Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlechte coke rotterdam ?!

Slechte coke rotterdam ?!

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou ook nooit zo maar wat op straat halen. Dat is in mijn ervaring meestal troep, omdat de dealer geen enkele binding heeft met de klant en het hem dus ook geen reet interesseert of die nou een kick van krijgt of niet. Je zult het dus vooral moeten hebben van anderen die gebruiken en waar zij het halen.
C
ChemipackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ook mijn ervaring inderdaad. ook de "loopjongens" die altijd goed spul hadden komen ineens met slechte zooi aanzetten. zoals Svali al zegt, je moet het hebben van de gebruikers, of bekende/bevriende dealers, die nog binding met de klanten hebben.
w
wapdateLid
01-01-2024, 00:00
#3
Paar keer op straat coke (snuif) gehaald in rotterdam, maar kon er niet echt hard van gaan. Naar mijn idee veel slechte vermengde troep in omloop. Hebben jullie dezelfde ervaringen ?
D
DrezyLid
01-01-2024, 00:00
#4
In Rdam moet je nooit op straat bij een onbekende kopen, 100% troep.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chemipack zei:
Ook mijn ervaring inderdaad. ook de "loopjongens" die altijd goed spul hadden komen ineens met slechte zooi aanzetten. zoals Svali al zegt, je moet het hebben van de gebruikers, of bekende/bevriende dealers, die nog binding met de klanten hebben.
Klik om te vergroten...

Zo is het maar net, de loopjongens nemen al het gevaar terwijl 'the big guy' voor de tv zit met vriendinnen/vrienden, telefoontjes krijgt en zegt ben er in 5 minuten terwijl hij net een joint draait en de gast die het moet brengen versnijd het nog even. Om ziek van te worden je moet bijna naast de bron zelf zitten om wat leuks te krijgen..
Ben er zelf al een lange tijd mee gestopt maar blijf het een raar/duister wereldje vinden I don't like it :smilingimp:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
@nelisn , hoe dom kan je zijn tssss

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."