Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey de laatste tijd wanneer ik een lijn neem (de eerste van de avond) begin ik enorm te kokhalzen en soms zelfs een beetje te braken, dit houd zo 4-5 minuten aan tot de roes opkomt. Vanaf dan heb ik het niet meer. ik voel me helemaal niet ziek ofzo, vergelijk het wat met het gevoel wanneers je je vinger diep in je keel steekt. Vroeger had ik dat helemaal niet, de laatste maanden is het altijd. Zit er niet echt mee in, maar misschien herkennen jullie het en evt. tips."
"Ik heb laatst 4g meegenomen opt vliegtuig naar Santa Cruz (canarische eilanden dus binnen de EU) na men maat van daar zij dat er weinig controle is. Eerst goed verpakt, dan in 2 condooms en dan in de shampoo gestoken. Wel wat gestrest maar uiteindelijk ging alles heel vlot. Heeft er iemand ervaring mee? hoe het wel of ni moet? joo"
"Hahahaha manman ik weet wat je bedoeld. Ik heb er laats na een avondje snuiven 3 (ja 3) genomen in 1 uur tijd. Mijn vriending heeft me daarna gefilmt met haar gsm... manman... Wat kan ik zeggen... Helemaaal fucking van de wereld gerukt. zinnen in de vorm van "wij zijn toch niet alleen he je moet dat begrijpen hier en daar en daar" haha best griezelig om jezelf zo te zien. Ook was ik ganse tijd bezig over een foto van een vrouw in een boekje en ik zij (vertelde mijn vriendin me achteraf) "dat ben ik in vrouwelijke vorm, ik zeg dat niet zomaar maar wij hebben een band..." Soit, kan zo nog lang doorgaan. gewoon totale kortsluiting in de bovenkamer. Ik vind dat deze slaappil zwaar onderschat word. moest er een raam open staan zou ik er nog doorspringen. Opletten met die handel!!!"
"rockbitch zei: Hey iedereen. Indianen, ridders, cowboys,.... ik heb ze allemaal gezien en ik heb met ze allen gedronken.Dan ben ik in een bos, dan weer in een kasteel..... . Klik om te vergroten... En dat is vreemd want indianen en cowboys komen helemaal niet goed met elkaar overeen!"
"Angramar Temenos zei: En als ik al zou gaan gebruiken, zou ik gewoon eisen dat het van het blok wordt gesneden. Klik om te vergroten... Haha gewoon eisen dat ik daar niet opgekomen ben vanaf nu enkel nog pure coke want ik ga het eisen en gaan"
"Wat doen jullie wanner je na een avondje snuiven/basen tot dat verschrikkelijk moment komt dat alles op is. Dealer(s) pakt niet meer op. Vogels gaan buiten al flink tekeer... Ik lig meestal met ogen open en gespitste oren (want ik hoor altijd wel iets in mijn app) en zie de uren voorbij tikken. Raap al mijn moed bijeen en neem een douche. Op dat moment ben ik ervan overtuigd dat heel het appartementsblok mijn gedouche hoort en zich eraan stoort. Dan ververs ik de lakens, ruim ik wat op, steek 2 droge boterhammen in mijn mond en drink wat melk en sinas ofzo. zet tv aan en val na nog eens 1 uur ofzo in slaap. Vroeger nam ik altijd een lexotan of stilnoct (ik opteer voor stilnoct door de korte maar krachtige werking). Maakte alles een stuk eenvoudiger maar waarschijnlijk ook schadelijker. Dus nogmaals mijn vraag. Hoe komen jullie die onangename periode door? Een vriend van mij gaat gewoon naar de bakker alsof niets aan de hand is. Nog iemand begint heel zijn woonst ondersteboven te rommelen omdat die ervan overtuigd is dat er nog ergens een brokje moet liggen. Mijn vriendin heeft net hetzelfde als mij. Greetz (oja vanaf morgen stop ik ;p)"
"Re: Wat doen als alle c op is. jayo zei: zet een pot thee , en doe een marathon van een of andere luchtige sitcom op dvd...gordijnen blijven hele dag dicht...ogen daarentegen wagenwijd open...veel drinken lijkt me ook verstandig, ben die nacht veel vocht verloren door te basen...heb er wel weer zin in nu ik me dit zie schrijven een tip om die ogen dicht te krijgen is hier ook welkom. Klik om te vergroten... hier herken ik me ook wel in (behalve dan die pot thee)! Liters drinken na al dat zweten en luchtige sitcom... ik kijk dan alijd graag simspons of een andere vertouwde tekenfilmreeks. (southpark, familyguy..) Oja en een tip om de ogen dicht te krijgen... tranquilizer nemen, ik heb nu lormetazepam liggen, werkt niet echt schitterend maar beslist beter dan een pot thee of een theehanddoek rond je kop"
"Vreemd, ik gebruik regelmatig maar heb nooit zin in alcohol, het komt gewoon niet in me op. Het gevoel van coke is toch hemels, wat heeft alcohol daarbij te zoeken? heb al wel eens een glas wijn ingeschonken maar dat is dan na 30 min warm zonder 1 slok gedaan te hebben. Misschien volgende keer dan toch eens proberen... Of misschien niet joe"
"nicolai zei: er zijn veel leukere dingen dan coke. Klik om te vergroten... Echt ni dus"
"riddick zei: denk je nu echt dat dit iets uitmaakt of je het nu in 2 condooms en een flesje badschuim verstopt, je mag het nog in je reet, schoen, rugszak,... verstoppen, helpt echt niks. Klik om te vergroten... ik begrijp je punt maar het in 2 condooms stoppen is ook om te voorkomen dat de coca na een urenlange reis naar de shampoo riekt, en in de shampoo is nog niet zo'n slecht plaats want voor ze je busje leeggieten moeten ze al een sterke aanleiding hebben, vb verdacht gedrag. Ook een beetje in de hoop dat een 2derangs drugshond het niet riekt natuurlijk. Dat een goede drughond het vind geloof ik graag. Drugssmokkelaars die grote hoeveelheden inslikken om het te transporteren, ruikt een hond het dan nog? geloof ik nooit. Vrienden van mij zijn trouwens naar Dom Republiek gegaan met wiet op zak, ook zonder problemen overigens al vind ik met wiet na Dom Rep. gedurvder dan me 5 gr C naar Can Eilanden."