ik had deze in pilvorm, a 16mg per stuk. T en ikzelf hadden al eens eerder een 2cb pilletje genomen en besloten om de dosis te verhogen naar 2 pilletjes. S had nog geen kennis gemaakt met dit mooie middel dus die besloot er na aanraden van T en mij 1,5 te nemen. Na een klein half uurtje begon bij T en S de 2cb te werken. Ik zat nog redelijk kalm op de stoel om S haar eerste keer een beetje in de gaten te houden als een soort guardian. Na een kleine tijd later toen ik merkte dat het bij S allemaal in orde was, begon de 2cb ook bij mij radicaal te werken. Kleuren werden zeer intens, een waar toneelspel van vormpjes, golvende bewegingen trillingen noem het maar op dansden voor mijn ogen. Voor ons gevoel waren we al enige uren aan het trippen, maar na met moeite op mijn telefoon te hebben gekeken scheen het nog maar om een kleine 1,5 te gaan! En de vormpjes en golven gingen alleen maar harder, zoals S, T en ik het ook wel noemde een zware vergadering. We zouden later terugkomen op alles wat er werd gebrabbeld. Na een wat (voor ons gevoel) langere tijd werden de golven en trillingen wat minder. S heeft een hele gave space lamp op haar slaapkamer staan. Onzelf daar geplant met een biertje, S in mijn armen liggend, T naast mij in de meest verrotte houding tegen de muur, wat op dat moment niet uitmaakte want die muur lag prima zo. Nou had ik via via gehoord dat een beetje pep (speed) ervoor kon zorgen dat de 2cb nog beter kon werken. Helaas was dit bij geen van ons drieën het geval. Na de inname van de pep begonnen we alledrie langzaam maar zeker terug te keren naar normale staat. Hierna hebben we nog een aantal biertjes gedronken en zijn we buiten een stukje gaan wandelen en praten over wat er plaats had gevonden. Al met al een hele leuke positieve ervaring. T en ik zijn zelf zeer benieuwd hoe wij zullen reageren op 3x 16mg. Hier zal waarschijnlijk ook nog een tripreportje over volgen. Groetjes N."
"Rommelpot, Wat betreft jou vraag: 2cb en speed. Heb zelf deze combi gedaan. Naar advies van een vriend! 2cb is een fijn psychedelic middel, en had mij dus laten vertellen dat met een lijntje/puntje speed de 2cb ervaring beter/heftiger zou worden. Integendeel: ik was 'broodnuchter' na het nemen van de punten, en had hiermee de 2cb trip om zeep geholpen. Mijn vriendin, en een goeie vriend van me hadden dit ook!! Wellicht dat het per persoon verschilt... 3 van de 3 personen werden er nuchter van :P Greetz"
"Ja wellicht dat die manier wel werkt... Mijn ervaring op het gebied van speed is dat voor of na vrijwel hetzelfde effect heeft! Soort van overheersen effect. Ook dit kan natuurlijk per persoon verschillen. Greetz"
"SpaceJerry zei: Is er ook iemand in noordholland aanwezig die een keer samen wil gaan zoeken naar het puntig kaalkopje in de omgeving van Egmond aan zee ? Ik ga ze dit jaar namelijk voor het eerst zoeken en kan wel wat tips gebruiken van een ervaren plukker. Klik om te vergroten... Zeker, alleen kan ik helaas vermelden dat de afgelopen jaren niks te vinden is. Althans niet op de bij mij bekende veldjes rondom Egmond en Bergen. Vandaag ook even een klein rondje gedaan, grond lijkt nog wel veel te droog. Maar dat is natuurlijk logisch daar er bar weinig regen is geweest de afgelopen periode(s). Laten we hopen op wat regen en iets meer kou, wellicht dat er dan meer gaat groeien. Cheers Dimethyl"
"Hoi medepsychonauten, Enige tijd geleden mimosa hostilis besteld uit Brazilië. Heeft even gelegen voordat ik met mijn eigen extractieprocessen ben begonnen. Gezien het feit dat je toch scheikundig/amateuristisch bezig bent (ben zelf geen scheikunde expert) heb ik mij goed ingelezen over het proces, de extractie enz enz. Affijn verschillende teks doorgenomen en uiteindelijk de tek van Snuifduif (staat op dmt-nexus) gevolgt. Niet al te moeilijk bleek achteraf. Helaas de eerste yield uit 3 potjes was maar 0,34gr... Waarschijnlijk ergens een foutje gemaakt. De tweede extractie ging al een heel stuk beter, deze potjes brachten samen een hele fijne 1,34gr op. Niet verkeerd toch? Bij beide extracties waren de kristallen spierwit erg mooi om te zien Inmiddels aan de 3e extractie begonnen... Potjes in de vriezer.. En ja hoor witte puntjes zichtbaar. Ziet er aardig uit toch?!? Iemand een tip om deze kristalletjes groter te laten groeien? Jullie mening is welkom! Greetz Nickkiss"
