Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT, ff paar vragen.

DMT, ff paar vragen.

0 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DimethyltryptamineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haai beste mede dmt cravers, psychonauten en anderen,

Al een tijdje verken ik de heerlijke wereld van dmt en heb ik laatst een intense ervaring mogen meemaken. Na 4 flinke hits kwam ik in een soort spiraal van blauw en wit. Dit duurde heerlijk lang en het leek alsof ik er door heen aan het zweven was (liggend) al gauw merkte ik dat het leek alsof ik werd ingesmeerd met een gelei achtige substantie. Alsof mijn lichaam werd ingepakt....? Iemand die dit herkent? Ben benieuwd wat dit is. *note* Ik ben mijzelf nog te bewust van mijn eigen lichaam en nog niet doorgebroken naar het nieuwe portaal. Het voorportaal is nog aardig indrukwekkend en ben dan ook niet perse opzoek naar de doorbraak, als ik kan en mag komt dat wel! Anybody with some help or anwers omtrent de gelei achtige substantie?

And secondly:

Ik heb veel gelezen over extracties en zelf ook top extracties uitgevoerd.
Nou ben ik benieuwd naar het groeien van kristallen. Ik heb de langzame manier (kamertemp/koelkast/vriezer) geprobeerd maar ze groeien niet.

Extractiemethode die ik (nog steeds) gebruik is geloof ik STB (via dmt-nexus van dhr/mvr Snuifduif).
Hope ya guys or galls can help a psychonaut out.

Thankss Nickkiss

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."