Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGinkgo of ginseng met antipsichotica en antidepressiva?

Ginkgo of ginseng met antipsichotica en antidepressiva?

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
Bart77Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo heeft iemand ervaring met ginkgo of ginseng samen met antipsichotica en antidepressiva?Of weet iemand een ander goed middeltje dat goed samengaat?
Alvast bedankt!
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bart77 zei:
Hallo heeft iemand ervaring met ginkgo of ginseng samen met antipsichotica en antidepressiva?Of weet iemand een ander goed middeltje dat goed samengaat?
Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
zou ik niet doen, ik heb ook lange tijd anti depressiva genomen in combinatie met ginseng en kon er nachten van wakker liggen.
dit komt omdat de ginseng een opwekkend effect heeft wat nauwelijks merkbaar is, maar als je daar dan het oppeppend effect van AD aan toevoegt word je overactief en kan je niet slapen
d
digiLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik hebn gister ginseng gebruikt en ook antipsychotica.

de ginseng was erg lekker en ging er twee uren lang op spacen... aan te raden.

ik heb een fles ginsengelixer gekocht bij de drogist, zo een zwarte drankje.

op de fles staaat dat 5 milliliter per dag goed is. ik zelf heb de halfe fles leeg gedronken.

250-300 milliliter ofzo.

is een aanrader, je gaat er erg lekker op spacen en is niet te vergelijken met andere drugs.
C
CodainLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruik nu Trazolan als AD, en heb daar zowel ginkgo als ginseng zonder problemen mee tesamen gebruikt. Let wel dat ik die ginkgo en ginseng niet meer NA 4 uur neem.
Als een veel leuker alternatief voor de gingko en ginseng kan ik je Piracetam aanraden.
Daar ga je veel meer mee bereiken dan met het bovenstaande. Wel oppassen dat je de ginkgo of ginseng niet gaat combineren met de nootropic, daar krijg je hoofdpijn van!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."