"Hai Elvenspice, Ik mag geen extractiemethodes of iets beschrijven op het forum. Ik heb zelf de tek gebruikt die Snuifduif heeft beschreven op www.dmt-nexus.me link naar de tek: https://www.dmt-nexus.me/forum/default. ... s&m=430610 MODS, is dit niet toegestaan? excuses voor mijn onwetendheid, kon et zo snel niet terug vinden in de forumregels... dan mogen jullie hem uiteraard aanpassen!!! In mijn extracties maak ik gebruik van wasbenzine..zuiver spul wat voor deze mooie witte kristallen heeft gezorgd (denk ik) Truc van mijn extractie is een combinatie van 2 tek.. Door nadat je de oplossing heb laten staan en wasbenz er in heb gemieterd, 1x goed schudden, en de volgende 2x rustig wentelen, zo komt de wasbenz overal in je soep. Nogmaals mods... mag deze info niet.. wees zo vrij om het aan te passen en licht mij even in. Ja die methode had ik inderdaad ook gevonden voor het vergroten van de kristallen, ook geprobeerd uiteraard gaf helaas niet het gewenste effect! Kristallen bleven de zelfde grote. Hoop dat je wat aan deze info heb. Greetz"
"Beste mede gebruikers, testers, kenners en andere die willen reageren! Afgelopen kerstavond heb ik samen met mijn vriendin dmt geprobeerd. Een kleine hoeveelheid (niet afgewogen) gerookt via de welbekende 'The Machine' manier. Kort na het verdampen en inhaleren van de prachtige witte rook kreeg ik de (zoals gelezen) welbekende zoemende/trillende piep/toon en een zeer zwaar gevoel op m'n lichaam en hoofd alsof iets of iemand op me zat, gevolgd door een wat relaxed gevoel en mijn omgeving werd wat oranje achtig. Bij mijn vriendin kwam het zelfde effect opzetten alleen zonder de kleur verandering. Het zware gevoel vonden wij beiden ietswat vervelend. Mijn vraag is: Zijn deze effecten, met name het zware gevoel, bekend bij meerdere? Of doen wij iets verkeerd? Groetjes Nickkiss"
"Oh ja enne..... WELKOM op DRUGSFORUM.NL"
"@Reverb, Okay, thanks voor je reactie!! Wordt gewaardeerd. Nog eventjes verder experimenteren en hogere dosis nemen. Ben zelf zeer benieuwd naar de visuals en de reis die de spirit molecule te beleven heeft. Tof om te horen dat jij ook dat zware gevoel krijgt, dan zitten we iig op de gooeie weg haha. Nogmaals thnaks voor de info!! Meer is altijd welkom uiteraard, tips tricks and other usefull shit. Bij deze wens ik jou en alle mede forum gebruikers een goeie jaarwisseling, fijne trips en een gelukkig nieuw jaar! Groetjes Nickkiss!!"
"@ Reverb en anderen, Door deze extractie maak je een freebase vorm van dmt. Oftewel rookbaar. Ik neem aan dat je dit al wist, aangezien ik jou hulp had gevraagd omtrent het roken en doorbreken hiermee :P De werking van nn dmt is een zeer heftige, toch mooie ervaring en niet voor iedereen weggelegd (naar mijn mening). Doseringen verschillen naar ieders mening, sommige leggen gewoon wat in hun pijp/bong/machine en ikzelf weeg liever nog eventjes precies af wat ik neem. Inmiddels heb ik wat kleine ervaringen mogen opdoen met deze stof (ook in de PB aan jou gemeld, nogmaals dank voor de info die je hebt gegeven). Wat fijne kleurrijke ervaringen opgedaan, en ook een minder fijne ervaring. Dit laatste is voorgevallen met een hoop whiskey en bier, kreeg toen het gevoel dat het niet welkom was deze stoffen te combineren. Mijn vriendin heeft toen even gegoogled en zei toen dat meerdere zo'n gevoel hadden na dat ze dmt hadden gecombineerd. Zelf heb ik nog geen breakthrough mogen ervaren, wel heb ik afgelopen keren een flinke tunnel aan kleuren gezien en hoorde ik naar wat mij leek stemmen die lachten, en heb ik eenmaal geluiden gehoord die een beetje leken op getreur (alsof ze het jammer vonden dat ik nog niet verder kwam). Wat betreft de syrian rue, ik dacht dat dit een MAO remmer was? Niet hiermee geprobeerd nog, deze gaat icm mimosa als geheel om ayahausca te maken..(correct me if i'm wrong). Al wil ik die manier nog wel gaan proberen, maar twijfel nog waar en wanneer. Is zoiets verstandig om thuis te doen, en als begeleiding m'n vriendin? Of toch een andere manier. @ Reverb, zou je jou ervaringen kunnen delen met dmt? Benieuwd naar wat anderen zoal meemaken."