Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"N3K0 zei: Het is barfen.. niet spugen, kotsen of overgeven. Klik om te vergroten... Tactisch barfen?"
"kwel zei: Ik deed paar maanden geleden ook veel xtc achter elkaar en toen dat ik alleen binnen XTC deed zat ik gwn na een uurtje te pitten. Geen idee hoe Klik om te vergroten... Waarschijnlijk omdat serotonine je ontspant en je tolerantie waardoor je te weinig van de stimulatie merkt maar wel in een ontspannen staat bent. Ik zelf slaap als een roos na MDMA"
"Zoals altijd de kater komt later. Je kunt elk middel misbruiken en je top voelen voor tijdje daarna ga je er vaak aan onderdoor."
"Tja iedereen is anders. Misschien was je maat al langer wakker of ben jij fitter of had die meer alcohol gedronken of gewoon pech ? Wie zal 't zeggen."
"Persoonlijk doe ik altijd optie 2 met ongeveer 1.5mg per kilogram. Echter ook vaak ver boven die grens gegaan. Nooit optie 1 geprobeerd maar MDMA zelf heeft een vrij korte werkingsduur. Echter is het allemaal per persoon verschillend want iedereen is anders. Daarmee bedoel ik ook dat iemand die 100 kilogram weegt veel minder voelt van de hoeveelheid in een kwartje dan iemand die 60 kilogram weegt. Persoonlijk zou ik altijd op x mg per kg nemen want dan weet je dat iemand er wel wat van voelt en gewoon veilig is. kipzonderkopzoektkop zei: Klopt het dat het doseren van kwartjes meer schade toebrengt aan de hersenen dan eenmalig of tweemalig doseren van dezelfde dosis? Zo ja, is daar echt wetenschappelijke literatuur over beschikbaar? Klik om te vergroten... Denk niet dat er wetenschappelijke literatuur over beschikbaar is. De schadelijkheid van MDMA gaat meestal over hoge doseringen, oververhitting, water vergiftiging of langdurig gebruik/misbruik (meerdere keren per dag/week/maand)"
"kipzonderkopzoektkop zei: Duidelijk, hoe lang zou je zeggen dat je gemiddelde trip duurt wanner je met jouw methode inneemt? 3 uurtjes, 5 uurtjes? Klik om te vergroten... Moeilijk te zeggen persoonlijk want veel gebruikt/misbruikt vroeger dus het effect is al langer niet meer zoals het was maar zou zeggen z'n goede 4 uurtjes gemiddeld. kipzonderkopzoektkop zei: Fair point. Valt mij dan wel op dat meermaals bijpakken vaak verkocht wordt als inherent schadelijker. Klik om te vergroten... Dat zou kunnen omdat je receptoren/lichaam langer belast. De literatuur praat over een metaboliet[1] van MDMA dat schade kan veroorzaken maar zelfs daar is het nog niet echt zeker hoe en wat precies. 1 : https://en.wikipedia.org/wiki/Alpha-Methyldopamine"
"Dinsdag dip Dinsdag dip in het weekend te veel drugs genomen daarna beetje sip"
"Moet kunnen zolang je niet ladder zat zuipt dat je kater hebt. Persoonlijk zou ik het zelf bij een paar drankjes houden zodat je volgende dag dit genoeg bent om aan de MDMA te gaan."
"GroteDoppe zei: Yess ga met vrienden, rust nemen doen we zelf ook altijd. We mogen eten en drinken meenemen, balen dat we alleen geen koelbox hebben. Maar echt de simpele dingen meenemen dat je makkelijk kan eten, is wel handig maar niet al te gezond dus. Normaalgesproken ben ik voor het makkelijkd, maar mensen veranderen dus vandaar dat ik daar dus nu wat waarde aan hecht. Klik om te vergroten... Beste is denk ik gezonde dingen te maken voor eerste dag/avond. Zuivel producten wil je namelijk wel gekoeld bewaren want met warm weer gaat het al vrij snel naar de bertverderrie. Als je verder geen koeling hebt zou ik gewoon op/rond het festival terrein gaan eten en dan iets gezonds kiezen."
"Ik word niet moe van MDMA maar kan zeker zwoel wegdromen in een bed tijdens gebruik. Ik slaap dan ook als een roos na MDMA sessie"