Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Over het kopen van pure aceton; bij bouwmarkten is dit (waar ik woon) niet meer te vinden en ook bij de kruidvat mocht ik maximaal twee 100ml flesjes meenemen (dit was wel pure aceton, geen nagellakremover o.i.d.). Ook online verkopen best veel sites niet aan particulieren. Misschien zijn ze erachter gekomen dat aceton ook voor andere doeleinden kan worden gebruikt dan verf verwijderen Ze letter er in ieder geval erg goed op."
"SanneBanne zei: De Gamma kan het bestellen. Sommige filialen hebben het niet in de winkel staan omdat het niet zo heel veel verkocht word. Het staat bij "Artikelen voor boten", en is ook een merk die met boten te maken heeft (Yachtcare) en niet iedere Gamma heeft die afdeling. Ik zou gewoon je dichtstbijzijnde Gamma even bellen en een blik bestellen. Het gaat ze geen donder aan waar je het voor nodig hebt maar je boot schoonmaken zou dus een prima antwoord zijn. Klik om te vergroten... Dan probeer ik dat voortaan. Bedankt! Ik heb m’n speed nu gewassen en er is nauwelijks gewicht afgegaan. Betekent dit dat het waarschijnlijk goede speed is of zal het versneden zijn met iets wat niet oplost in aceton, komt dat veel voor? Ik ga het ook nog laten testen hoor maar ben gewoon benieuwd"
"@De Dunne bevriezen doet het toch alleen als de speed nat is van water i.p.v. bijvoorbeeld productieresten vanwege een lager vriespunt? Correct me if I’m wrong"
"heey, Ik heb laatst m'n eerste ervaring met speed gehad en ik moet zeggen; het is alles behalve wat ik ervan verwachtte. In positieve zin gelukkig wel . Na een hoop trip reports gelezen te hebben probeerde ik er niet al teveel van te verwachten behalve: - goeie stemming - veel energie - veel praten (aangezien ik dit ook doe op MDMA) - helder Toen ik echter effect begon te voelen kreeg ik bijna het gevoel alsof ik gewoon MDMA had opgesnoven. Het is dat het effect totaal zo'n 10 uur duurde anders had ik het nog geloofd ook. De headrush was te vergelijken met de come-up van MDMA, dus dat je niet aan het pieken bent en nog niet supervaag bent maar die opkomende euforie. Eigenlijk was de euforie bijna identiek alleen bepaalde remmingen waren er nog wel (zoals niet spontaan gaan hurken bij een leuke paal of op iemand afrennen met 'leuk haar'). Dit was dus al een aangenaam punt wat ik totaal niet verwacht had. Verder stond ik wel lekker op m'n benen maar ik wilde eigenlijk veel liever zitten aangezien m'n benen na een paar uur pijn begonnen te doen, alsof je de hele dag gelopen hebt en dan in bed gaat liggen. Wel kon ik nooit lang op één plek blijven staan. Ik had dus niet het gevoel alsof ik veel lichamelijke energie had en de praatkick was helemaal ver te zoeken. Soms wilde ik iets tegen iemand zeggen voor de gezelligheid ofzo maar ik wist totaal niet wat. En dat terwijl ik normaal onder invloed kampioen slap lullen ben. Soms ging het praten wel weer beter maar ik hield grotendeels m'n bek dicht. Ik deed wel voorzichtig met de dosis. Heb totaal 4 nogal kleine sleutelpuntjes (ca. 20mg) gepakt aangezien ik liever voorzichtig doe. Ook omdat ik las dat bijnemen op een gegeven moment niet verlengd maar alleen nog versterkt. Toch merkte ik dat elke keer weer de roes intenser werd. Ik ben benieuwd wat dit de volgende keer gaat brengen als ik een iets grotere dosis probeer. Al met al een erg leuke eerste kennismaking. Ik zou eerst zelfs speed i.c.m. met MDMA gaan gebruiken maar op het moment zelf had ik daar (gelukkig) totaal geen behoefte aan en dit ga ik dus ook nooit doen. Ik zocht een vervanger voor MDMA en deze heb ik zeker gevonden. (ps. gezien de nogal 'aparte' effecten ga ik het wel nog laten testen. De resultaten post ik direct wanneer ze binnen zijn)"
