#1
wegens gebrek aan speed toch maar een paar gram sos gehaald. Deze keer met de garantie dat t topspul was. 1 gram was voor een kennis van me die wel interesse heeft in wat grotere afnames als het idd top is.
nou mn vorige coke ervaringen waren niet echt geweldig en deze keer is het weer hetzelfde. Ik kan snuiven wat ik wil, ik blijf het gevoel hebben dat ik iets mis. Niks euforie, niks supervoelen, hooguit niet meer vermoeid en in lichte mate meer praten.
Mn neusgaten zitten nu zowat dicht en ik snap het gewoon niet. Ik denk dat ik te veel het speed-gevoel blijf verwachten. (kan ik t ook in een bommetje schuiven en slikken?)
die kennis van me heeft overigens een snelle kleur-test-dinges gedaan en zei dat de kwaliteit wel meeviel. Hij laat het nog testen in een testcentrum.
Ik ben meer een snelle jongen denk ik dan een kookgek....
nou mn vorige coke ervaringen waren niet echt geweldig en deze keer is het weer hetzelfde. Ik kan snuiven wat ik wil, ik blijf het gevoel hebben dat ik iets mis. Niks euforie, niks supervoelen, hooguit niet meer vermoeid en in lichte mate meer praten.
Mn neusgaten zitten nu zowat dicht en ik snap het gewoon niet. Ik denk dat ik te veel het speed-gevoel blijf verwachten. (kan ik t ook in een bommetje schuiven en slikken?)
die kennis van me heeft overigens een snelle kleur-test-dinges gedaan en zei dat de kwaliteit wel meeviel. Hij laat het nog testen in een testcentrum.
Ik ben meer een snelle jongen denk ik dan een kookgek....
