#1
Het is voor mij vaste prik dat ik steken heb in de hartstreek tijdens of hooguit een dag na gebruik. Wat het nou precies is weet ik niet. Weet wel dat de steek alleen van zich laat horen op het moment dat ik begin met uitademen. Zijn er meer mensen die dit of iets vergelijkbaars hebben.
Moet trouwens zeggen het ook wel eens aan de totaal andere kant te hebben maar dat is echt like 2 keer voorgekomen op de honderden malen.
Ik vermoed dat het spiertjes zijn die met ademhalen te maken hebben en blootgesteld aan speed het leuk vinden om op random momenten te gaan samenstrekken ofzo
Moet trouwens zeggen het ook wel eens aan de totaal andere kant te hebben maar dat is echt like 2 keer voorgekomen op de honderden malen.
Ik vermoed dat het spiertjes zijn die met ademhalen te maken hebben en blootgesteld aan speed het leuk vinden om op random momenten te gaan samenstrekken ofzo