#1
Hey all,
Dit jaar ga ik met mijn 3e growkit aan de slag!
Echter ben ik benieuwd naar het volgende; ik heb sinds kort een woning gekocht waarbij ik vloerverwarming heb laten leggen (warme voeten tijdens het trippen :P ).
Affijn, het growkitje dus.. De ideale tempratuur is meestal zo rond de 23 graden als ik me niet vergis! Kan het kwaad als ik de growkit op de vloerverwarming plaats? Naar mijn idee geeft dit het zelfde effect als een warmtematje voor growkits..
Ik verneem graag van jullie!
Greetz Nickkiss
Dit jaar ga ik met mijn 3e growkit aan de slag!
Echter ben ik benieuwd naar het volgende; ik heb sinds kort een woning gekocht waarbij ik vloerverwarming heb laten leggen (warme voeten tijdens het trippen :P ).
Affijn, het growkitje dus.. De ideale tempratuur is meestal zo rond de 23 graden als ik me niet vergis! Kan het kwaad als ik de growkit op de vloerverwarming plaats? Naar mijn idee geeft dit het zelfde effect als een warmtematje voor growkits..
Ik verneem graag van jullie!
Greetz Nickkiss