Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Red pill zei: Gbl is het hoofdingredient waar je ghb van kan maken, is sterker. En je lichaam zet ghb weer om in gbl Klik om te vergroten... Je lichaam zet gbl om na ghb als je gbl puur neemt t zou niet goed zijn andersom anders word t 2 a 3 x sterker want dat is gbl namelijk ten opzichte van ghb"
"Draaimiddel zei: Dank! Geen nut dus om speed of een ander oppeppend middel te gebruiken? Klik om te vergroten... Geen nut dat niet ik persoonlijk merk geen verschil als ik pep gebruik in combinatie met bupropion of het verstandig is is een tweede"
"Sterocco zei: Doordat ik meerdere zelfmoordpogingen ondernam. Ik ben al wel op zoek naar hulp. Maar in Coronatijden is dat niet vanzelfsprekend. En ik wil ook vooral in de nacht wakker zijn. Dan komen de nachtmerries. 11 nachten haal ik met dit spul. Moeiteloos. Klik om te vergroten... 11 nachten doorhalen red je niet gemiddeld overlijd je. Na 10 dagen dus dan ben je wel speciaal https://www.nemokennislink.nl/publicaties/minder-slapen-dan-leef-je-langer/"
"MetalGuy zei: Ha die @ryanmen2 Ja, dit heb ik ook weleens gehad, vooral nadat ik veel gesnoven heb op een avond. Keelpijn is dan ook niet onbekend voor mij. Speed is op zichzelf al een stofje dat aan je neusholtes vreet. En daarnaast (in welke vorm ook) erg slecht voor de weerstand, waardoor je griepachtige verschijnselen kan krijgen na gebruik. Het is dus inderdaad verstandig om je gebruik beperkt te houden zoals je aangeeft. Gezond eten en drinken plus voldoende beweging (zonder te gebruiken uiteraard) zal je ook helpen om die klachten te voorkomen of in elk geval zoveel mogelijk te beperken. Nog een vraagje: heb je het afgelopen weekend ook veel gedronken? Klik om te vergroten... Als jij gewoon normaal gebruikt in het weekend en goede zuivere speed hebt heb je 1 niet zoveel nodig en 2 ben je niet brak/ziek erna en plus als je goede pep hebt dan is die zo goed als ph7 dus zal die niet branden"
"Hansklok zei: Ik word altijd ziek nadat ik speed gebruik 5x gebruikt altijd ziek geworden dag erna. Is mij het niet waard. Ik herken al je klachten dit had ik ook altijd. Klik om te vergroten... Nogmaals de vraag hoeveel had je gebruikt als je zonder enige tolerantie pep gaat snuiven zoals veel mensen coke snuiven kan je idd goed ziek worden"
"Hansklok zei: Ik word altijd ziek nadat ik speed gebruik 5x gebruikt altijd ziek geworden dag erna. Is mij het niet waard. Ik herken al je klachten dit had ik ook altijd. Klik om te vergroten... Nogmaals de vraag hoeveel had ryanmen2 zei: 4 dagen daarvoor ook 1 lijn in de ochtend. En die avond zelf op het feest ook doorgehaald met het spul. Daarvoor gebruikte ik vaak om de 2 weken voor ongeveer 3 maanden. Ook periodes gehad dat ik 2x per week deed, heel kort dan 1 lijn in de ochtend. Ik had dus al wel wat tolerantie opgebouwd. Weet niet hoeveel er die avond doorheen is gegaan maar echt wel een hoop. Meerdere dikke lijnen voor en na het feest. En tijdens het feest veel sleutelpunten Klik om te vergroten... En dan vind je serieus vreemd dat je zere keel krijgt als je pep dan idd niet ph neutraal is en al in je neus goed brand dan brand het je keel ook weg en even voor de goede orde nee speed hoort niet te branden in je neus. En als je idd meer dan genoeg kan je idd goed ziek worden"
"Speed hoeft inderdaad niet in de vriezer bewaard te worden dit word door dealers altijd gedaan omdat ze je liever natte pep verkopen. En dit wat jij benoemt is een fout in 't productie proces dus gewoon terug gaan ermee"
"010010 zei: Heeft iemand een idee wat er gebeurt kan zijn wanneer ghb ineens compleet waterig is? Het lijkt ook wat minder zijn werk te doen. Het heeft zo'n 6 uur buiten de koelkast gestaan en niks mis mee. Toen na 6 uur koelkast weer gepakt en het is als water?? Klik om te vergroten... Normaal zou het als het uit de koelkast komt dikker moeten zijn dan als het op kamer temperatuur is. Mocht er met de productie meer water zijn toegevoegd dan is het enige wat je kan doen het uitkoken tot alle vocht eruit is en het zelf weer verdunnen met water. Sorry als dit antwoord niet is toegestaan."
"GABA-B Bonanza zei: Ze doen er tegenwoordig water bij voor extra marge want crisis en mensen kopen toch alles. was het duur? Klik om te vergroten... Als je een goede dealer hebt met goede bron waar die zijn basisbestandsdeel weghaalt zal die er niet meer water bij doen maar alleen de prijs omhoog doen tenminste dat is hier in de buurt het geval"
"Spyro zei: Als je er water bij doet mengt dat niet met je G. Daar is het te olieachtig en stroperig voor. Dat zie je liggen Klik om te vergroten... Klopt dat vermengt alleen als je 't opwarmt en er dan water bij doet"