Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed slikken

Speed slikken

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
g
green haze2Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik denk dat ik dan maar ongeveer 1/10 van het zakje neem
dus ongeveer 100mg en dan later kijk of ik wat bij wil pakken!
thanks voor de tips
g
green haze2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo, ik heb even een aantal vragen/ opmerkingen over het
slikken van pep. Ik heb hiervoor 1x speed gesnoven maar heb daar weinig van
meegekregen, omdat ik al redelijk van de kaart was
(niks om trots op te zijn maar anders had ik het niet gedaan)
Daarom wil ik het nog een x doen, maar als ik die pep ruik vind ik het zo
ranzig en chemisch ruiken dat ik er misselijk van word. Daarom zat ik erover te denken
om het te slikken in n vloeitje.
Mijn vraag dus, hoe weet ik hoeveel ik moet pakken? heb geen weegschaaltje o.i.d
en moet je met slikken minder of meer pakken dan met snuiven?
Ook is de pep die ik heb nog nat, dus evt tips over hoe je dit goed snel kunt drogen zijn ook welkom!
D
Deborah87Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb hetzelfde probleem. Als ik het ruik dan ga ik al over mijn nek :kots: !
Neem altijd een capsule van 200mg ben dan wel de hele avond nacht en volgende ochtend
onder de pannen :grin: .
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zonder weegschaaltje ga je niet weten hoeveel je moet pakken. Zonder te weten hoe zuiver het is ook niet echt.... Tuurlijk kan je er wel wat ingooien maar op deze manier gaat het sowieso op de gok natuurlijk.

Met slikken moet je wel wat meer nemen dan met snuiven.
R
RevLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zonder weegschaaltje en percentages zul je inderdaad niet weten hoeveel je moet nemen (en hoeveel je neemt!)
Bovendien zul je, indien je een bommetje neemt, het gevoel later voelen opkomen dan bij snuiven, maar blijft het effect wel langer aan en is het geleidelijker.
Voor dezelfde intensiteit zul je zo'n 20% meer moeten nemen, dus als je 250mg nasaal naar binnen zou werken, zul je een bommetje van 300mg moeten nemen. (Deze dosering is willekeurig gekozen)
Neem deze (eerste echte) keer niet gelijk teveel; je kunt immers altijd nog bijpakken.
Hoop dat het wat helpt en enjoy!
:wave:
p
pattieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hahahaha niet snuiven omdat vies ruikt? Ik heb met vloeibommetje gehad dat hij verkeerd klapte. Dan ga je over je nek jaaa. Gewoon maximaal aansnoevm
J
JoostjeDBLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik krijg d'r altijd gruwelijk last van men maag, die bommetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."