Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1p-LSD Op een mooie dag thuis op de bank

1p-LSD Op een mooie dag thuis op de bank

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toch een leuk report! Ik denk persoonlijk dat je op 1,5 of 2 of 3 keer deze dosis in principe ongeveer hetzelfde ervaart als je uitgangspunt blijft: op de bank zitten, in bed liggen en een rondje fietsen. Op dezelfde dosis in een compleet andere setting, bijvoorbeeld alleen in de natuur of met een paar vrienden op een feest maakt een veel groter verschil.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na een aantal weken uitstellen heb ik vandaag of gister 1p-LSD geprobeerd. 100ug was de dosis.

Ik heb het genomen op een vrij nuchtere maag. Alleen een appel gegeten.

Ik heb eigenlijk niet echt een heel sappig verhaal te vertellen, maar ik vond de ervaring zo raar.


Ik denk na een uur begon ik het effect wel goed te merken. Ik voelde een redelijk sterke body load, maar niet naar.
De wereld ademde alleen op een andere manier dan ik het gewend ben van paddenstoelen. Ik begon prismatische geometrische vormen te zien.

Nu was ik thuis alleen en ik had eigenlijk nergens zin in. Youtube videos waren irritant en ik ben op de bank gaan leggen. Na een tijdje dacht ik. Kan beter in bed leggen, dat voelt beter met de bodyload. En ja. De dekens waren euforisch zacht.

Vervolgens heb ik 4 uur lang als een kasplantje naar het plafond van mijn slaapkamer gekeken terwijl er rare patronen verschenen. In het begin nog wel nagedacht wat ik nou precies ervaarde, maar na een tijdje gaf ik het maar op en voelde ik me een donzige geometrische vorm.

De visuals waren raar. Alsof ik naar de energie stroom van het universum keek. Een stroom van geometrische vormpjes die doorzichtig prismatisch waren. Geen kleur, maar tegelijk alle kleuren. Het zat overal op de muren en objecten.

Ik had het idee dat ik constant dat gevoel voelde dat als je nodig moet plassen, en het moment dat je het laat lopen. Dat eerste stukje dat als zo een mini momentje van absolute opluchting voelt. Dat gevoel voelde ik over mijn hele lichaam als ik me bewoog door dat de dekens over mijn huid schuurde. Absolut heerlijk. Het voelde alsof dat moment van schuren perfect was.

Na de 4 uur plafond inspectie ben ik een rondje gaan fietsen. Dat was zeer vaag. Alsof iedereen iets aan het doen was buiten en er moeite voor deed en ik zweefde op mijn fiets met kaasogen over de dijk.


Maar nu weet ik niet zo erg wat ik op een hogere dosis dan 100ug 1p-LSD moet verwachten. Ik heb het gevoel dat ik nu 4 uur in limbo heb gedwaald. Misschien heb ik net te wijnig op.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fyrckant zei:
Toch een leuk report! Ik denk persoonlijk dat je op 1,5 of 2 of 3 keer deze dosis in principe ongeveer hetzelfde ervaart als je uitgangspunt blijft: op de bank zitten, in bed liggen en een rondje fietsen. Op dezelfde dosis in een compleet andere setting, bijvoorbeeld alleen in de natuur of met een paar vrienden op een feest maakt een veel groter verschil.
Klik om te vergroten...

Ik vind van niet. 150 ug en zeker 200 ug vind ik echt al een stuk heftiger dan 100 ug. Ook op de bank/in bed. :wink: Het reportje is zeker leuk, maar ik denk dat TS wel wat hoger aan kan als ik het zo lees. Op een feest LSD gebruiken zou ik zelf niet snel doen, behalve als dat PsyFi is. :tongueout: En alleen in de natuur denk ik ook alleen maar als ik veel ervaring had.

Verder is het natuurlijk wel waar dat een verandering in setting gigantisch kan uitmaken voor de trip.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van het weekend ook 1p-lsd genomen 1 zegel van 100ug en kan mij hier ook wel in vinden.
Op avontuur door de tuin en fietsen waren wel de hoogtepunten van de trip.
Ik was dan wel met een maat van mij samen die niet aan het trippen was maar op de bank keerde ik toch meer in mijzelf.
Denk zelf dat je nooit precies kunt weten wat je kan verwachten het is gewoon heel potent spul en een 150-200ug trip zal heeel anders zijn dan 100ug wat natuurlijk een mooie intro trip is om mee te beginnen.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
snorlax zei:
Van het weekend ook 1p-lsd genomen 1 zegel van 100ug en kan mij hier ook wel in vinden.
Op avontuur door de tuin en fietsen waren wel de hoogtepunten van de trip.
Ik was dan wel met een maat van mij samen die niet aan het trippen was maar op de bank keerde ik toch meer in mijzelf.
Denk zelf dat je nooit precies kunt weten wat je kan verwachten het is gewoon heel potent spul en een 150-200ug trip zal heeel anders zijn dan 100ug wat natuurlijk een mooie intro trip is om mee te beginnen.
Klik om te vergroten...
Ik vond 150ug of 200ug niet echt veel anders dan 100ug. Toen ik van 200ug naar 300ug ging dan werd het pas echt anders. Iedereen reageert er ook anders op. Voor de ene persoon zal 150ug al een hoge dosis zijn.

