Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"fneawognfkgln zei: tis wel goed voor de concentratie maar het is te makkelijk je kunt je later niet meer concentreren zonder en dan kom je al gauw aan verslaving sneller dan je denkt Klik om te vergroten... Jups... Ik vind het bijna een normale bezigheid om voor het werken en wat erin te pompen, nu is dat niet veel oid. Maar ja, echt handig qua lichaam is het niet, maar het werkt wel fijner. Een keer echt teveel gehad voor het werk, deed ineens 1,5 keer meer werk dan normaal.. Tja.. De werkgever zal je niet horen klagen maar ja.. het is wat anders dan sgool he.. Als ik met muziek bezig ben werk ik wel intenser & geconcentreerder."
"lieky speedfreaky zei: mijn record is 3 weken maar geloof me dan lig je ook daarna wel ff een half/heel dagje plat op je bed Klik om te vergroten... krizus..."
"Hey, Ik had het 2 jaar geleden ongeveer zo, alleen dat was 2 weken toen had ik al wel door dat ik zo niet door kon gaan. Mijn simpele filosofie is en was, niet meer halen dan heb je het ook niet in huis. En het werkt ook nog Het kan echt zo makkelijk zijn hoor, maar je moet wel echt willen kappen. Misschien is 2 weken niet te vergelijken met 2 jaar maar desalnietteplus blijft de "oplossing" echt hetzelfde. Eerste 2 a 3 dagen is wennen maar dat gaat redelijk snel hoor."
"Speed opzich vind ik niet vervelend, voor zo nu en dan en af en toe en voor sporadisch enzo. Echter merk ik dat als het eenmaal zijn werk doet mijn creativiteit een of andere boost krijgt met het oog op muziek dus. Muziek is, in dit geval 'helaas'?, mijn grootste passie, en dat maakt al snel dat ik het vaker ga doen dan sporadisch, af en toe of nu en dan. Als ik al mijn beats met elkaar ga vergelijken moet ik de conclusie trekken dat diegene die gemaakt zijn op speed de meest freaky en ingewikkelde zijn of all.. Gisternacht een begin gemaakt voor een nieuwe beat en ook deze is technisch gewijs weer één van de betere.. (hoewel nog lang niet af) tja.. Is het op deze manier gevaarlijk of niet... Ik ben er nog niet over uit, punt is denk ik ook dat ik momenteel thuis zit en eigenlijk niets beters te doen heb dan muziek maken... Niet dat ik daarover klaag..."
"en daarom sport is dus niet, zie je wel, sporten is slecht"
"Misschien moet je niet om 8.30 al speed innemen???"
"Ik heb dat ook dat de speed in mijn keel komt.. echt g.a.d.v.e.r.d.a.m.m.e! Maar ja.. MOet ik maar geen speed nemen he.. Anyways, ik zou rustig aan beginnen. Ik merk niet zoveel van vrolijkheid om eerlijk te zijn, ik ben altijd een brok chagarijn. Nee ik ben altijd wel vrolijk, mits ik alleen thuis ben... en niet op mijn werk, ANYWAY, ik merk geen verhoogd haha gehalte. Je wordt wel drukker en het leuke is dat je een nachtje ken doorrammen, maar dan niet op de sexuele manier"
"Hey Herkenbaar... Ik was 2 jaar geleden gigantisch aan de speed, op een zekere dag ben ik er gewoon mee genokt. Klinkt simpel en dat was het ook, zolang ik niet naar een dealer ging had ik het ook niet. Anyways, ik zou het noooooit meer nemen, toch bleef het zoals bij jou in mijn achterhoofd rondspoken, die nachten lang aan muziek werken.. En die gedachte heeft me weer aan de speed gebracht, terwijl ik wist dat ik het nooooit meer zou gebruiken. En eigenlijk is er niets veranderd, ik pak de draad weer schaamteloos op.. Ik wil je niet depressief maken hoor, maar net als met roken is het misschien wel iets wat je kan blijven achtervolgen. Een zelfde soort ding heb ik met roken gehad.. Njah... Be carefull"
"Fijn om te horen dat er meerdere zijn met dit verschijnsel, al blijft het dubbel. Ik moet wel zeggen dat ik achteraf niet zoiets heb van:"bah, wat heb ik nou gemaakt!?". Meestal vind ik het natijd ook nog zeker wel hoorbaar. Eigenlijk zijn de 4 nummers op mijn myspace onder invloed gemaakt en ik mag niet klagen, vind ik zelf. Tuurlijk moet ik niet denken dat ik het normalerwijs niet kan maar dat wordt misschien wel een beetje lastig als er nuchter niet zoveel uit komt, lol. Ik denk trouwens niet dat ik mee kan doen aan die competitie, ik heb het echt veels te druk met muziek momenteel, veel projecten. Maar tot zover offtopic. Ik ben nu 2 dagen in hoogeveen en ben eigenlijk blij dat ik morgen weer terug ga naar huis, kan ik weer muziekken"
"Ja dat overkwam me vanochtend ook Dat was pretty ranzig om het op te gorchelen en uit te spugen.. Maar njah.. Ik vind het keelgevoel gehalte juist wel lekker eigenlijk.... sorry M.a.w. ken je niet helpen"