Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel speed in een bommetje?

Hoeveel speed in een bommetje?

17 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vroeg me eigenlijk af hoeveel mg jullie in een bommetje/capsule doen? En hoelang heb je daar dan plezier van, zo ongeveer??

Hemi
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Effecten

Bij het snuiven zijn de effecten vrijwel direct voelbaar. Als je speed oraal neemt kan het, afhankelijk van de maaginhoud, vijftien minuten tot een half uur duren voordat de effecten voelbaar zijn. De effecten houden zon 5 tot 8 uur aan, maar het kan ook veel langer zijn.

en de dosis?

ongeveer rond de 100mg i guess
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dat ligt aan het percentage ....

maar ik drijf op 36-46 % 300 mg 24 uur nonstop.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ohjah

en

3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als iedereen elke vraag gaat googelen, blijven er weinig fora over denk ik....en de effecten ken ik wel, ik snuif niet, dat vind ik zo "junk"achtig :wink:

Ik heb verschillende hoeveelheden geprobeerd, van 100 tot 250 mg, ik vroeg me gewoon af hoeveel anderen namen....De effecten verschillen bij mij blijkbaar nogal, wat uiteraard ook met tolerantie en XTC gebruik te maken zal hebben. Wat ik in ieder geval als eerste merk als ik het op heb, is dat ik maar blijf kletsen, over van alles en nog wat...en als er niemand in d buurt is, klets ik gewoon tegen mezelf, vooral als ik met iets bezig ben....

Maar ik merk niet zoveel verschil tussen een dosis van 150 en 250 mg, en dat vond ik wat vreemd. Wat zou er bv gebeuren als je 500 mg ineens neemt, of als je het plugt? (Stonie?)

Hemi
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
3970 zei:
en de effecten ken ik wel, ik snuif niet, dat vind ik zo "junk"achtig :wink:
Klik om te vergroten...
het effecten stukje was gewoon een antwoord op je vraag hoe lang je daar dan plezier van hebt :wink:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ellesdee zei:
het effecten stukje was gewoon een antwoord op je vraag hoe lang je daar dan plezier van hebt :wink:
Klik om te vergroten...

Oh ja, okee! Maar ik bedoelde eigenlijk meer de relatie tussen de dosis en de werkingsduur. Heb je er bijvoorbeeld dubbel zo lang plezier van als je een dubbele dosis neemt? Zoiets....
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
3970 zei:
Ellesdee zei:
het effecten stukje was gewoon een antwoord op je vraag hoe lang je daar dan plezier van hebt :wink:
Klik om te vergroten...

Oh ja, okee! Maar ik bedoelde eigenlijk meer de relatie tussen de dosis en de werkingsduur. Heb je er bijvoorbeeld dubbel zo lang plezier van als je een dubbele dosis neemt? Zoiets....
Klik om te vergroten...

aaah ok :)

mjah lysergine iig wel

lysergine25 zei:
dat ligt aan het percentage ....

maar ik drijg op 36-46 % 300 mg 24 uur nonstop.
Klik om te vergroten...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou het probleem met een bommetje van 300 mg puur en een hoog percentage is dat je de kans loopt dat je niet eet en niet kan slapen.
Tolerantie bouwt snel op en als je de pep niet respecteert dan eindig je als een zombie in de goot.

Ik neem de pep altijd vroeg in de ochtend als boenpoeder ...ik probeer diezelfde nacht te slapen. Ik neem dus veel vitamines en drink veel fruitsap, ik eet ook in de avond een maaltijd.
Vanaf het moment dat ik de bom drop heb ik al een lege maag, een nuchtere maag. De knal komt enorm hard aan een smurfenlul is een groot woord.

Hoe dan ook het percentahe en het gewicht van de bom + het gewicht van de persoon en natuurlijk de m,aaginhoudt en de vermoeidheid van de dag maken alles bepalend.

Stonie
D
DarkTerrorFreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
3970 zei:
Maar ik merk niet zoveel verschil tussen een dosis van 150 en 250 mg, en dat vond ik wat vreemd. Wat zou er bv gebeuren als je 500 mg ineens neemt, of als je het plugt? (Stonie?)

Hemi
Klik om te vergroten...

Halve gram is voor mij een normale dosis voor een bommetje. Anders kan je net zo goed snuiven...

Wat er gebeurt ? Kwa gevoel vind ik het zoiezo anders dan snuiven... Gaat veel geleidelijker zeg maar. En het duurt ook langer :P
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Een halve gram...das nogal, lijkt me :openmouth: Maar goed, het zal inderdaad voor iedereen anders zijn. Ik probeer het voortaan zo rond de 150-200 te houden, en dan ook 's morgens vroeg, op nuchtere maag. Lekker om op te klussen! :wink:

Hemi
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
Effecten

Bij het snuiven zijn de effecten vrijwel direct voelbaar. Als je speed oraal neemt kan het, afhankelijk van de maaginhoud, vijftien minuten tot een half uur duren voordat de effecten voelbaar zijn. De effecten houden zon 5 tot 8 uur aan, maar het kan ook veel langer zijn.

en de dosis?

ongeveer rond de 100mg i guess
Klik om te vergroten...

Als ik hier een dag aan de speed ga, slaap ik 2 dagen niet.

200 mg doe ik gemiddeld in een bommetje als ik dan eens speed neem in een bommetje, want meestal snuif ik, vind ik leuker, het voelen zakken en dan opkomen :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
DarkTerrorFreak zei:
Halve gram is voor mij een normale dosis voor een bommetje. Anders kan je net zo goed snuiven...

Wat er gebeurt ? Kwa gevoel vind ik het zoiezo anders dan snuiven... Gaat veel geleidelijker zeg maar. En het duurt ook langer :P
Klik om te vergroten...

500 mg van 46% is echt een probleem op een nuchtere maag.
Als de pep maar 15% is dan is 600mg net aan genoeg ....

Dus laat jij je pep wel testen DTF ?

Stonie

@ Hemi,

Ik wacht eigenlijk op jou voor een plugreport.

Stonie
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#14
Effecten en duur zijn dus niet verschillend wanneer je snuift of slikt?
100mg moet genoeg zijn voor een uur of 5-8 plezier voor een first-timer?
'k Ga het wel eens proberen denk ik. Na de examens ofzo.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Genoeg :beer:
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alright.
En is het een goed idee om eerst een bommetje te nemen, en dan onmiddellijk een snuifje? Kwestie van het direct te voelen, en toch het (volgens de "bommen-vs-snuiven-topic") betere effect te hebben na een half uurtje?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ow nee sorry ik reageerde op TS :P

100mg voor de eerste keer is wel veel volgens mij... persoonlijk ga ik ook voor snuiven. Sowieso is dat beter te doseren. Begin met 2 kleine lijntjes en neem elke keer nog iets bij tot je niet meer stil kan zitten enzo :P
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#18
'k Heb wel al redelijk wat coke gedaan, ligt mijn gevoeligheid dan niet hoger?
Toch bedankt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."