Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1. uren lang kletsen 2. uren lang achter de computer zitten, muziek afspelen, forums lezen 3. dansen 4. als ik eenmaal begin aan schoonmaken moet alles schoon! Phoe ja en wat nog meer, jaa feesten is er flex mee hahah ~BKJN"
"Whaauuw heb je het overleefd? ;O ~BKJN"
"Ik heb tot nu toe : 2CB 4FMP Xtc Speed/cocaine Ketamine Nicotine Hash/wiet Klein lijstje maar ik ben er tevreden mee"
"Knettertje waus thuis komen, en nog ongezien naar boven zien te komen en snel in me bed gaan liggen, totdat mijn moeder riep dat ik naar beneden moest komen, jaa okee.... daar gingen we dan ik ging op de bank zitten en ze kwam naast me zitten en begon uitgebreid vragen te stellen hoe mijn feestje was, ik haar natuurlijk niet aankijken maar op een gegeven moment moest ik haar wel aankijken en ik had natuurlijk doppen zo groot als mars en dat was de dag dat mijn moeder wist dat ik XTC gebruik., op dat moment zag ze ook haar kans om mij aardig te fucken, ik moest een 2 uur lang durende film kijken met me broertje, met chips en alles erbij. De volgende ochtend stond er een enorm ontbijt klaar ( SINDS WANNEER IS DIT ?? ) en ja hoor, kijk is schat lekker ontbijt he tast toe.... voor de rest nooit meer met haar erover gesproken, maar ze had me wel goed beet... ~BKJN"
"Tekzor668 zei: DhrBKJN zei: Knettertje waus thuis komen, en nog ongezien naar boven zien te komen en snel in me bed gaan liggen, totdat mijn moeder riep dat ik naar beneden moest komen, jaa okee.... daar gingen we dan ik ging op de bank zitten en ze kwam naast me zitten en begon uitgebreid vragen te stellen hoe mijn feestje was, ik haar natuurlijk niet aankijken maar op een gegeven moment moest ik haar wel aankijken en ik had natuurlijk doppen zo groot als mars en dat was de dag dat mijn moeder wist dat ik XTC gebruik., op dat moment zag ze ook haar kans om mij aardig te fucken, ik moest een 2 uur lang durende film kijken met me broertje, met chips en alles erbij. De volgende ochtend stond er een enorm ontbijt klaar ( SINDS WANNEER IS DIT ?? ) en ja hoor, kijk is schat lekker ontbijt he tast toe.... voor de rest nooit meer met haar erover gesproken, maar ze had me wel goed beet... ~BKJN Klik om te vergroten... Leuk toch, als ik waus ben zou ik toch wel gaan spacen op welke film ook en een stevig ontbijt zie ik wel altijd zitten Klik om te vergroten... Hahhaa, jaa dat is waar maar ik kreeg alleen echt 0,0 weg hahha, en baalde er meer van dat me moeder op dat moment gewoon wist dat ik knettertje waus was hahha, maar als ik er nu op terug kijk kan ik er wel echt om lachen ~BKJN"
"Mysteryland is toch echt wel mijn favoriet"
"Ja wanneer je niet meer hebt, of je besluit niet bij te nemen, gaat het inderdaad gewoon op een gegeven moment uitwerken, ik vermaak me meestal wel met Popcorn time of Facebook En als je heel veel zin hebt kan je een taart gaan bakken ofso, verzin iets geks en doe het gewoon haha ~BKJN"
"Fool zei: Ik vindt slapen altijd wel een goede optie, mits mogelijk, of dope die minder lang werkt/je moe maakt. xD Klik om te vergroten... Slapen vind ik ook echt altijd de beste optie maar meestal werkt me lichaam niet mee, en heb gehoord dat het niet echt verstandig is om je ook echt vol te stouwen met slaappillen enzo toch? Ik zit het meestal maar een beetje uit, om de 2 seconde me timeline van facebook checken, en ja een beetje doelloos rond kijken haha ~BKJN"
"Marieke Overschun zei: Slapen is voor mij geen optie. Na een halve gram blijf ik nog zeker 30 uur wakker. Slaappillen lijkt mij erg tegenstrijdig dus niet goed voor je. Ik dacht zelf aan bordspellen met vrienden en ondertussen een jointje. Kaarten vind ik meestal wel leuk. En wat js jullie favo gerne muziek tijdens pep? Klik om te vergroten... Bordspellen inderdaad kan ook, wat ik bijvoorbeeld gister heb gedaan is een trip post gemaakt ik begon ermee om 04:00 en was klaar om 12:00, ben er echt vet lang mee bezig geweest maar heb nu best wel een mooi trip report gemaakt haha, ja en de muziek phoe het verschild elke keer bij me, meestal hardcore - early hardcore enzo, maar ik vindt deephouse,techno,dubstepp ook echt super muziek."
"Phoe echt van alles gewoon, ligt er echt aan welke stemming ik heb. Meestal gewoon Techno,Deephouse maar ik hou bijvoorbeeld ook van Early Hardcore en Trap,Dupstepp"