Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Markiee zei: Het ging om pillen van 264mg per stuk Klik om te vergroten... Zo, dat is niet misselijk! Dat je het hebt overleefd is echt een wonder!"
"cindy45 zei: Ik ben door deze ervaring wel meer geïnteresseerd geraakt in psychedelica. Mijn vriend was minder onder de indruk.. maar we willen ooit nog wel een keer LSD doen, misschien een iets hogere dosis. Ergens zou ik graag willen dat mijn vriend ook zo'n bijzondere ervaring krijgt (maar zonder die negatieve spiraal waar ik in zat natuurlijk..) Een andere setting, in de natuur/op een heel mooie plek buiten lijkt me ook tof. Ik merkte echt dat ''aardse'' zaken goed bij de LSD passen (lastig uit te leggen, maar dat is het gevoel dat ik kreeg). Paddo's of truffels lijken me heftiger/minder voorspelbaar dus heeft zo niet direct mijn interesse... en DMT is op dit moment zeker nog een stap te ver voor mij. Klik om te vergroten... Mijn ervaring is juist dat paddo’s en truffels minder heftig zijn en meer organisch/zachter aanvoelen dan lsd. Lsd voelde scherper en hoekiger. Ik kreeg er ook niet de lachkicks van die ik met truffels altijd heb. Lsd is wel intenser in de nawerking bij mij; 36 uur later voelde ik het nog, alles zag er helderder uit en voelde intenser, emoties zaten meer aan de oppervlakte en ik voelde me heeeeeel ontspannen maar toch scherp."
"Markiee zei: Vandaag is het precies een week geleden en heb ik heel erg het gevoel dat ik weer een terugslag heb op het gebied van hoe ik me voel. Ik ben huilend wakker geworden en ik merk aan mezelf dat ik zo niet meer verder kan. Het vreet me echt alleen maar op Klik om te vergroten... Hoe is het nu net je Markieee? Voel je je wat beter? Altijd rustig aan beginnen met iets nieuws en combineren niet doen als je het effect van bepaalde drugs niet kent. Maar dat weet je nu wel. Komt goed, je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen."
"Eik zei: Leuk hoor! Psychedelica zijn zo ontzettend fascinerend! Niet iedereen heeft dezelfde fascinatie met psychedelica. Mijn vrouw heeft 1 keer samen met mij een LSD trip gedaan (100ug). Ik had verwacht dat ze het ofwel fantastisch ofwel afschuwelijk zou vinden. Wat ik niet verwacht had, is dat het allemaal leuk zou verlopen maar dat ze er toch verder weinig interesse in zou hebben. Toch is dat wat er uiteindelijk gebeurde; een leuke trip en kennismaking met psychedelica voor haar maar geen uitgebreidere interesse. Voor mij onbegrijpelijk... maar ieder mens is anders en dat respecteer ik natuurlijk. Buiten in de natuur is inderdaad prachtig. Het kan wel soms lastig zijn om voldoende privacy te vinden in de natuur. Bovendien duurt een LSD trip echt lang. Dan kan het gebrek aan comfort in de natuur ook lastig worden. Maar het is zeker een mogelijkheid! Als je LSD kunt waarderen dan vermoed ik dat je psilocybine (truffels/paddos) ook mooi gaat vinden. Het is ook echt trippen zoals op LSD maar dan toch echt ook wel weer met een hele eigen stijl. Zelf vind ik psilocybine ook wat spannender om te doen dan LSD maar je hoeft er ook weer niet al te bang voor te zijn. Als LSD goed valt dan zal een lichte dosis psilocybine waarschijnlijk ook wel goed komen. Ik zou DMT inderdaad nog even links laten liggen totdat je wat meer ervaring hebt met LSD en psilocybine. Ga je ons op de hoogte houden van je toekomstige experimenten? Klik om te vergroten... Grappig om te lezen dat dat voor iedereen zo anders is. Ik vond lsd juist spannender omdat het niet zo natuurlijk is als truffels en een trip veel langer duurt. Er is voor mij dan ook nog een verschil tussen paddo’s en truffels. Paddo’s zijn voor mij het fijnst, meer vloeiend en visueel. Zowel met lsd als met truffels heb ik niet echt veel visuals. Ik combineerde lsd in het einde van mijn trip wel met wiet en dat viel prima. Wat ik het meest opvallend vond was dat alles om me heen (ik tripte binnenshuis) zo kunstmatig aanvoelde, ook mijn kleren. En dat ik dat niet fijn vond. Ik verlangde hevig naar “natuurlijkheid” om me heen en ook om te eten. Daags na de trip hield dat aan."
"Mooi verslag! Herkenbaar ook wat je beschrijft. De golvende inzichten, gesprekken, kleuren, lachkicks. Met truffels vind ik ook alles supergrappig en het leuke is dat dat effect de tijd erna een beetje blijvend is. Ik zie meer de humor van situaties in. Ook aanraking is altijd zo fijn in een trip, ik trip meestal samen met mijn vriend en dat is wel echt hemels, als je dan gaat vrijen. Maar ook weird want door de truffels kun je zomaar ineens je aandacht op iets heel anders richten en ik ben dus ee keer midden in een vrijpartij weggelopen 🤣 en heb een keer een lachkick gekregen. Dat vond hij ook niet tof."
