Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja ik neem genoeg voor de hele familie!! :P"
"Ja maar niet op de verjaardagen zelf ze schenken geen druppel....."
"Ja dat excuus heb ik niet!! Ze zeggen wel eens "de appel valt niet ver van de boom" nou mijn boom die stond op heuvel....."
"Ik gebruik al een tijdje Promethazine dat is officieel een Anti-allergie middel maar wordt vaak voorgeschreven als slaapmiddel omdat de bijwerking van dit middel sterk versuffend is! Ik ben jaren verslaafd geweest aan benzo's maar dit is echt mn redding! Ik slaap er perfect op en het is niet verslavend en je hoeft je dosis ook niet steeds aan te passen! Ook is het een versterker voor allerlei medicijnen, als je bijvoorbeeld 1 valiumpje neemt samen met een pilletje promethazine dan versterkt het de werking van de valium en is het eigenlijk net alsof je 2 valiumpjes op heb! Als ik wel eens een Seresta krijg van een kennis dan neem ik ook mn andere blauwe pilletje erbij en dan is ie echt veel heftiger! Ik vind het een super middel!! Ik slaap er beter op dan echte slaapmiddelen en je wordt ook niet verrot wakker. Ik krijg het van mn arts van de Brijderstichting en die schrijft ze zonder problemen aan me voor, terwijl ik vroeger altijd moest smeken voor een pammetje en hij het ook bijna nooit aan me gaf omdat het zo verslavend is! Kan het echt iedereen aanraden die met slaapproblemen kampt!! Alleen niet samen met alcohol gebruiken want dan word je echt heeel snel dronken! gr. Iloon"
"Svali zei: Dat doen heel veel mensen en daarom bestaat er vaak zo'n slecht beeld van alternatieve genezers. Nou zijn er ook echt zat slechte maar ook genoeg echt goede genezers die veel resultaat bereiken. Klik om te vergroten... Ben ik helemaal met je eens....."
"W.F.L. zei: Nieuwe vraag nu.. Heeft jouw kutje een naam!? 100% Acidiferous misschien? Klik om te vergroten... Jazeker wel......"Kuukie" Altijd in de buurt en altijd in voor een leuk spelletje!!! MY best friend....."
"jcutter zei: Mijn penis heet funk de skunk Klik om te vergroten... No hard feelings maar zoals jij het zegt dan is t net alsof je zegt.....The funk of a skunk....."
"Ik heb vandaag een vage ervaring achter de rug en het is nog niet eens 20.00!! Ik heb Ketamine gesnoven en in het begin was het grappig net XTC, maar één lijntje teveel en ik heb in een vreselijke trip gezeten waar ik gelukkig nu weer uit ben..... Ik vind dat trippen helemaal niks ik wist niet meer hoe of wat en wat ik mee maakte .....ik vond het vreselijk!!! Het eerste lijntje was mega grappig en voelde goed en opeens (nadat ik kennelijk nog een groter lijntje had gesnoven) zat ik in een wereld waar ik niet meer uit kon......valt niet in woorden uit te leggen echt TE VAAG..... voelde helemaal niet goed en ik wilde het ook niet maar dacht dat ik vast zat en......nou te raar om uit te leggen. Ik begin er nu langzaam helemaal uit te komen en ik wist de hele tijd dat mn hondje op me zat te wachten en dat was de enige leidraad die me een klein beetje bij mn positieven hield op sommige momenten was ik het spoor echt helemaal bijster....Een onverwachte trip is nooit leuk en ik zal Ketamine nu ook op mn NOT TO DO list zetten......hoe leuk het ook in het begin was....Ben gelukkig weer terug bij mn hondje en terug op "aarde" .......... NO Fun at all.....xx"
"Ja dat las ik laatst ook op Internet in de Telegraaf, die vent zn oor was helemaal weggerot!! Hopelijk wordt het hier in NL niet gebruikt??"
"anna nas zei: nou heb ik een keer na het uitgaan op straat cocaine gekocht en weet niet of het echt is normaal koop ik altijd bij me huis dealer en daar heb je een lekker smaakje aan en bij deze hellemaal niet maar als je op je tong doet verdoofd het wel maar smaakt beetje melig kan het kwaad om te nemen of is het gewoon troep Klik om te vergroten... Ik zou iig ook niet op straat kopen want dat is echt bagger kwaliteit...die dealers die op straat verkopen hebben toch zo iets van "Die zien we toch nooit meer terug!!" Ik had bij mn eerste hasj aankoop in Amsterdam een stukje drop gekocht!!!"