Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZolpidem

Zolpidem

6 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
r
rockbitchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey iedereen.

Heel af en toe neem ik deze inslaper om in slaap te vallen. Maar de bijwerkingen zijn ongelooflijk.
Als ik ze gewoon inneem zonder alcohol is het precies alsof ik een een andere wereld zit. De posters die ik op mijn muur heb hangen komen tot leven, ik praat met mensen die er niet zijn...

Maar nu heb ik ze ook al ingenomen terwijl ik wat alcohol op heb. Man man man,de hallucinaties die ik heb zijn onvoorstelbaar!!! Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Indianen, ridders, cowboys,.... ik heb ze allemaal gezien en ik heb met ze allen gedronken.Dan ben ik in een bos, dan weer in een kasteel..... Ik heb nog nooit hallucinante drugs gebruikt en wat ik mee heb gemaakt beangstigt me toch. Zeker omdat ik me de volgende dag bijna niks herinner. Ik bel mijn vriend op tijdens zo een "trip" en hij hoort me dan praten met ridders en indianen. Onvoorstelbaar wat deze pilleke doet!!!!!
Heeft er iemand ervaring mee?? Ik vindt dit toch echt wel raar.
B
BlazingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik neem dit ook af en toe om in te slapen. Halucinaties heb ik wel nooit gehad, maar zolpidem is echt een kutmiddel. Als ik opsta voelt het aan alsof ik een comaslaap gedaan heb en ben totaal niet uitgerust. Misschien moet je eens proberen trazolan te nemen, is normaal geen inslaper maar een doorslaper, maar bij mij werkt het even goed als inslaper. Of een combinatie van Zolpidem en Trazolan, kan normaal geen probleem zijn en trazolan zal de negatieve effecten van Zolpidem neutraliseren. Temesta helpt ook wel als inslaper.
m
mrbigbudsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoeveel nam je dan van die zolpidem ?
ik had het is genome op n feestje , kvoelde n :confused: iets
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is een inslaper, en als je dan niet gaat liggen werkt t niet.
D
DAVID0FFLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahahaha manman ik weet wat je bedoeld. Ik heb er laats na een avondje snuiven 3 (ja 3) genomen in 1 uur tijd. Mijn vriending heeft me daarna gefilmt met haar gsm... manman... Wat kan ik zeggen...
Helemaaal fucking van de wereld gerukt. zinnen in de vorm van "wij zijn toch niet alleen he je moet dat begrijpen hier en daar en daar" haha best griezelig om jezelf zo te zien. Ook was ik ganse tijd bezig over een foto van een vrouw in een boekje en ik zij (vertelde mijn vriendin me achteraf) "dat ben ik in vrouwelijke vorm, ik zeg dat niet zomaar maar wij hebben een band..." Soit, kan zo nog lang doorgaan. gewoon totale kortsluiting in de bovenkamer. Ik vind dat deze slaappil zwaar onderschat word. moest er een raam open staan zou ik er nog doorspringen. Opletten met die handel!!!
D
DAVID0FFLid
01-01-2024, 00:00
#6
rockbitch zei:
Hey iedereen.

Indianen, ridders, cowboys,.... ik heb ze allemaal gezien en ik heb met ze allen gedronken.Dan ben ik in een bos, dan weer in een kasteel..... .
Klik om te vergroten...

En dat is vreemd want indianen en cowboys komen helemaal niet goed met elkaar overeen! :wink:
s
stixxxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Madcat zei:
Het is een inslaper, en als je dan niet gaat liggen werkt t niet.
Klik om te vergroten...

PRECIES !!! Liggen, liefst in je eigen bed en donker. 2 dingen die melatonine aanmaken. En dan doet zolpidem z'n werk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."