@Martinus wel leuk report om te lezen.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien moet ik mezelf de volgende keer wat actiever instellen. Maar ik wist ook niet echt van te voren wat er zou gebeuren.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
transformated zei:
Ik vond 150ug of 200ug niet echt veel anders dan 100ug. Toen ik van 200ug naar 300ug ging dan werd het pas echt anders. Iedereen reageert er ook anders op. Voor de ene persoon zal 150ug al een hoge dosis zijn.

@Martinus wel leuk report om te lezen.
Klik om te vergroten...

Dat blijkt, ja. Dat geldt voor alle tripmiddelen, lees hier ook regelmatig dat mensen 2C-B heftig vinden waar ik me dan weer weinig bij kan voorstellen. Ik vind 200 ug echt dubbel zo heftig als 100 ug, in die zin loopt het effect van LSD voor mij tot nu toe vrij lineair. Ik kan me wel voorstellen dat de stap naar 300 ug nog groter is, misschien dat het op die hogere doseringen z'n lineariteit (is dit een woord?) ook wat verliest.

Ik zou zelf liever eerst wat meer ervaring opdoen met LSD, en misschien ook op iets hogere dosis dan 100 ug, voordat ik er alleen mee naar het bos of naar feesten ging. Maar iedereen is anders.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vond 120ug enorm heftig.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Dat blijkt, ja. Dat geldt voor alle tripmiddelen, lees hier ook regelmatig dat mensen 2C-B heftig vinden waar ik me dan weer weinig bij kan voorstellen.
Klik om te vergroten...
2CB vond ik zelf ook niet echt speciaal maar icm truffels was het wel iets anders😅

Roze Olifant zei:
Ik kan me wel voorstellen dat de stap naar 300 ug nog groter is, misschien dat het op die hogere doseringen z'n lineariteit (is dit een woord?) ook wat verliest.
Klik om te vergroten...
Als ik er nu terug aan denk was de stap van 200ug naar 300ug eigenlijk best een grote stap. Hoe je over alles denkt gaat nog dieper en verder, waarmee je bv. gemakkelijk vast kan geraken in je trip dat negatieve gedachten met zich kan meegeven maar ook positieve gedachten waar je van leert. Maar eens je echt van de trip kan genieten dan is het zo prachtig. Alles word spacey, als ik neer lig zweef ik precies weg. Net alsof je verbonden met alles en er is alleen vrede en genot.

Maar als iemand beslist om een hogere dosering te doen met je mentaal er ook klaar voor zijn, zorgen dat je die dag niks te doen hebt en zoals je zegt eerst wat ervaring opdoen. Zo heb je tenminste een idee van hoe het werkt.
Ik denk dat lineariteit wel een woord is als ik het me goed herinner. Dacht dat het ongeveer dezelfde betekenis heeft als linear.

Deze week doe ik een 350 of 400ug trip. Laatste keer was al bijna 2 maanden geleden.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Ik vond 120ug enorm heftig.
Klik om te vergroten...
Je hebt het anders wel goed gehandeld voor een eerste keer en dan op een meet met mensen die je voor het eerst ziet.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#11
^^ ik ben benieuwd. Ik ben wel bang dat als ik 200ug neem en op de bank ga leggen dat ik dan echt weg gevaagd word. Maar dat is een probleem van de ego i guess.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Martinus zei:
^^ ik ben benieuwd. Ik ben wel bang dat als ik 200ug neem en op de bank ga leggen dat ik dan echt weg gevaagd word. Maar dat is een probleem van de ego i guess.
Klik om te vergroten...
Gewoon opbouwen. Je kan eerst 125ug of 150ug doen en zien wat dat geeft. Eens je comfortabel genoeg voelt en denk dat je mentaal er klaar voor bent, kan je nog eens een dosis hoger doen naar bv. 175ug of 200ug. Beter safe spelen dan van eerste keer naar 200ug.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, inderdaad en ik weet sowieso nog niet wanneer het volgende moment langs komt. Vaak plan ik psychedelics niet echt. Soms komt er gewoon een dag dat ik denk. Nu wil ik wat nemen.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Martinus zei:
Misschien moet ik mezelf de volgende keer wat actiever instellen. Maar ik wist ook niet echt van te voren wat er zou gebeuren.
Klik om te vergroten...
Ja ik zei dat ook wel heel leuk vanochtend maar ik heb ook al meerdere van die niksige bank trips gehad hoor. Soms gaat dat gewoon zo...
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Martinus zei:
Ja, inderdaad en ik weet sowieso nog niet wanneer het volgende moment langs komt. Vaak plan ik psychedelics niet echt. Soms komt er gewoon een dag dat ik denk. Nu wil ik wat nemen.
Klik om te vergroten...
Same here.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."