Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het maakt mij niet uit in princiepe. Maar goed, bij een zware trip heb je denk ik toch niks aan elkaar. Keb 1x zwaar getript in mn eentje (m'n eerste keer, gelijk goed) 1x met een groep die allemaal gebruikte. Dat was wel leuk want we zaten allemaal zo'n beetje in dezelfde trip. Meerdere keren met maar 1 iemand samen en met een groep erom heen waarvan voor de rest niemand genomen heeft. Maarjah, dat vind ik maar irritant en ga het ook niet meer doen. Ze gingen allemaal gare vragen stellen enzo, en ik kon voor m'n gevoel mezelf niet echt zijn."
"schranziewanzie zei: Champignonetje zei: Het maakt mij niet uit in princiepe. Maar goed, bij een zware trip heb je denk ik toch niks aan elkaar. Keb 1x zwaar getript in mn eentje (m'n eerste keer, gelijk goed) 1x met een groep die allemaal gebruikte. Dat was wel leuk want we zaten allemaal zo'n beetje in dezelfde trip. Meerdere keren met maar 1 iemand samen en met een groep erom heen waarvan voor de rest niemand genomen heeft. Maarjah, dat vind ik maar irritant en ga het ook niet meer doen. Ze gingen allemaal gare vragen stellen enzo, en ik kon voor m'n gevoel mezelf niet echt zijn. Klik om te vergroten... als ik da alleen doe met een groep nuchtere mensen rond mij. dan zeg ik gewoon nie dat ik aan het trippen ben. moet nie de ganse tijd da gezaag aan mijn kop hebben, en zie je iets, en wat zie je, en dit en dat bla bla bla. die zien da tch nie buiten da je gawoon wat anders doet als normaal. maar dan zeg je gewoon da je uw dagelijkse tikken weer hebt he. Klik om te vergroten... Whaha, dat ga ik binnenkort eens uitproberen"
"Ik heb morgen (vandaag) een LAN Party... Wat kan je halen bij de smart shop waarmee je makkelijk 2 dagen kan doorknallen. Met niet dit soort bijverschijnselen tijdens het gebruik: - Buikpijn - Hoofdpijn - Niet meer kunnen gamen - Niet goed meer kunnen gamen Na het gebruik mag ik best wat voelen :P Wat heb je zelf al gebruikt voor dit soort dingen? Ook al zullen er niet veel mensen zijn denk ik ."
"Jah oke, maar daar word je waus van. Ik zocht meer iets richting spat omdat ik daar niet aan kon komen... Maar goed, shop is pas om 12:30 open, en ik moet er om 12:00 zijn. Dilema :P Najah, dan maar zonder drugs, dat lukt ook wel 2 dagen. Alleen met iets meer moeite"
"Moet je het wel hebben"
"Het hangt er vanaf of de koppijn door drugs zelf komt lijkt mij Maarjah ik zou het niet weten, mijn koppijn is wel een keer verdwenen door XTC."
"White Widow, rij ik speciaal voor naar heerhugowaard. Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P. In hoorn haal ik meestal Supershiva. Word ik altijd dik skaffa van"
"BobG zei: Champignonetje zei: White Widow, rij ik speciaal voor naar heerhugowaard. Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P. In hoorn haal ik meestal Supershiva. Word ik altijd dik skaffa van Klik om te vergroten... Je moet eens parvati halen bij de ketel of boot, die zijn goed :P Klik om te vergroten... Ik heb alles wel gehad hoor bij de boot qua wiet."
"Volgens mij kan iedereen verslaafd raken. Maar je maakt in het begin zelf de keuze om vaak te gebruiken..."
"Keertje +48 uur wakker gebleven op een LAN Party van de speed. Daarna 12 uurtjes geslapen en had nergens last van. Maar goed, keb zoiezo nog nooit last gehad van een depri gevoel of iets dergelijks van speed of pillen. 1x vette koppijn van "confetti's" maar daar geef ik de pillen gewoon de schuld van :P"