Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc nemen na gebruik kanna?

Xtc nemen na gebruik kanna?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DemriLid
01-01-2024, 00:00
Ik heb een vraag; ik heb vannacht een beetje kanna gesnoven, twee kleine lijntjes, gewone kanna, geen x10 of extra sterke. Nu heb ik vandaag een feest en wilde wat xtc nemen maar ik lees overal dat je deze twee nooit mag combineren omdat dat serotoninesyndroom kan opleveren. Hoeveel tijd moet daartussen zitten? Ik ben wel een ervaren kanna gebruiker en ook gewend aan blowen, geen idee of dat nog van invloed is.
D
DemriLid
Met vannacht bedoel ik rond half drie...
D
De DunneLid
Hier spreken ze over minimaal een week ertussen omdat het idd gevaarlijk kan zijn. Dus maar een kleine dag er tussen laten zoals jij wil lijkt mij onverstandig.

www.drugsinfoteam.nl

Kanna en XTC | drugsinfoteam.nl

Ontvang gedetailleerde antwoorden op veelgestelde vragen over drugsgebruik, verslaving en gezondheid. Vertrouw op onze experts voor betrouwbare informatie
www.drugsinfoteam.nl
D
DemriLid
Oké, dank je. Was ik al bang voor.
Dan hou ik het bij mijn vertrouwde combinatie van kanna en alcohol, dat heeft bij mij het effect can xtc maar zonder de dip. Het enige verschil is dat xtc langer achtereen werkt maar dan neem ik wel wat vaker bij..
P
ProximaLid
Ik heb ooit de fout gemaakt om op het einde van de XTC, toen ik het echt niet meer voelde, een klein beetje kanna te nemen (pure kanna, dus geen 10x ofzo).

Gevolg: lichte serotoninesyndroom die uren lang een flinke en vervelende koppijn gaf.

Niet combineren dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."