Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn report over benzo fury

Mijn report over benzo fury

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mmhjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Omdat het mijn 1e keer is ben ik voorzichtig begonnen er is ook over deze rc weinig bekend.
Ff een update 1.5 uur na inname kan ik het gevoel het beste omschrijven als opkomende paddos (voordat een paddotrip inslaat dat gevoel).
Euforie is weinig van te merken , wacht nog een 1/2 uur als dit effect dan aanhoud pak ik misschien wat bij ik laat het weten
m
mmhjaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi alle, dit wordt mijn 1e post heb me op dit forum aangemeld sinds ik gebruikservaringen aan het zoeken/lezen was over RC's heb hier geen ervaring mee .
Drugs waar ik ervaringen mee heb en alle in verschillende settings thuis en of uitgaan
paddos/truffels
Mdma kristal, pil , speed
mda en vroeger mta
ketamine, cocaine,ghb , weed/hash

Mijn kennismaking met benzo fury
lengte 1,96 gewicht 110kg

Doses 100mg afgewogen en in capsule maat 4 gedaan
Inname thuis om 16.30 en laatste keer licht gegeten 14.00
Bij merkbaar effect ga ik verder met een update.
m
mmhjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nu begin ik langzaam een meer spacend gevoel te krijgen en heb het een beetje warmer kan het nog niet plaatsen waar het gevoel op lijkt.
Me pupillen liegen er niet om zijn inmiddels groot.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
Persoonlijk weet ik niks van Benzo Fury, maar gezien je lengte en gewicht zou je wel wat meer moeten aankunnen dan de gemiddelde mens. Maar kijk er natuurlijk mee uit.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#5
Omdat het mijn 1e keer is ben ik voorzichtig begonnen er is ook over deze rc weinig bekend.
Klik om te vergroten...

