#1
P.S. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! ![:grin:]()
Succes! met dit inzicht. Precies wat je nodig had. Een schop onder je kont van de meesterdrug. LSD en GHB combineren... waar ben je dan mee bezig denk ik dan.Ik denk zelfs dat ik voorlopig klaar ben met drugs, ik wil gewoon van de kleine dingen in het leven gaan genieten en dicht bij mezelf blijven. Ik kan er nog steeds emotioneel van worden als ik eraan denk en ik hoop dat ik hier uiteindelijk toch wat positiefs uit kan halen.
Zelf ook enorm op mijn donder gehad van tripmiddelen waaronder LSD. Heb je er geen uiterst respect voor en ga je ermee om alsof het entertainment is, dan dwingt het je vanzelf wel een keer respect af. Maar dat moet je eigenlijk niet willen op die manier.
Combineren beter niet meer doen. GHB zelf geen ervaring mee (lijkt me wel een aparte combo), maar zoals @Roze Olifant al zei is LSD combineren met wiet ook niet zo onschuldig als het misschien lijkt. Het gaat zo vaak goed, tot het een keer fout gaat. Heb hier zelf mijn meest verschrikkelijke trip op beleeft.
Beter tripmiddelen beschouwen als serieus werken aan jezelf, met diep respect voor het middel. Niet als vermaak, ook al is het vaak vermakelijk. Dan ben je het veiligste.
Ik moest zelf ook even zoeken, maar gelukkig heb ik al mijn reports thuis opgeslagen dus kon ik snel langs de namen scrollen om te kijken welke het was. Het was trouwens ALD-52, maar same thing:Misschien lichtelijk off-topic hier, maar kun je het report van die slechte trip nog eens linken? Zou het graag nog eens lezen, net zitten zoeken maar ik kan het niet direct vinden door de overweldigende hoeveelheid tripreports.![]()
Ik moest zelf ook even zoeken, maar gelukkig heb ik al mijn reports thuis opgeslagen dus kon ik snel langs de namen scrollen om te kijken welke het was. Het was trouwens ALD-52, maar same thing:
ALD-52 trip report - Hello darkness, my old friend...
3,5 jaar geleden alweer...
Het heeft bij mij heel lang geduurd voordat ik echt doorhad dat cannabis bij LSD je trip echt heel warrig maakt. Ik ben een redelijk fanatieke blower, dus ik was wel wat gewend. Ik dacht ook dat ik niet echt stoned werd als ik aan de acid zat. Maar ik kon het gewoon niet meer zo goed voelen. Pas na tientallen trips ben ik erachter gekomen hoe helder een lsd-trip kan zijn als je er niet bij blowt.Af en toe een jointje, maakte het wel wat rustiger in mijn hoofd, maar het was eigenlijk als een druppel op een gloeiende plaat.
ALD-52 trip report - Hello darkness, my old friend...
GHB neemt angst weg, maar ik zou liever benzos gebruiken bij bad tripHeftig verhaal zeg. De combinatie met GHB snap ik ook niet helemaal.
Wel goed dat je tot inzicht bent gekomen om een tijd niks te gebruiken. Dat is voor iedereen wel eens goed.
En natuurlijk gefeliciteerd!
Word je ocd van alle drugs of ben je niet al gewoon wat ocd van jezelf, wat met name door de LSD versterkt werd?Een keer een nare ervaring gehad met drugs overall, dat was met LSD.
Hadden afgesproken met een klein groepje en we zouden het gaan proberen.
Nu ik wat meer over mezelf weet dat ik heel erg geordend en en net word van drugs.
Tot dwangmatig alles ocd rechtzetten toe.
Nu heb ik tijdens mijn lsd trip dwangmatig het zelfde riedel herhaald zolang de space duurde het ging ongeveer zo:
Peuk aansteken,
Voor de helft oproken.
Asbak op de grond van de bank schuiven.
Liggen en verder roken.
Peuk uitmaken.
Repeat.
100x
Radeloos voor mijn gevoel deed ik dit al jaren en mocht ik niet stoppen, de hoop bleef toch knagen er zou iets gebeuren en dan was ik vrij.
Uiteindelijk inslaap gevallen.
Denk dat ik nog nooit zo blij wakker ben geworden dat het afgelopen was.
Kon het niet anders verwoorden maarrr LSD nooit weer brrrr
Een keer een nare ervaring gehad met drugs overall, dat was met LSD.
Hadden afgesproken met een klein groepje en we zouden het gaan proberen.
Nu ik wat meer over mezelf weet dat ik heel erg geordend en en net word van drugs.
Tot dwangmatig alles ocd rechtzetten toe.
Nu heb ik tijdens mijn lsd trip dwangmatig het zelfde riedel herhaald zolang de space duurde het ging ongeveer zo:
Peuk aansteken,
Voor de helft oproken.
Asbak op de grond van de bank schuiven.
Liggen en verder roken.
Peuk uitmaken.
Repeat.
100x
Radeloos voor mijn gevoel deed ik dit al jaren en mocht ik niet stoppen, de hoop bleef toch knagen er zou iets gebeuren en dan was ik vrij.
Uiteindelijk inslaap gevallen.
Denk dat ik nog nooit zo blij wakker ben geworden dat het afgelopen was.
Kon het niet anders verwoorden maarrr LSD nooit weer brrrr
ja van mijzelf heb ik aardig wat ocd trekjes, niet dat alles er tip top in orde uitziet want wanneer geen drugs ben ik een rommelkont. tenzij ik goed in me vel zit dan houd ik de boel ocd.. als ik me goed wil voelen dan ruim ik alles op en dan pas kan ik me goed gaan voelen soort van block als het niet netjes is.Word je ocd van alle drugs of ben je niet al gewoon wat ocd van jezelf, wat met name door de LSD versterkt werd?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."