Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oké. Zoals ik laatst in een eerder bericht in dit topic schreef. Ik heb tóch besloten het restant van de halve liter g die ik afgelopen zomer kocht op te maken. Ik heb enkele dagen tussen de rush gelaten. Waardoor ik geestelijk en lichamelijk niet afhankelijk was. Alles is op. Nu 5 dagen clean. Ik voel me prima! Cravings.. YES! Maar puur omdat ik weet dat ik minimaal een halve liter moet af kopen, en dat vind ik net wat te veel van het goede.. ik zal het missen, absoluut"
"Wat mijn voorganger ook schrijft. Hoelang zit je er al aan? Ondanks dat gebruik je naar mijn idee teveel om op eigen houtje te stoppen / en zelf met medicijnen te gaan rommelen zonder toeziend oog van een arts. Sterkte"
"Een half jaar is wel lang. Wellicht kun je een ambulante detox doen onder toeziend oog van je arts. Fijn te horen dat het goed gaat met je werk. Hou dat vast, afleiding is nu en zeker straks belangrijk. Laat je even weten hoe het is gegaan"
"Vreselijk om te lezen. Heb je al eens grondig naar je onderliggende problematiek laten kijken ?"
"Schudden bedoel ik"
"Een paar druppeltjes water in het lege flesje g doen. Heel hard schudden, op zijn kop houden en nog paar keer schuren. In de hoop nog iets te voelen. Nu is op ook echt op."
"Uit schreeuwen doe ik het nog niet. Maar jammer vind ik het altijd wel als de halve liter g op zijn einde is. En dat was gisteravond. 2x per jaar halen we een halve liter, en daar doen we echt heel lang mee. Van de laatste vonden we beiden de kwaliteit iets minder, maar zijn we nooit hoger en meer gaan doseren. Nu is het weer mooi geweest. Voor een aantal maanden."
"Paar shotjes vodka. En zoplicon 7,5 mg"
"hoi Sylviaaa, Hoelang gebruik je lorazepam en phenibut? Ik heb alleen ervaring met afkicken van ghb, zonder dat ik afhankelijk was van andere middelen. Hier zijn genoeg ervaringsdeskundigen te vinden. Succes! En anders kun je nog altijd een arts raadplegen"
"Het lijkt alsof het in de lucht zit. Ik heb ze ook, cravings naar g. Deze zomer half litertje aangeschaft. Verstandig gebruikt (voor zover dat kan, eigenlijk nooit goed zeker gezien mijn verleden) de helft daarvan nog over en gisteren nog een dosis gehad. Nu 18 uur geleden en gelukkig nergens last van. Ik zorgde dat ik er niet op ging slapen en soms nam ik gewoon 1 portie. Met daar tussen in 24 uur niets. Soms met uitzondering in het weekend. Ben er nu ook weer klaar mee."