Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het minst leuk zal ik het niet zo snel geven, wat ik het wel kan geven is dat als je een paar flesjes of glaasjes op hebt, probeer het voor jezelf en een ander gezellig te houden, zo vermijd je ruzies. En een kater hoef je niet te krijgen als je tussendoor (en daarvoor en ook daarna) goed eet"
"Misschien blow je te vaak achter elkaar, probeer eens om de 2 uur een jointje te nemen"
"Klinkt als een gezellige avond! Maar één tip voor de volgende keer: Neem nooit deel aan het verkeer, dus niet fietsen! Neem dan een taxi of vraag een nuchtere vriend of die je wilt brengen"
"Ik ben zelf voor Trump en ik vind ook dat die drugshandelaren juist het probleem zijn, vooral als ze wapens bij zich hebben. Dus ik vind ben hoe dan ook echt alleen voor drugs als Cannabis en wiet en dat dat legaal zou moeten zijn"
"Mindless zei: De maatschappij zelf is het probleem. Drugscriminaliteit is een symptoom van een zieke maatschappij en het aanpakken ervan daarom symptoombestrijding. Het gaat nooit beter worden door (alleen) die aanpak. De 'war on on drugs' is een niet te winnen oorlog. We winnen alleen als we ervoor kunnen zorgen dat de maatschappij geheeld wordt. Aangezien de maatschappij bestaat uit individuelen, zal de aandacht daar op gevestigd moeten worden. Klik om te vergroten... Deels ben ik met je eens en deels niet, het probleem met drugsdealen is dat je de drugs niet kunt vertrouwen, en kan zelfs tot smokkelen overgaan. Dus ik vind dat je het alleen in coffeeshops of een souvernirwinkel mag kopen"
"Casaan zei: En waarom zou er gesmokkeld en gedeald worden denk je? Het is namelijk niet legaal om in het openbaar iets met drugs te doen dus dan maar in het donker, smokkelen en dealen. Je suggestie over drugs verkopen in souvernir winkels doet me vermoeden dat je dit topic aan het trollen bent zelfs. Trump is een uitstekende manipulator, hij is in staat om met weinig kennis en een hoop draaikonterij zichzelf te goed te verkopen. "Het volk" heeft last van drugdealers dus die gaan we de doodstraf opleggen. "Het volk" heeft geen last van de farmaceutische industrie, dus die krijgen de vrije hand. O ja, dat lobby geld komt ook wel van pas. Vergeet ook niet dat in Amerika het stemrecht vervalt wanneer je in de gevangenis hebt gezeten, juist die mensen die in een hoek gedrukt worden hebben geen stem om uit diezelfde hoek te komen. Een verderfelijk systeem in mijn ogen. Toevoeging: Het volk staat tussen aanhalingstekens omdat "het volk" in mijn ogen niet bestaat. Ik krijg altijd jeuk wanneer een of andere politicus meent het volk te moeten noemen als zijn beweegreden om ergens voor of tegen te zijn. Theoretisch ben ik onderdeel van het volk, politiek klopt het vrijwel nooit. Ik hou er niet van wanneer anderen menen mijn mening te kennen omdat ik onderdeel ben van de maatschappij. Klik om te vergroten... Ik weet niet waar je trollen inziet, door deze opmerking geef je mij het gevoel dat je mij aanvalt over het feit dat ik voor Trump ben. En met de souvenirwinkel bedoel ik ermee wat we ook in Amsterdam hebben. Dus een beetje een Amsterdams model"
"Gabbertje zei: Wat los je hiermee op? Uiteindelijk helemaal niets... Voor elke drugsdealer die je dood komen er 2 voor terug, de enigste manier om de drugs handel kapot te maken is naar mijn mening het legaliseren van (hard)drugs. Klik om te vergroten... Ik snap je punt, en ik heb ook niet gezegd dat ze de doodstraf verdienen, en ik ben er persoonlijk zelf erg op tegen. EN ook als je het legaliseert zijn er nog drugshandelaren, maar dat zullen er denk ik wel wat minder zijn"
"Casaan zei: Of je voor of tegen Trump bent heeft niets met mijn opmerking te maken. Ik mis het intellect om te begrijpen waarom een souvernirwinkel een goede manier is om drugs te verkopen. Helemaal gekoppeld aan de drugs waarvoor Trump een doodstraf wil invoeren. Daarnaast, de eisen die gesteld worden aan een medewerker van een coffeeshop en de medewerker van een winkel voor prullaria (zo beschouw ik souvenirs) lijken me ook behoorlijk ver uit elkaar liggen. Ik begrijp het gewoonweg niet. Klik om te vergroten... Ik was vorige week in Amsterdam en er waren soort souvenirwinkeltjes waar toch echt wel Cannabis was (inc. rookpijpen). Dus in Amsterdam doen ze dat, ook in coffeeshops"
"smaak zei: Net een glaasje vodka ingeschoken na een lange dag werk. Pas begonnen aan Palexia. Nu heb ik wel gelezen dat ik niet mocht rijden maar niet nagedacht over mijn glas pure vodka. Lees ik nu online dat de mogelijkheid er is dat ik kan sterven. Hoe erg is het om een halve whiskey glas pure vodka te drinken met 100mg tapentadol op? Klik om te vergroten... Kan levensgevaarlijk zijn!! Ik zou maar zo snel mogelijk naar de huisarts gaan, drugs en alcohol moet je nooit met elkaar mengen en kan zeer gevaarlijke gevolgen hebben! Ik ben zeer bezorgd om je"
"smaak zei: Verklaar je nader? Klik om te vergroten... Alcohol en drugs gaan niet samen, en kan levensgevaarlijke gevolgen hebben, het beste is om zo snel mogelijke naar de huisarts te gaan, dat is het enigste wat ik zeg"