Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsslapen

slapen

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
geen flauw idee, na een nachtje doorhollen op speed (snuif maar 2 lijnen ofzo...soms 3) blijf ik als ik thuiskom gewoon heel de dag wakker, kan best slapen in de namiddag denk ik.
Maar vind het fijner om tijdens een 'gewoon' uur weer te gaan slapen.

Dus bij mij is het laatste lijn: 5.00u => 23.00u.
R
RevLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meestal zo'n 8 uurtjes na de laatste nak wil het wel lukken, maar een erg fijne aangelegenheid is dat slapen dan ook weer niet.
Ik vind het prettiger om de nacht door te halen en 's avonds op een normale tijd op bed (als reeds vermeld door mede DF'ers).
:wave:
D
Deborah87Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Gisteren tegen 23:00 uur en vannacht rond 1:00 uur 2 bommetjes gedropt en tot nu toe geen oog dicht gedaan
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tenzij het een echt kleine hoeveelheid is, of vroeg op de dag, slaap ik in principe nooit na speed. Heb het inmiddels ook gewoon opgegeven, ben die plafonddiensten zat :grin: Blijf liever lekker op de bank zitten tot het licht is en dan ben ik wel weer even over mijn vermoeidheid heen.

Meestal dus de volgende avond pas, wat Mandragora ook al zegt 5:00 laatste is 23:00 slapen ongeveer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."