Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsthe day after the rave (hoe was jouw feestje?)

the day after the rave (hoe was jouw feestje?)

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toevallig gaan we morgen eindelijk weer na bijna een half jaar naar een feest toe🥳 Naar Ghosttown, een early hardcorefeest in Tivoli in Utrecht. Dus zal je na dit weekend vertellen hoe het was 🔥
Maar ik heb er ontzettend veel zin in 🎉 ook al ben ik heel erg verkouden nog 🤧
C
Curieuze89Lid
01-01-2024, 00:00
#2
We vertellen elkaar mooi welke feestjes er op de planning staan maar… hoe was het feest van gisteren of afgelopen weekend?

Inspirerend om te horen hoe jouw feest was en wellicht een reden voor een ander om de volgende keer ook wel/niet te gaan!

Je zou het ook als een positieve vorm van dinsdagdiptherapie kunnen gebruiken

😘
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
1998GUY zei:
We vertellen elkaar mooi welke feestjes er op de planning staan maar… hoe was het feest van gisteren of afgelopen weekend?

Inspirerend om te horen hoe jouw feest was en wellicht een reden voor een ander om de volgende keer ook wel/niet te gaan!

Je zou het ook als een positieve vorm van dinsdagdiptherapie kunnen gebruiken

😘
Klik om te vergroten...
Vroeger, toen er nog elke week 3 xtc tripreports werden gepost.
C
Curieuze89Lid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Vroeger, toen er nog elke week 3 xtc tripreports werden gepost.
Klik om te vergroten...
Primair de beleving! Welke vibe, wat voor muziek, wat voor mensen, welke plek, wat voor aankleding en… uiteraard welke middelen (of juist niet)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
1998GUY zei:
Primair de beleving! Welke vibe, wat voor muziek, wat voor mensen, welke plek, wat voor aankleding en… uiteraard welke middelen (of juist niet)
Klik om te vergroten...
Precies die bedoel ik. Scroll maar eens terug naar 2010 bij reports, zitten echt parels tussen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
MyLittlePonyPack zei:
Toevallig gaan we morgen eindelijk weer na bijna een half jaar naar een feest toe🥳 Naar Ghosttown, een early hardcorefeest in Tivoli in Utrecht. Dus zal je na dit weekend vertellen hoe het was 🔥
Maar ik heb er ontzettend veel zin in 🎉 ook al ben ik heel erg verkouden nog 🤧
Klik om te vergroten...

Nou we gaan helaas niet😓
Ik was van de week niet fit/verkouden maar inmiddels weer wat beter. Maar nou heeft mn vriend het. Dus dan een nacht naar een feest doorhalen en gebruiken is niet echt verstandig dan😓
Volgende maand maar voor een ander feestje kijken dan maar.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#7
MyLittlePonyPack zei:
Nou we gaan helaas niet😓
Ik was van de week niet fit/verkouden maar inmiddels weer wat beter. Maar nou heeft mn vriend het. Dus dan een nacht naar een feest doorhalen en gebruiken is niet echt verstandig dan😓
Volgende maand maar voor een ander feestje kijken dan maar.
Klik om te vergroten...
Jammer, maar wel een verstandige en wijze beslissing om trots op te zijn.

Het volgende feest gewoon dubbel genieten! ❤️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."