Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Cker RIP Volgens mij worden sterren alleen maar groter als ze eerder doodgaan... Ga t rijtje maar langs, elvis presley, john lennon, kurt cobain en ik vergeet er vast wel wat. Komt denk omdat die ouwe lullen van vroeger tegenwoordig ook weer gaan optreden enzo, btje jammer"
"Old school darude - sandstorm"
"Persoonlijk vind ik dat coke gelegaliseerd moeten worden, ten eerste aangezien half nederland t gebruikt. En ten tweede omdat je vaak verhalen hoort over kut-coke of coke met foute zooi dr door. Heb geen idee hoe, maar t lijkt me wel beter. Wat vinden jullie?"
"Tuurlijk is geld voor mij ook een probleem wat betreft coke gebruik, en dat is maar goed ook Maar waar t om gaat is of de overheid niet onze veiligheid als gebruikers moet waarborgen, net als dat ze dat met alcohol en dergelijke doen. Je zal niet snel een fles whiskey vinden waar 50% chloor inzit. En het is idd absoluut zo dat alcohol een geaccepteerde drug is. Persoonlijk vind ik t nog gevaarlijker dan de normale xtc-speed-coke omdat mensen er een stuk vervelender van worden, en mensen naar mijn mening ook veel minder controle over zichzelf hebben na overmatig gebruikt. Bovendien denk je na 2 gram coke in je maag als t goed is ook wel aan wat anders. Mijn standpunt dus: legaliseren!"
"sneeuwuil zei: legaliseren is totale onzin, omdat de drempel naar gebruik alleen maar lager wordt. de voorstanders van dit onderwerp menen dat ieder verantwoordelijk is voor zijn eigen gebruik. maar dat is onzin want als je verslaafd bent gaat dit ten koste van je verantwoordelijkheid. daarbij....... Klik om te vergroten... Wat volgens mij vastaat is dat de bereikbaarheid (zeg maar hoe snel je d'r aan kan komen) de kans op verslaving verhoogt. Als je daar dan vanuit gaat, en op ene of andere manier, de bereikbaarheid het zelfde kan houden, alleen de kwaliteit van de coke word gewaarborcht door de overheid, dan neem je toch juist de maatschappij in bescherming? En over de lange termijn, als mensen idd zoiets als hun id moeten tonen bij het kopen van coke, dan kan in de gaten gehouden worden of deze persoon niet teveel gebruikt, is dit het geval, dan kan er tegelijk advies gegeven worden over minderen/afkicken."
"T argument dat je toch nog dealers houdt wneer je coke legaliseert klopt enigzins wel, maar mensen gaan lijkt me tog voor de kwaliteit/veiligheid, waardoor deze sneller buitenspel worden gezet dan bij weed. Zou t trouwus niet een id zijn om met zn allen een x een hoteletje te huren en dr is rustig over te praten? op kosten van de regering uiteraard"
"boy zei: Enne, sos blijft altijd in je zitten als je eraan hebt gezeten, hoe lang je ook gestopt bent. Klik om te vergroten... absoluut waar, heb nu 2/3 maandjes nie meer gebruikt. Laatst keek ik de film lord of war, en zodra dr coke in voor kwam begon t kriebelen. Maar idd kun je t bter voor speciale gelegenheden bewaren, of je moet sterk genoeg zijn om t om bepaalde termijnen te doen..."
"Vind coke vies bij de eerste lijn, maar als ik eenmaal bezig bent vind ik t ook heerlijk. Daarbij vind ik t gevoel op je gehemelte e.d. ook heerlijk."
"Suc6 man! Andere tip mischien en helemaal aan t begin: geen films/tv kijken waar coke in voorkomt, werkt bij mij altijd erg aantrekkend(als dat een woord is) ..."
"Twee weken geleden heb ik samen met cunt voor de eerste x pep gesnove. Dit liep echter een btje uit de hand waardoor we in 1 nacht 4/5 gram hebben weggesnoven x Maar nou heb ik een btje een probleem, ben namelijk vanmorgen op last van me paps naar de dokter geweest, en nou blijkt dat ik keelonsteking heb, en nog veel erger, ik moet morgen bloed laten prikken voor pfeiffer.... Nou is mn vraag dus: is t nog te zien in mn bloed? Tnx alvast"