Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yakamoz zei: Mooi report! Toch benieuwd naar je favoriete daft punk nummer Klik om te vergroten... Nouā¦. Op dat moment⦠Revolution 909"
"Geen groot verhaal over helse hoeveelheden en riskante combiās maar over een top ervaring met gedoseerd gebruik. van het weekend naar awakenings (vr nacht) geweest en hier vanwege de verplichtingen met paasbrunches op zondagochtend eens niet op mijn favoriete anderhalve pil xtc per avond gaan zitten ( ben een groot persoon dus dat verdraag ik zonder gekauw en gestuiter) Rond 1:00 een halfje genomen met een goede slok witte wijn (daās 90 mg volgens de geteste pillen van ong.180mg) en heb het heerlijk gehad! Het gevoel of er een klein ālaagjeā connectie bovenop lag en de energie er tot 6:00 in zat. Verder water en witte wijn gedronken in een rustig tempo. 7:00 het bed in en gewoon geslapen (dat is ook wel eens anders) en rond 14:00 fris wakker⦠nergens last van! ik geloof dat ik de xtc-microdose experience iedereen kan aanraden! Overigens slik ik dagelijks 5htp. Wellicht dat dat het extra zetje gaf?"
"SneeuwStorm zei: Lekker hoor. Maar please, zet die buurman stil. Zo irritant. Klik om te vergroten... Ajetooo!š"
"De Dunne zei: Less is more met mdma/xtc, goed gedaan hoor. Lagere doseringen bevallen mij ook beter. Pas hier mee op met serotonine drugs zoals xtc, mdma, 6APB etc. Beter neem je iig 2 dagen vóór en 1 dag na je xtc etc gƩƩn 5htp. Kan het serotonine syndroom veroorzaken. Just a well ment tip, not a āsmartass āknow it alā opmerking. š Klik om te vergroten... Misschien had ik ff moeten vermelden dat ik deze regel eigenlijk altijd ter harte neem. Dag ervoor en erna geen 5htp."
"Dick_van_Leeuwen zei: Hoe zwaar ben je? Ik ga ook t lekkerst op 100mg en weeg bijna 100kg. Vooral die heerlijke rust daarna in bed en niet helemaal waus is heerlijk. Echt alleen de positieve effecten Klik om te vergroten... Op weg naar100 en nu ong. 105 kg middels koolhydraat beperkt dieet. Super stabiel bloedsuiker daardoor denk ik"
"Heerlijk gezoend ook trouwens tijdens mijn mellow xtc avontuur. (OkĆ© geen āxtc lightā) niks tongen ofzo maar gewoon de echte welgemeende ālieveā zoen. Om verliefd van te worden (dat raak ik elke keer als ik op xtc ben⦠ik weet de oorsprong nu maar het is wel lekker)"
"Mits goed gedoseerd"
"Lemmy zei: Yep, heb dat ook gehad. De pil leek uitgewerkt, maar bij het buitenkomen verschenen er rare kleuren en zwevende auto's... Klik om te vergroten... Eigenlijk een mooie bonus š"
"Zoiets? vrij ongevaarlijk"
"Afgelopen vrijdag een fantastische avond gehad⦠setting: club in een Europese Hoofdstad. rond 1:00 door de deur dame goedgekeurd, cameraās afgeplakt, jas opgehangen en binnengewandeld, fijne sfeer en veel paradijsvogels. Drie dansvloeren 1| beukende techno (denk aan rodhad) 2| electro trance (denk aan⦠miss monique ) 3| funky house (denk aan⦠daft punk) 1)TECHNO! stuwende dreunen, opwinding, al bijna in trance⦠nog een klein zetje⦠hup 165mg geteste xtc naar binnen⦠even later zweef ik⦠de krullebol naast me lacht, ik ook⦠we kennen elkaar niet maar zijn op dezelfde frequentie⦠bewegen gaat soepel en intuĆÆtief whoooohaaaaa 2:30 | even buiten roken, colaatje en praten⦠praten⦠praten⦠praten⦠alles bij elkaar associĆ«ren. Oeh wat is die Spaanse dame mooi⦠samen in het moment, vrienden voor het leven maar niet te lang⦠want ik wil dansen! Hup halfje erbij⦠Heerlijk om nog ff de TECHNO in te duiken maar na een half uurtje ga ik rondzweven in de club en zoek een andere ruimte op⦠Huh?! Trance! Heerlijk! Even een biertje. Sta te genieten van iedereen om me heen en mijn gezelschap. En zo te merken ben ik niet de enige. Of ik nog coke heb vraagt een Italiaan⦠of ik nog weet waar ie het kan krijgen⦠ik wimpel m af, ik lach erom. Coke⦠niet nu voor mij⦠Mānān vrienden zitten inmiddels op 1 pil (2x 1/2, ik op anderhalf en het is inmiddels 4:30⦠ik geef ze nog een halfje⦠en besluit zelf dat laatste halfje ook maar te nemen en nog een ruimte op te schuiven⦠funky house⦠uit mijn gouden tijd (ā89-ā10) ik ga door het dak! Begin langzamerhand dingen anders waar te nemen, ik lach me een ongeluk! De glazen plaat voor de dj Booth verandert in een aquarium ⦠met vissen. En als ik knipper ook weer niet. De DJ heeft ie nou echt een bruin papieren zak op zān kop? (Roni Size, Brown paper bag????) Ik knipper en focus⦠oh neeā¦š enne waarom heeft iedereen sproeten als pipi Langkous? En wat doet die meid met een plakbandautomaat in dār handen terwijl ze staat te dansen? RAAAARRR (ik schijn ogenschijnlijk normaal door te dansen maar volgens mijn vrienden af en toe te stoppen en verbaasd naar mān omgeving te turen) En dan is het opeens 8:00⦠en mijn favoriete Daft Punk nummer wordt over mij uitgestort⦠een mooier einde van deze nacht is niet mogelijk⦠wat een gelukzalig gevoel. En wat heerlijk dat er dit soort veilige plekken zijn om een nacht door te zwevenā¦. Vier de nacht!"