Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zoizo aanwezig !! Kaartje al binnen hoor ! Ben tevinden bij de Early"
"Zijn de toevallig ook mensen van DF die naar thunderdome gaan ?"
"Helemaal top ! Hier mijn + en - punten Pluspunten : Goed/hard geluid bij de early Schone (GRATIS) wc's Geen Wachtrijen (Nergens) Minpunten : Zeer gladde (viese) vloer .. had beter me schaatsen kunnen aantrekken! De zalen ver van elkaar af.. Geluid was na een tijd ZACHT in de main .. Wtf was er met de deuren bij industrial De Personeel(beveiling) was om te lachen !! De Nog wat Agressiefe mensen ..(Of Heel LEIP reageren Mensen out of over hun limit gingen .. De meeste die leip waren waren gewoon WAUS !! VERDER EEN TOPFEEST Ook genoeg leuke mensen die ook lekker gek doen .. Ennee .. was gelukkig niet de enigste met een kerstmuts"
"Tja ,, Eerst was ik een hele erge mafkees hoor ! Altijd me ausies aan (austrailian pakken ) Ik was G.I.T (Gabber in trainingspak ) Maar nu ben k wat ouder ga nog steeds af en toe naar de feestjes Maar Heb me ausies lekker netjes opgevouwen in me kast liggen .. :P Ik heb nog wel steeds me favo Dj's ( alleen voor op mijn ipod of natuurlijk DE party's ) Partyraiser Nosferatu Noizekick Enzyme Enz .. Mjaa Van de rave van vroeger ben ik ook niet vies van"
"Jaa 0uwe WAnT mAfKeEs 0p hArdC0re PaRtYs KannIE HEA (overigens, nosferatu heeft dan nog wel iets, dat valt me dan weer van je mee). MaAr V00r De ReSt vInd ICK je MaAr een SChande v00r DF. Klik om te vergroten... Jonge man .. Leer eerst typen .. Leer mij daarna maar de les Iedreen ze eigen styl.. En wie ben Jij eigelijk om te bepalen Wat niet of wat wel kan .. Ga daar eerst maar eens over nadenken dan hoor Ik Nog wel wat van je Iedreen ze eigen styl en ben er trots op !! Niet omdat jij weet ik veel wat luisterd moet dat betekende dat het maar zo moet zijn meneertje weethetallemaalbeter ! Lindss"
"nightmare zei: DarCness zei: meneertje weethetallemaalbeter ! Klik om te vergroten... pssst, het is een mevrouwtje Klik om te vergroten... Mevrouwtje dan"
"Hallo alle lezers.. Mijn stekkies heb ik gister geplant in grote potten.. het weer is super goed dus daar valt niets over te klagen .. Alleen me stekkies zien en zielig en krom uit ..(dit was toen ik ze kreeg nietzo) Ik heb aarde en mest korrels en bemesteaarde als potgrond.. Kan iemand vertellen wat ik in hemelsnaam fout doe .."
"Ik heb alle informatie allang opgezocht.. Alleen ik vroeg me af waarom ze zo hingen.. De plantjes zijn van me vriend en niet van mij zelf .. Hij heeft ze gehaald en weet niet uit welk klimaat ze komen../ ze hebben vannacht buiten gestaan en vandaag ook gewoon de heledag.."
"heel erg bedankt ze staan al weer wat rechterop , en zijn al weer een stukje gegroeit.."
"ZOIZO aanwezig !! Goede Line Up dusse IK BEN ER BIJ!"