Heel verstandig. Het is ook absoluut niet mijn bedoeling om je te veel te laten nemen. Maar zelf ben ik ook groter dan gemiddeld en ik merk vaak dat je daardoor meer nodig hebt dan de gemiddelde mens.
m
mmhjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
2u naar inname het effect (spacend) blijft hangen het zet niet door (is het net niet)
Heb zojuist 50mg capsule erbij gepakt is kijken wat dat voor me gaat doen want de euforie die vaak omschreven wordt bij deze rc heb ik niet . Ook het mdma gevoel is nog ver te zoeken.
m
mmhjaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb na mijn idee start dosis 100mg te laag ingezet . Na rustig opbouwen van 50mg per keer zit nu op 300mg voel ik me alleen maar beter en beter . Kleuren zijn intenser helder, muziek klinkt beter zit nu party videos te bekijken van me laatst bezochte feest . Terwijl ik me uitleef op de muziek gaan de moves relaxt . Merk nu pas euforie ben super happy en voel me zwaar relaxt :grin: ben nog vrij helder in me hoofd. Het gekke is ben 4u gelden begonnen maar effect neemt het laatste 1/2 u
alleen maar toe , duurt vrij lang voordat deze dope piekt.
Terwijl ik mijn update plaats zit ik licht te knarse met me tanden . Ik redose niks meer bij. :hearteyes:
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Begin je ook veel paars te zien....dat had ik ...alles was paars gekleurd heel raar! :openmouth:
Zit je alleen btw?
m
mmhjaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mij vriendin is werken en die vind het btw niet relaxt als ik onder invloed ben van mdma of speed dan zegt ze die houding van je bevalt me niet en met ghb ben je veel liever.
Ze kan er niet tegen mensen waar om ze geeft hard te zien gaan.
En nee ik zie niet paars , heb nu tegen alle verwachtingen in bijna hetzelfde gevoel als met
mdma . En vanwege het proberen van deze voor (mij nieuwe dope ) zit ik alleen , en puur om ervaring op te doen en kijken wat het doet.
m
mmhjaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb x aantal jaren geleden vaak genoeg getript en gespaced met vriendengroep altijd lachen en mooie momenten en ideeen die je 1sec later weer vergeten was. En dan ging het zo van waar hadden het ook weer over eehh wie wat waar ehh nog een keer . Maar we worden ouder he en mensen leven hun eigen weg.
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Oke nou relaxt dat je je prettig voelt! Het duurt ook heel lang voordat het is uitgewerkt toch? Gebruikt je vriendin zelf helemaal niet?
m
mmhjaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee die gebruikt niks en heeft nooit iets gebruikt.
Die houd bij een wijntje op zijn tijd . En met caffeine houdende drankjes krijgt ze zowat vleugels.
Maar ik update mijn ervaring straks nog
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou allebei gebruiken in een relatie kan ook tot problemen leiden.....maar het kan natuurlijk ook helemaal te gek zijn zeker als je aan t trippen bent en samen de meest gekke dingen bedenken of zien waarbij je nuchter nooit zou opkomen....
Heb ik wel gehad als ik veel pep had gebruikt dan kreeg ik de meest briljante ideeën en ging daar dan helemaal op in ....
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja das heel herkenbaar als je met allerlei inzichten komt en ff later weet niemand meer waar het nou over ging.....
Das helemaal erg als iedereen een lulkick heeft.....iedereeen wil iets zeggen maar niemand luistert naar elkaar....Daarom is coke ook wel de Ego drug genoemd.....
Ikke ikke ikke... :grin:
m
mmhjaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maar we dwalen af coke is trouwens kut die keren dat ik dat gebruikt heb kun je op 1hand tellen
Update ben nu zwaar aan het spacen en heb geen ups en downs het gevoel blijft stabiel.
Maar 1 ding is duidelijk deze rc slaat laat in zelfs op redelijke lege maag 1,5 tot 2u en begon te pieken na 4u van inname , misschien komt het wel door het opbouwen van de dosering . maar pas na 250 a 300mg had ik mijn gewenste effect bereikt dat toch erg veel op mdma lijkt.
m
mmhjaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het geluksgevoel is top 1e inname alweer 6,5 uur geleden en bouwt nu langzaam af Maar ben benieuwd wat het effect morgen is met kater/down zijn. Naar vandaag te hebben kennis gemaakt met deze drugs heb ik me twijfels of dit mijn nieuwe partydrugs word 6-apb vs mdma .
Heb wel zitten tandenknarsen maar minder als met x.
Maar wat de gevolgen op langer termijn zijn kan niemand iets over zeggen maar mijn gedachte is alles met mate gebruiken niet te vaak en veel zoals met alles eigenlijk , zal de schade beperkt blijven.
m
mmhjaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik laat morgen weten hoe mijn kater/down zal zijn :wave:
m
mmhjaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hey , ik leef weer :) , moet zeggen het viel niet mee om te slapen terwijl ik toch moe was.
Mijn kater/down zijn enzo valt erg mee in vergelijking met andere amphetamine gerelateerde drugs. Heb ook heel de avond ice thea en water gedronken alcohol durfde ik niet aan.
Ohja en de eetlust tijdens het strak staan viel ook niet tegen had tenminste niet zo'n droge bek .
Had gisteren op het hoogtepunt de piek en veel honger, ff een halve liter vanille vla leeg geschranst ging goed de ontbijtkoek smaakte als zoete koek wel even doorbijten , en totslot voor het slapen 2 muesli repen naar binnen gewerkt. :grin: .
Maar het blijft vaag, het werkte wel na 1u lichtjes en na 2u bleef ik in die lichte space hangen en zetten niet door,dacht bij mezelf als dit het is valt het :confused: tegen . De opbouw op vrijwel lege maag (100mg,50mg,50mg,100mg) duurde 3,5 uur ging toen pas lekker , om vervolgens 3,5tot4u van ultieme euforie te genieten.
Vraag mezelf af of het komt vanwege mij begin dosering of dat het met 6-apb altijd zolang duurt voordat het effect tot zijn recht komt .
m
mmhjaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ff een update 1u naar inname klein beetje space maar niks bijzonders.
De tijd zal het leren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."