Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb ik ook nooit last van. Neem altijd 1 bommetje van 200mg. En daar heb ik de hele avond nacht en de volgende ochtend genoeg aan."
"Ik heb hetzelfde probleem. Als ik het ruik dan ga ik al over mijn nek ! Neem altijd een capsule van 200mg ben dan wel de hele avond nacht en volgende ochtend onder de pannen ."
"Gisteren tegen 23:00 uur en vannacht rond 1:00 uur 2 bommetjes gedropt en tot nu toe geen oog dicht gedaan"
"Heb nooit last van een kater zoals bij xtc. Dus antwoord op dat wazige heb ik niet. Als ik jou was zou ik gewoon om een normale tijd naar bed gaan. Zo blijf je in je normale ritme. Gisteren om 6 uur ook een bommetje genomen. Tegen half 4 wat G en om 6 uur viel ik eindelijk een beetje in slaap. Net wat je zegt ook elk half uur wakker. Ben er om half 10 maar uit gegaan en ga straks ook pas tegen een uur of 11 weer naar bed."
"Wow wat heftig!"
"1 x in de 3 maanden word er aan geraden. Dat kom omdat je serotonine weer aangevuld moet worden voor het ultieme love-gevoel."
"Je kan geen 2 dagen achter elkaar xtc gebruiken. Na de eerste dag is je serotonine voorraad er al door heen. Bij de 2de dag heb je geen love gevoel meer en ben je alleen maar waus. Daarbij heb je een veel grotere dip omdat jij je lichaam volledig uitput"
"Een houten dolfijn die aan de schuurmuur hangt zit weg zwemmen"
"Heb die aflevering ook gezien. Bizaar gewoon!"
"Ritalin, Xtc, Wiet en speed."