Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hersenspinsel zei: shit, wat een dik feest was dat! Klik om te vergroten... Haha idd een heel dik feest . Het beste van dit jaar ."
"Gewoon droog donker en luchtdicht bewaren . Na een jaar is het nog steeds prima spul ."
"Taat zei: Een jaar..? Dat geloof ik zeker niet.. In de vriezer misschien (al betwijfel ik dat ook) Maar ik merk toch wel dat als ik een luchtdichtzakje in mijn (vrij koele kast) op een donker plekje leg dat het na 2 weken al minder werkt Klik om te vergroten... Minder werkt ja , vers is altijd beter . Zolang het pasta is werkt het langer . Maar of je het nu een maand of een jaar bewaart maakt niks uit . Droog is droog . Heb er hier liggen van januari . Maatjes van me gebruiken het ook . Nog steeds prima spulletje . Pep in de vriezer bewaren is belachelijk . En in de ijskast is al helemaal belachelijk . Want pep hoor je droog te bewaren . En niks is vochtiger dan de ijskast ."
"Het begin was idd best angstig . Maar 24 augustus probeer ik opnieuw . Maar ga me nu wel iets beter voorbereiden"
"Haha leuk verslagje . Het is een wonder spulletje , zolang je het maar nie te vaak doet ."
"Ik zou je eerder thaise paddo's aanraden . Zijn net iets sterker dan de mexicaanse . Maar als je ze bestelt op smartific.nl , is het duidelijk te zien ."
"pbwebmaster zei: die duizeligheid, tintelingen en dat het zwart voor je ogen wordt is gewoon een teken dat je slaap tekort hebt volgens mij, nog niet eens omdat je zoveel drugs gebruikt hebt. Denk ik tenminste Klik om te vergroten... xtc en pep zijn allebei vaatvernauwend . Vandaar die duizeligheid . En het zwart voor je ogen . Ik had het ook voor . Zo heel af en toe , een paar keer per maand . Een vraagje gestuurd naar drugs info team . En zei wisten me dat te vertellen ."
"Witte smiley jaar 2003 met bruiklijn . Had aan een halve genoeg . Witte rolex jaar 2004 . Die 2de halve sloeg echt goed in . blauwe mitschu op een feest gekocht in juli . Had er 1 tipje van gebroken en gelukkig maar . Nu witte keltische kruisjes . 3/4 van een pilltje en gaan . wit hartje met bruiklijn 2005 klein wit hartje 2007 . Lekker pilletje maar geen hoge dosering . Schat het op 60 a 70 mg rolling stone 2006 geen zuivere mdma pil , achter paar pilletjes hallicuneren . mss mda groene pink panters 2007 : echte kut pillen zit mdma in . Maar ging het pas voelen na 3 a 4 pillen ."
"Frisko zei: hier is er weer een druk van blauwe driehoeken aan ut rond gaan die zeer goed zijn... schat ze rond de 150mg Klik om te vergroten... Die blauwe driehoeken zijn sterk , als het dezelfde zijn dat ik heb gehad . Maar 150 mg lijkt me wat overdreven tenzij je een andere druk had"
"Heb afgelopen zaterdag blauwe 3 hoekige mitshu's geslikt . Had thuis wat pure cafeine poeder genomen . Ik had echt last van hevige krampen in men kuiten , en was ook lange tijd misselijk . Die 2 lasten gingen pas weg na ongeveer anderhalf uur . Bij de 2 de pil die ik nam , weer het zelfde liedje Lag het aan de cafeine ? Slechte pil ? Of had ik gewoon een slechte dag ? Ik hoor het graag"