Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sjonge jonge. Wat n genuil zeg. Onze samenleving kots ik zowiezo van wat die allemaal verwacht van mensen. Laat ieder lekker in zn waarde ook al gaan ze naar de klote. Probeer ze advies te geven of te helpen of een duwtje in de juiste richting te geven ipv te zeggen hoe ze dood moeten of dat ze zich aanstellen. Is erg hoor suicidaal zijn. Heb zat kennissen gehad die het niet meer zagen zitten en er een einde aan maken en ja de een doet t als schreeuw om hulp voor aandacht en de ander zegt niets en doet t zomaar inees goed. Vind de eerste die in DE SAMENLEVING beschouwt wordt als zielig aand8 vragen nog de slimste. Dan vraag je in ieder geval nog om hulp op n bepaalde manier. Voor heel veel mensen is de sameleving gewoon te snel geworden en kunnen het niet bij benen. Waarschijnlijk ook mede door hersen ziektes en eventueel misbruik of andere ellendige dingen die te kort gedaan zijn in de opvoeding dat je rare dingen krijgt. En als je dan nog op school en over gepest wordt omdat je niet zo slim bent, je geen Armani draagt of je broek zit iets te hoog of je geen vrouwen kan krijgen of bloedmooie vrouwen dan ben je een kneus. Vind je t gek dat mensen op n gegeven moment gaan criminelen, afzonderen, moorden of zelf moord gaan plegen?! Ik niet!!! Ook al is t niet goed te praten..t is een feit dat dit gebeurt onder onze ogen en werken er zelf allemaal aan mee ok?! Heel veel succes en hoop dat alles goed is. Geloof ook niet dat je snel kapot kan gaan aan de benzo's zoals ik van anderen gehoort heb met hun ervaringen. Take Care!!!"
"Uhm..wow iedereen is wel behoorlijk Poly-gebruiker tegenwoordig. Zal moeilijk worden voor de artsen welke drug nou wat aantast als we dood zijn en eventueel wat afstaan of als ze authopsie plegen haha wel leuk dat ik wat soorten gedaan heb, maar de hoeveelheid van sommige soorten benk stukken minder blij mee, maar hier komen ze dan: Alcohol, Wiet/Hasj/Hasj olie/spacecake en pepernoten, Pillen:2CB/MDMA/MDA/MDEA/etc. en MDMA (poeder en kristal), Nicotine(snuiftabak,roken), Cafeine(koffie,energie drank en pillen), Ritalin/Strattera/Efexor/Imipramine(adhd), Paddo's/Salvia/Truffels/Ephedra en nog n paar herbals, LSD(papertripjes), Heroine(chinezen), 3 Soorten Speed/Amfetamine/snuiven en slikken(een wat meer trip, de ander wat langduriger van werking), Cocaine (snuiven,ploffen,basen,chinezen), Lachgas/Poppers, GHB, Ketamine, Themazepam, Oxazepam(seresta), Diazepam(valium), Thinner en soms wat ammoniak als ik niet genoeg geduld had voor mn base :P owja en Naposim..toch ook n soort drugs? Anabolen Steroide."
"Vind Keta ook wel vet!! Binnenkort weer es doen. Heb wel gelezen dat het voor mannen heel slecht is voor je ballen en voortplanting en heel slecht is voor je weerstand. Kortom het is n best wel slopende drug dus. De werking daarintegen is wel uber. Vond t n beetje zoals trippen, hard gaan en ghb werking door elkaar heen. Mooie ervaringen mensen..zag ook nog wat over versnijden van Keta of dat wel es gebeurt. Mensen denken tegenwoordig alleen nog maar aan geld en goede drugs is schaars, dus reken maar dat dealers versnijden. Tevens verwachten klanten (ben zelf nooit dealer geweest maar wel alles gezien en meegemaakt) voor weinig geld veel te krijgen. Dat kan niet en is ook irritatie voor dealers. Mensen weten vaak helemaal niet wat de waarde is van sommige drugs in goede kwaliteit dan...als je niet veel wil neerleggen kan je drom vragen dat je genaaid wordt of je moet ze heel goed kennen. Weet t niet van Keta, maar zou me niets verbazen. Met coke doen ze ook speed versnijden, daarom raad ik mensen aan niet van snuifcoke te ploffen.Je hebt wel 50 versnijdingsmiddelen volgens mij voor coke en look a like werkingen. Zouden ze dus ook vast bij Keta doen."
