Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrowset Mckennaii Supa Grow

Growset Mckennaii Supa Grow

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DimethyltryptamineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hai allemaal,

Ik ben afgelopen vrijdag begonnen met mijn allereerste growsetje.
Heb nu een klein vraagje..
Mijn growkit heb ik netjes 1x per dag besproeid met water (aan de zijkanten van de zak), maar er komt nu een beetje een zuur achtige lucht uit de zak, nou lees ik overal dat je growkit dan besmet is en je die weg kan gooien. Maar als ik de growkit zelf uit de zak haal, ruikt hij niet zuur. Ik ben dus heel benieuwd of iemand hier iets op weet. Het zou natuurlijk zonde zijn als ik m'n eerste kit gelijk al weg moet gooien?

Thanks in advance!
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou het nog even afwachten. Wanneer je vreemde kleuren gaat zien weet je zeker dat je bak besmet is.

Probeer de zak niet te vaak te openen, hiermee voorkom je een kans op besmetting. In mijn ervaring is het helemaal niet nodig om elke dag de sproeien, zolang je de bak goed hebt gesoakt van tevoren.

Er zijn 2 momenten dat de zak open gaat, aan het begin en aan het eind, om te oogsten.

Hopelijk heb je hier iets aan, anders hoor ik het graag.

Vriendelijke groeten
Dernael.
D
DimethyltryptamineLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey Derael,

Thanks voor je reply! Ik zal het even in de gaten houden.
Ik heb deze growkit besteld bij Zamnesia en het betreft een 100% Supa Grow. Via allerlei sites heb ik opgezocht hoe te werken met een growkit en idd overal staat soaken, heb dan ook water in de bak gedaan en daarna (pas) de handleiding van Zamnesia geraadpleegd! (Beetje stom)
In die handleiding stond dat je deze kit niet hoeft te soaken, dus heb gelijk weet het water er uit laten lopen, verder stond in de handleiding dat ke 1 maal per dag een beetje water aan de zijkanten moet sprayen om vochtigheid te geven. Verder werk ik steriel ( handschoenen, ontsmettings alcohol en ik adem niet in de zak zelf. Hij staat op een bureau waar het ongv een graad of 20 is. Wat betreft de bak. Deze is gevuld met een soort zilverkleurig schilver iets.

Hopelijk heb je hier wat aan!!

Greetz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."