Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed ontmengt

Speed ontmengt

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Speed in bakjes of schaaltje oid doen en uit laten dampen. Indien er een duidelijke vloeibare laag bovenop ontstaat dan zou je daar de ph van moeten meten, dan pas kun je een duidelijk antwoord krijgen wat het is.
S
SpeedygonzalesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedemiddag,

Ik heb laatst speed gehaald die nog maar net gemaakt was. Omdat ik een eindje moest rijden heeft het even geduurd voordat ik het in de vriezer kon leggen.
Nu ligt er een laagje (ik denk olie/methanol?) boven op de speed wat eigenlijk heel dunne pap is ipv pasta.
Nu heb ik me laten vertellen dat dit komt omdat het te lang geduurd heeft voor hij de vriezer in ging.

Nu is mijn vraag: weet iemand of ik hier nog iets aan kan doen zodat het normale pasta word?

Alvast bedankt!
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon iets langer dan normaal laten drogen en dan kijken wat het wordt.
S
SpeedygonzalesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.
Het probleem is geen te natte pasta, maar de olie blijft niet in de pep zitten maar komt er bovenop te drijven...
En dan heb ik het niet over een zakje met een paar gram:wink:
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Amfetamine is van zichzelf een olieachtige substantie, het moet eerst binden aan sulfaat om een poeder te worden. Dan krijg je amfetaminesulfaat. Als dat niet goed gebeurt is, dan blijft er freebase amfetamine over, in olieachtige vorm dus. Misschien is dat het.

Ik heb verder geen verstand van het productieproces maar speed die gwn klaar is hoef je niet in de vriezer te bewaren, dat is onzin. Die troep is droog gewoon waarschijnlijk zelfs tientallen jaren werkzaam.
D
Danny053Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Speed hoeft inderdaad niet in de vriezer bewaard te worden dit word door dealers altijd gedaan omdat ze je liever natte pep verkopen. En dit wat jij benoemt is een fout in 't productie proces dus gewoon terug gaan ermee
S
SpeedygonzalesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hoop dat hier iemand is met scheikundige kennis of iemand die ervaring heeft met het maken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."