"Zoals ik t zie ben je dan verslavingsgevoelig. Heb t ook gehad met alles eigenlijk wel behalve heroine en trippen. Moest altijd van de kaart zijn en t liefst zo veel mogelijk tegelijk en dagen achter elkaar tot ik niet meer kon of t niet meer werkte of mn lichaam niet meer kon of t geld op was. Vooral met speed, pillen en blowen en later met basen van coke had ik t erg. Dan ben je dus echt verslaafd. Er zijn wel mensen die een geruime tijd lang heel veel gebruiken en veel achter elkaar dus ook dagen of weken, maar dan er op uitgekeken raken en van de een op andere dag kunnen stoppen. Dat had ik niet. Heb ook trajecten gevolgd in de hulp. Als ik jou was misschien hulp zoeken of er over praten, maar niet te veel in huis nemen is een goede stap. Dat werkte bij mij ook wel vaak. Je geld eventueel laten beheren of zorgen dat je er die nacht niet bij kan en/of je vrienden waar je eventueel mee gebruikt er op wijzen dat als t gaat uitwerken bij je en je bij wilt nemen dat hun t niet geven aan je dat ze het bijhouden voor je of jou erop wijzen. Uhm..ja kon ook poffen bij dealers. Sommige dealers deden t niet omdat ze slechte ervaringen met poffen hadden en sommige deden het niet omdat ik t vroeg of n vriend van me ze erop wees, maar sommige hebben er lak en aan en logisch want ze willen geld verdienen aan je. Als je ze dan onder druk gaat zetten, chanteren, manipuleren of in bochten gaat wringen om t toch te krijgen zoals ik deed dan weet je echt dat je verslaafd bent volgens mij..dat noemen ze junk gedrag in de kliniek(vind t woord junk eig niet netjes voor een mens). Hoop je voldoende geinformeerd te hebben. Succes! En t is nooit n schande toe te geven als je verlsaafd bent. Is juist n stap in de goede richting"
"Beste mensen, Ik heb n vraag in hoeverre ik risico loop met deze combinatie van middelen ivm hoge bloeddruk. Ben al langs een andere apotheek gegaan die wisten het niet en aan me huisarts wil ik het niet vragen, want ben bang dat ze anders mn Efexor stopzetten. Vandaar dat ik het hier vraag. Ik gebruik sinds 4 maanden niet veel meer gelukkig. Heb 2x een nacht en dag ongeveer 1,5 gram speed gebruikt en 1x 2 avonden/nachten dit was het weekend 2 weken geleden en 3 weken geleden en dit weekend ongeveer 1gram coke per keer(zeer sterke Coke, waarvan je van 2 punten per keer al zeer strak staat). De laatste keer was afgelopen vrijdag en zaterdag. Was eigenlijk niet de bedoeling, omdat ik aan het aankomen ben en sinds een week Naposim(Steroide) gebruik voor bij de training. Ik gebruik nu nog 5mg Naposim per dag en 150mg Efexor/Venlafaxine(ADHD/Anit Depressiva) voor mijn ADHD en stemmingswisselingen. Beide zijn bloeddruk verhogend. Vrijdag en zaterdag dus coke erbij gebruikt, omdat ik moest werken heel veel achter elkaar en het zwaar en hersendodend werk was toch maar Coke gehaald en weet dat Coke en Speed ook bloeddrukverhogend zijn en in de bijsluiter van Efexor staat dat het gebruik van Speed sterk is af te raden in combo met Efexor, dus denk Coke ook ook al staat het er niet in. Ben ook sinds een maand gestopt met blowen wat ik heel veel deed. Weet niet in hoeverre al deze middelen nog invloed op me lichaam hebben. Tevens ben ik 15 jaar zo n beetje heftig verslaafd geweest aan van alles en nog wat, dus mijn lever, etc. hebben al behoorlijk te voorduren gehad. Heb wel periodes gehad van wat maanden in die 15 jaar dat ik clean was. Nu gaat het echt steeds beter en heb controle over mezelf en in het stoppen ipv dagen doorgaan. Mijn vraag is dus hoe veel risico ik eventueel loop nog met mijn lichaam. Alvast bedankt!!! Groeten Tom Eigenlijk moet ik vandaag naar de 10mg per dag Naposim gaan en week daarna 20mg en dan weer afbouwen naar 15mg, 10mg en 5mg in de laatste week(al deze veranderingen van mg is een week verdeeld over zes weken, een hele kuur). Weet dat het 3 dagen duurt voordat de Coke uit je pis is, dus dacht dan wacht ik nog maar een dag voordat ik de Naposim verhoog. Dan maar een extra dag kuren."