Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"anaal Tis simpelweg zo: als je coke snuift neem je er maar zo'n 30% van op omdat het membraan in je neusholte niet erg groot is en dus veel minder in je bloed opneemt dan een ander veel groter membraan HET ANALE MEMBRAAN. Ik zou echter Rilatine niet combineren met benzo's want die dempen het effect van Rilatine, de benzo's neem je achteraf; to come down soft ipv. zo'n klote crash die je krijgt wanneer de coke, speed of Rilatine op is en uitgewerkt."
"af methadon Methadon is het meest kwaadaardige vergif dat ooit mijn lijf heeft overmeesterd. Ik ben er vanaf dankzij Subutex=buprenorfine, comfortabel dosis reduceren ipv. de chronische hel van methadon-afbouw."
"Opium in essentie Opium is een geschenk van de natuur, maar het heeft 2 tegenovergestelde werelden in zich."Matig" gebruik kan hemels zijn, overdaad echter resulteerd in een hardnekkige verslaving en om die te breken moet je echt door een HEL!! Het actieve ingridient in opium is MORFINE, DIACETHYLmorfine=HEROÏNE, en wanneer heroïne in je bloed door je bloed:hersenbarriere je brein heeft bereikt dan is die di(=2) acethyl(dus 2 acethylmolecules) eraf gevallen en het effect is het effect van MORFINE. Opium=morfine=heroïne=opium. Ik ben begonnen met BUPRENORFINE, dan morfine, dan opium; helaas afhankelijk geworden: voorraad moest ik beginnen vullen met smerige straat-heroîne, dan kwam METHADON in mijn leven: methadon-verslaving is een lange vreugdeloze nacht zonder sterren, en om eruit te geraken moet je door een absolute totale HEL. Ik ben afgekickt, ik ben clean en af en toe geniet ik van de unieke roes van opium... of morfine ,of heroine of fentanyl of buprenorfine of tramadol of pentazocine...Geniet, maar met mate; en deze stoffen zijn niet eens toxisch gelijk alcohol(=nero-en hepatoxisch)"
"Methylphenidatum HCI IS een amfetamine, net als dexedrine Bal0n zei: Amphetamine wordt wel voorgeschreven bij AD(H)D.. Klik om te vergroten... Inderdaad: magistraal bv.: dextroamfetamine sulfaat en dexamfetamine sulfaat, en Rilatine is officieel geklasseerd als een AMFETAMINE, er is ook sibutramine, efedrine, etc."
"Rilatine verslavend? smakbol zei: eerst effe duidelijk make... ik gebruik ritalin NIET (of nog niet) om te trippen! dat terzijde ik heb daarjuist mijn eerste pil genomen en ik moet zegge fuuck dat doet toch wel wat hoor , alles gaat sneller en beter. kan me alleen nog niet voorstellen hoe het is om hele dagen lang zo te zijn. (heb dan ook nog nooit speed ofzo gebruikt...) Klik om te vergroten... wel dat is al weer enkele maanden geleden ... en de eerste 2 maanden kon ik me ook mooi aan het medicijn als medicijn houden. stilaan is het fout gelopen en nu ben ik vrij verslaafd aan die shit... Ik snuif al 5 jaar lang-dagelijks-Rilatine, en zo véél mogenlijk. Heb ik een doosje: dat doosje is diezelfde dag op. Daarom krijg ik het nu dagelijks verstrekt door de apotheek en maaaaaaaaar 4 pilletjes per dag. Ach ja, maar goed ook, te veel ervan en je begint door te trappen! Toch gun ik mezelf af en toe 20 pillen op één dag, snif. ik krijg er 3 per dag (2 voor tijdens school , 1 voor huiswerk...) en dan gebeurde het zo 'n keer dat ik die laatste snoof en fuck zeg , dat was nog beter!, ... nu is het echter zo ver gekomen dat ik m'n dosissen voor tijdens school opspaar en 's avonds 3 of vier van die pillen door m' n neus jaag... het is verlijderlijk spul, en het gevaarlijke is dat je je nooit zorgen hoeft te maken over het zoeken naar je spul... elke week staat er een nieuw doosje klaar! nu ben ik op zoek naar speed , als ik die gevonden heb ga ik terug aan m'n gewone stramien... en dan om te trippen af en toe een lijntje pep... dat heeft m'n neef ook van z'n verslaving afgeholpen. rot eigenlijk.. Klik om te vergroten..."
"info over pillen en poeder Ik denk dat ik wel geschikt ben om uw vragen te beantwoorden: ik heb een lange voorgeschiedenis van opiaten, benzo's, centrale stimulantia, antidepressieva, neuroleptica, enz...Dus vraag maar!"
"PharmaPhreeK zei: Gasten jullie voeren een belachelijke discussie en treden compleet off topic. Kratom is geen opiaat. Effect ervan lijkt op een opiaatachtige en het wordt ook welleens gebruikt door heroineverslaafden als ze af kicken. daarom heeft die vent gezegt dat het op heroine lijkt. Doen jullie overigens nooit een search? als je kratom in google intiept krijg je er al uberveel info over. Amateurs. Klik om te vergroten... !!INDERDAAD!!"
"oogruis voor de rest van uw visueel leven Dat oogprobleem EXACT zoals je het beschrijft heb ik al 12 jaar lang. Toen ik 14 jaar was ben ik beginnen blowen, LSD, Psylo's, XTC, etc. en ik denk dat na een paar LSD trips begon ik die ergerlijke ruis op te merken. Toen dacht ik dat dat gewoon van voorbijgaande aard was, een nawerking van LSD ofzo: Ik heb al 10 jaar lang géén énkele psychedelische drug genomen en die oogruis is er nog steeds a volonté!! Vrij extreem zelfs; vooral op witte of donkere vlakken zie ik sneeuwbeeld, hyperkinetische puntjes in verschillende kleuren en patronen, ik zie ze ook met mijn ogen dicht. Ik weet nu wel zeker dat het nooit zal weggaan of verminderen dus ik heb me er maar bij neergelegd. Maar dit is de eerste keer dat ik van iemand verneem dat die met het zelfde probleem zit. Ik begon te denken dat ik de enige op deze aardbol was...En nu heb ik er eindelijk een erkend woord voor: oogruis: strontvervelend maar niks aan te doen: jammer maar soit. :P"