Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over bromazolam

Vraagje over bromazolam

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Geneesmiddel zei:
Misschien is het nog niet helemaal uit je systeem en doet de bromazolam ook iets in de hersengedeeltes waar de stipjes en duizeligheid vandaan komen. Hoe en welke receptoren dat zijn durf ik niets over te zeggen.
Klik om te vergroten...
Jaa dat zou kunnen, ik denk zelf dat de duizeligheid en stipjes door stress komen en denk dat de pammetjes dat onderdrukken , helaas is er nog geen middel op de markt wat je dagelijks zou mogen gebruiken.
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Sinds kort gebruik ik soms na dagen slecht slapen een klein groen pilletje van 3mg. Normaal gesproken ben ik dagelijks duizelig (stipjes zien en gevoel van flauw vallen) wat heel irritant is ook al drink ik geen koffie, rook, drink ik niet en sport ik redelijk veel. Een keer of 4 per jaar gebruik ik een klein beetje drugs
nou slaap ik dus wel matig maar als ik zo’n pilletje neem voel ik me de dag erna helemaal prima en ben ik totaal niet duizelig. Iemand enig idee hoe dit kan ? Zou het t liefst elke nacht nemen maar snap de gevaren daar van zeker dus zal dat nooit doen
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien is het nog niet helemaal uit je systeem en doet de bromazolam ook iets in de hersengedeeltes waar de stipjes en duizeligheid vandaan komen. Hoe en welke receptoren dat zijn durf ik niets over te zeggen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik las ooit dat bromazolam in een metaboliet wordt omgezet genaamd lorazepam. Geen idee wat daarvan waar is maar misschien weet iemand dat? Ik las over halfwaardetijden van 21 fucking dagen. Of uren. Misschien heb ik een bril nodig.
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Ik las ooit dat bromazolam in een metaboliet wordt omgezet genaamd lorazepam. Geen idee wat daarvan waar is maar misschien weet iemand dat? Ik las over halfwaardetijden van 21 fucking dagen. Of uren. Misschien heb ik een bril nodig.
Klik om te vergroten...
Nou het grappige is ik werk zelf in de psychiatrie en 21 dagen lijkt me wel heel extreeem 😂 misschien als je het 4 weken elke dag gebruikt. Maar over het algemeen kan je gerust elke week een pammetje nemen hoor, bijvoorbeeld op vrijdag zonder dat je er afhankelijk van wordt en het z’n effect verliest
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
Diablo69 zei:
Jaa dat zou kunnen, ik denk zelf dat de duizeligheid en stipjes door stress komen en denk dat de pammetjes dat onderdrukken , helaas is er nog geen middel op de markt wat je dagelijks zou mogen gebruiken.
Klik om te vergroten...
alcohol,2 glaasjes max

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."