"Beste DF-ers, Ik had laatst een topic aangemaakt met vragen over speed waar ik zeer behulpzame reacties op kreeg. Ik zit echter met nog wat vragen; Ik kreeg als advies om de hele tijd kleine sleutelpuntjes te nemen aangezien ik voor het eerst speed ga proberen. Dit om te kijken hoe je het vind en zodat je niet te veel neemt. Mijn vraag is nu: hoe weet ik of ik op het randje zit van teveel? Ook heb ik al een aantal keer gelezen over speed paranoïa. Speelt dit over het algemeen alleen bij hoge dosissen of kan ik bij wijze van na 2 lijntjes al gek worden? Is het evt. een goed idee om oxazepam mee te nemen voor de zekerheid? En als laatste: ik ga, als ik de speed echt niet zo leuk vind, een flink aantal uren later op de avond misschien toch een beetje MDMA gebruiken. Ik zou dit normaal nooit doen en ik ben me volledig bewust van de schadelijkheid die dit met zich meebrengt. Ik kies hiervoor omdat ik op dit feest echt maximaal wil genieten en ik kijk hier enorm naar uit. De rest van het jaar gebruik ik nauwelijks drugs. Heeft iemand hier ervaring mee en eventuele tips? Ik zag ook dat @SanneBanne een tijd geleden een enorm leuk tripreport heeft geschreven waarin zij deze combinatie ook doet. Hoeveel uur zat er tussen je speed en xtc gebruik? Heb je iets gemerkt van de speed toen je onder invloed was van xtc? Met vriendelijke groet"
"Enorm bedankt @acht.zes en @SanneBanne voor de uitgebreide uitleg! De comedown van MDMA is bij mij ook aardig heftig en het effect duurt de laatste tijd kort. Om precies deze reden wilde ik ook speed proberen. Als je speed in de comedown van MDMA neemt, verleng je je high dan ook een beetje of is het meer puur om de comedownverschijnselen iets te verlichten? Nogmaals vriendelijk bedankt"
"KetaKech zei: In mijn ervaring verlicht je alleen je comedown verschijnselen, het love gevoel komt niet ineens terug! Dit was wel slechts een enkele keer en ik had er ook wat keta bij genomen. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie. Dan kies ik ervoor om toch eerst speed te gebruiken en mocht ik het uiteindelijk echt niet kunnen laten dan neem ik zo’n 5 uur later een normale dosis MDMA (100mg is voor mij normaal/lichte kant). Of kan ik beter met een kleinere dosis beginnen vanwege de speed?"
"@Zifôt erg bedankt voor je uitgebreide reactie! Ja 100mg MDMA is voor mij normaal gesproken een goede dosis, maar moet ik nog oppassen met de dosering omdat ik speed van tevoren heb gebruikt? Dus dat ik bijvoorbeeld met minder moet beginnen?"
"Thanks voor de opmerkingen. Ik ga dan denk ik toch maar een lage dosis 2-CB zonder speed doen. Ik heb te weinig ervaring met beide middelen en zoals ik nu lees is het niet persé een hele geweldige combo. Na psychedelica ben ik altijd zo moe, zou ik evt. na afloop wel een sleutelpuntje kunnen nemen? Zou dit mijn pep ervaring erg kunnen beïnvloeden of overmeestert de speed alles in 1x? En even ter bevestiging: van wat ik heb gelezen over 2-CB is het vooral erg visueel en niet zo enorm mindfuckerig zoals bv truffels. Klopt dit of heb ik het mis? Nogmaals bedankt voor de reacties!"
"Quinn zei: 2cb is inderdaad niet "mindfuckerig" maar vooral lichte hallucineren met een soort mdma eraan toegevoegd, hoe hoger je dosering hoe meer je de hallucinerede kant op gaat. ik zou het sowieso 1 keer zonder pep nemen voordat je het gaat combineren omdat je dan de drug unieke effecten ervaard voordat je ermee gaat experimenteren. Klik om te vergroten... Is goed, dan hou ik het bij enkel 2-CB. Bedankt"