Ey Fish
Petje af hoor,k ben 20jaar clean geweest,telang om te vertellen van me terug val(2005),ben ook verleden jaar weer cool turkey afgekickt,dat 3mnd volgehouden ivm moeheid het niet kunnen en gaan van moeheid,wilde me vriendje helpen met afkicken enja,weer terug gevallen heel heel dom
![:angry:]()
natuurlijk,sinds mrt 2007 ook aan de methadon,maar die verschrikkelijke moeheid gaat maar niet weg,me zus dacht met een oplossing te komen,een natuurgenezeres
![:openmouth:]()
,ik dacht jahoor dat zal helpen,oke toch maar gegaan,nu bleek namelijk dat mijn aura dusdanig zeer beschadigd was
![:flushed:]()
,er zaten dus gaten in
![:confused:]()
,ik ben het op internet gaan zoeken wat dat in wezen inhield en kwam ook veel verschillende dingen tegen,heb voor mezelf tot op zekere hoogte antwoord gekregen,maar de moeheid nog eigenlijk niet helemaal weg ik loop nog wel in behandeling om me aura te helen,voel me wel iets beter maar niet optimaal,ik ben bang netzo als jou denk ik of dat ooit nog wel oke word,want ja me wil is er,wel voor 1000%,ben nu met afbouwen begonnen van de methadon ben benieuwd eigenlijk wat me te wachten staat,(zit op 25ml),als ik dat zo allemaal leest,heb ik zoiets van whohoo,ff niet hoor
![:(]()
,maar ik denk ook weer zo van als je het positief aanpakt moet het toch lukken.
Wat ik eigenlijk tegen je wilde zeggen,mensen die drugs of what ever een verslaving hebben krijgen op een gegeven moment door de dingen die ze mee maken allemaal een beschadeging schijnt aan hun aura,ik weet het klinkt allemaal een beetje onlogisch,maar misschien helpt het wel bij de klachten waar je mee loopt,niet geschoten is altijd mis,moet zeggen dat het me geestelijk wel wat stabiler heeft gemaakt en de arts die me behandeld zeg dat de energie ook terug komt maar dat heeft ook evenzeer even de tijd nodig,in de zin van helen en verwerking,omdat ik heel veel mee heeft gemaakt die verwerking daarvan pakt ook weer energie pffffff,zo maken we allemaal onze shit mee,denk ik zo,als je ga google, kan je naar gaten in je aura,dan kom je ook bij dingen en gebeurtenissen van mensen, het is spiritueel dusja daar moet je wel een beetje open voor staan,ik hoop dat het nu al wat beterder met je ga,in ieder geval heeeeeeeeeel veeeeeeeel sterkte en succes,ik zit ook op een telefoontje te wachten van Miroya op die website kan je ook kijken misschien is dat wat.KOPOP en hoop op een reactie !
Gr.Zoemmetje
![:wink:]()