#1
Dank voor dit kaartje. Maar ik begrijp de legenda niet helemaal. Kan je uitleggen wat het kaartje aantoont?
Ik heb dit jaar al een aantal kaalkopjes gevonden stuk of 90-100. Een paar weken terug werden het er steeds meer maar nu worden het er steeds minder. Weet iemand of ze dan klaar zijn met het produceren van kaalkopjes of dat er weer meer komen?

Wener. ik heb 4 paddo's geplukt dat geen kaalkopjes zijn. 4. Omg the horrooor. Ze zijn er om geplukt te worden, hun sporen verspreiden zich zelfs zo dus misschien is het zelfs beter. En dan nog, anders was er misschien een koe op gestapt ofzo dus wtf big deal. Iz natur. Niet te trigger happy graag, dank.Ik val ff binnen hier en lees dat er allemaal paddestoelen worden geplukt voor jullie weten of het de juiste zijn.
Ik vind dat zonde. Er groeien al steeds minder en minder paddestoelen in de natuur en nu worden ze ook nog onnodig geplukt om weggegooid te worden.
Denk aan de natuur alsjeblieft.
Ik waardeer de natuur en ik zou nooit moedwillig iets beschadigen of vervuilen in die (beschermde) gebieden! Tijdens een wandeling fotografeer ik ook vaak paddestoelen omdat ik ze mooi vind. En inderdaad jammer dat het er minder worden tegenwoordig.Even een tip. Niet zomaar gaan plukken als je het niet zeker weet of t kaalkopjes zijn. Zoals jullie zelf al opgemerkt hadden zijn er helaas steeds minder paddestoelen in de natuur. Zo zonde als ze dan ook nog geplukt worden om weg te gooien.
Ik heb ze gegeten, ze waren best sterk. Maar heb nu na dinsdag na veel regen weer gezocht maar ik vond er geen een. Heb intussen wel vaker gezocht met succes maar vandaag dus niks. Ik heb ook een scooterspoor in het veld gezien met een pluk gras erlangs dus misschien heeft iemand geplukt maar op mijn tweede plek stond ook niks.Iskra zei: Heb je ze al gegeten?
Goed bezig!Ik waardeer de natuur en ik zou nooit moedwillig iets beschadigen of vervuilen in die (beschermde) gebieden! Tijdens een wandeling fotografeer ik ook vaak paddestoelen omdat ik ze mooi vind. En inderdaad jammer dat het er minder worden tegenwoordig.
Als ik ècht heel zeker zou zijn van mijn zaak dan zou ik overwegen er een paar te plukken maar omdat ik, even grofweg, synthetische psilocibine (4-HO-MET) prefereer boven een zompige paddestoel blijft het zo goed als zeker bij een hersenspinsel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."