Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Op paddo's en pillen Me maat : ''Ik vind het niet leuk dat de aarde alleen rondjes draait'' Ik : ''dan moeten we rondjes gaan lopen!'' maat : ''Waarom?'' Ik : ''negatief + negatief = positief" maat : ''goed idee!'' Dat was wel de geniaalste"
"Alcohol Amfetamine Methamfetamine Ritalin Cocaine Caffeine GHB LSD Benzo's MDMA MDA Psilocybine (paddos+ truffels) Nicotine Weed/Hasj Lachgas"
"Ik vraag me dan af hoe het komt dat ik 5 of meer pillen nodig heb voor het effect dat mijn vriend heeft bij een kwartje die ook nog groter en ouder is ? Ik zou graag antwoord krijgen of tips die ik kan gebruiken. Alvast Bedankt ! Klik om te vergroten... Het kan zijn dat je je serotonine voorraad al hebt uitgeput. Je hebt een tolerantie voor mdma opgebouwd, de enigste manier om weer harder te gaan is voor een lange tijd niet te gebruiken"
"Ja wat versta je onder: beste? Als je ermee bedoeld wat het fijnste gevoel geeft is dat bij mij: Meth-amfetamine. 1x gehad(per ongeluk dacht dat het amfetamine was) maar daarna nooit meer omdat het gewoon een TE fijn gevoel gaf. Gevaarlijke rotzooi"
"Hahahaha Er staan wel ziek veel planten op waarvan je kan trippen"
"Amateurtje zei: Ik denk dat iedereen hier bijna wel weet over welke site je het hebt. Klik om te vergroten... Haha, zeker weten"
"wat is eigenlijk volgens jullie het moeilijkst om te krijgen (kwa drugs) Klik om te vergroten... Ik denk dat meth het moeilijkste te verkrijgen is in Nederland, gelukkig maar"
"Bij mij was het ook puur uit nieuwsgierigheid. Ik hoorde de oudere jongens 'vroeger' altijd praten hoe geweldig het was. Ik had dan altijd een gevoel van zo geweldig als geclaimd word kan het toch niet zijn, nou ik ben er achter gekomen... beetje onwetendheid was het ook wel. Als ik nu terugdenk kom ik toch op de conclusie dat ik het beter niet kon uitproberen (pillen,coke en pep)"
"Ten eerste wil ik je ook veel succes wensen! Het is een behoorlijke stap die je neemt, ook al heb ik nooit hero gebruikt weet ik maar al te goed hoe moeilijk het is om te stoppen. Ik kan mij nog wel herinneren toen ik 4 jaar geleden in de kliniek zat, was er ook een wat oudere man die 3 weken lang op eigen houtje van de hero aan het afkicken was voordat hij bij ons in de groep kwam. Hij weigerde tevens ook om methadon te nemen. Hij vertelde mij dat het voor hem in de eerste weken een ware hel was om te slapen, daar had hij het meeste moeite mee. Benzo's had hij geprobeerd maar die werkten niet zo goed. Wat hem het beste hielp om te slapen, was dat hij een dikke (indica) joint ging roken. Niet dat dat hem het verlangen naar hero wegnam maar het hielp hem wel heel goed om te kunnen slapen, aldus zijn verhaal. Maar nogmaals ik kan er niet goed over oordelen want ben er niet zo bekend mee. In ieder geval sterkte en probeer niet op te geven!"