"Ik had gister een heerlijke nacht op een illegale rave met de volgende middelen; alcohol, wiet, microdosis truffels en een halfje xtc. Ik moet erbij zeggen dat ik wel een ervaren kanna/paddo/truffelgebruiker ben en ook wiet en alcohol zijn iets dat ik wel wekelijks doe. Xtc had ik nog niet veel ervaring mee en had nog een halve Philip Plein pil liggen (een zware). Nou, voordat we vertrokken heb ik al twee glazen wijn gedronken en een paar hijsen gehad van een joint. Eenmaal op weg naar de rave heb ik in de auto de microdose truffels genomen. Ik voelde het langzaam binnenkomen, subtiel want 1 gram is niet veel maar je voelt hem wel degelijk. Toen we er waren voelde ik me nog aardig nuchter en dronk wat slokken wijn die ik bij me had en nam een kwart pil. Duurde even maar toen kickte het in en kon ik niet meer stoppen met dansen. Uren leken minuten, ik ging totaal op in het dansen, blowde af en toe nog wat tussendoor en nam wat wodka. Na een paar uur heb ik het andere kwart gepakt met wijn en kon uren dansen wat ik dan ook deed. Ik voelde (en nog steeds😍) een enorm fuzzy liefdesgevoel, zoooo lekker om mensen aan te kijken en ze te zien teruglachen, te knuffelen en ik had nog nooit zoiets heerlijks geproefd als de zure sappige appel die ik kreeg en helemaal op at. Was ook wel fijn tegen het kaakklemmen wat ik wel voelde gebeuren. Ik keek even in de spiegel en moest lachen om mijn ogen: een en al pupil en ik voelde me superenergiek en wakker! Ik kreeg een enorm droge mond dus snel water gehaald en gedronken. En ondertussen maar dansen, totaal verbonden gevoel met iedereen als ik mijn ogen open had en heerlijk zwevend in mijn eigen wereld als ik mijn ogen dicht had. Helaas was het al 07.00 en onze BOB wilde gaan. Ik had nog uren en uren door willen gaan. Met een bigsmile zat ik in de auto na te genieten en kon uiteraard niet slapen van alle energie die de speed in de xtc me gaf. Ik was enorm aanrakerig en wilde alleen nog maar vrijen met mijn vriend die wel heel moe was (had alleen gebloed en gedronken) en voelde zoveel diepe liefde. Alles wat ik aanraakte voelde heel fijn. Uiteindelijk viel ik toch in slaap en werd om 14.00 wakker met enorme hoofdpijn. Eruit gegaan, koffie gemaakt en wat te eten en een pijnstiller genomen. Daarna was ik weer helemaal oké. Vanmiddag nog wat geslapen en nu (22.35) ben ik wel wat moe maar niets bijzonders. Het was een heerlijke ervaring die me ook wel minder bang heeft gemaakt om nu eens aan de lsd te gaan. Ik heb ook veel ervaring met kanna in combinatie met alcoholen wiet en dat voelt een beetje hetzelfde als xtc maar dan iets zachter. Het echte werk voelde toch beter. Pure mdma lijkt me nog fijner. Volgende keer hoop ik. Ik zit nog even lekker in mijn fuzzy love bubble💗"
"Bij mij deden high hawaiians niet veel helaas. Ze waren goed tot 1 april en ik heb ze rond 20 maart genomen maar het was de zwakste trip ever. Snap er niks van. Ik vind echte paddo’s fijner dan truffels maar die zijn lastig te vinden."
"Ja sorry voor de anti reclame. Ik vertel gewoon mijn ervaringen😊. Weet iemand hoe lang je moet wachten met een echte truffeltrip na een weekje microdosen? Microdosen vond ik ook erg relaxed; een gram is niet veel maar ik voelde wel degelijk effect."
"Oké, volgende keer alinea’s 😊, ik schreef dit report nog in de nasleep van mijn roes en zelfs gisteren voelde ik het nog. Was vanalles kwijt wat gewoon voor mijn neus stond... Eh, geen speed in xtc nee, klopt. Dat dacht ik. Waar komt dat kaakklemmen dan vandaan? Iemand vertelde me dat je dat met pure mdma niet of veel minder hebt. Ik had heel zware Philip Plein pillen. Weet niet precies wat daarin zit maar ze staan wel op de lijst van meest gevaarlijke xtc. Schijnen mensen aan overleden te zijn. Ik had maar twee kwartjes daar nog van."
"Wow, wat een gaaf report! Echt heel gedetailleerd en mooi beschreven. Geeft mij zin om de lsd die ik thuis heb liggeb eindekijk eens te gaan gebruiken! Ik heb veel ervaring met truffels en paddo’s maar lijkt me een heel ander verhaal, veel intenser denk ik."