#1
Je staat gewoon te laag in de keten, te veel tussenpersonen die het allemaal versnijden. Als het dan bij jou terechtkomt dan is er nauwelijks meer werkzame stof te bekennen.
Koop zelf nooit coke hoor, laatste keer was aardig aantal jaren geleden toen ik nog in Groningen woonde. Als ik al iets wou ging ik naar Roosendaal, daar was o.a. coke, LSD en diacetylmorfine zuiver en betaalbaar verkrijgbaar.Je staat gewoon te laag in de keten, te veel tussenpersonen die het allemaal versnijden. Als het dan bij jou terechtkomt dan is er nauwelijks meer werkzame stof te bekennen.
Waarom vind ik dan zo moeilijk coke in antwerpen iemand tips of plekjes waar
DoeiWaarom vind ik dan zo moeilijk coke in antwerpen iemand tips of plekjes waar
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."