Zonde om deze spul gewoon in te nemen. In een verdamper of glas bolpijp proeft het als een zacht pepermunt smaakt, en slaat ook keihard aan. Zelfs maar 50mg zou zat zijn. Daarom de bekend zijn als crystal meth vervanger. Alleen smaakt beter. Misschien wel de smalelijkste rc dat ik ooit gerookt heb. De Bromo versie dan, kan niet veel zeggen over de fluro or chloro sorten.
4F-MAR heb ik gisteren in een glazen bolpijp geprobeerd. Het geeft inderdaad een methamphetamine achtige roes, maar óf mijn rooktechniek laat te wensen over óf het stelde niet zoveel voor. Het deed me een beetje denken aan a-D2PV, maar wat minder dat werkte weer aanzienlijk minder potent dan a-PVP.
Denk dat ik 40 MG geprobeerd heb te roken, maar dat is mogelijkerwijs minder aangezien de verdamping zo krukkig was.
Mijn bolpijp heb ik bovenop de resten van de 4F-MAR gevuld met NEP, omdat ik dat nog niet gerookt had. Mijn date was ervan onder de indruk, maar ikzelf moet het roken van NEP nog een keer overdoen, om te ervaren of het écht potenter is dan snuiven.
Heb ook iets wat me verkocht werd als 4B-MAR, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Op Reddit staat een post van iemand die 4B-MAR beter vindt dan 4F-MAR, wat me toch enigszins nieuwsgierig maakt.
Het lezen en reageren op trip reports als dit maken dat op drugsforum.nl posten de moeite waard is. (Niet dat die andere dingen -meestal- niet leuk zijn, daar niet van).
Dankjewel, ricorieks. Waar je ook bent.