Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel is het nou echt waard?

Hoeveel is het nou echt waard?

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
sgroeverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste geachte mede vrienden,

Ik sta op de serieuze overweging een eigen Shop te openen,
inventaris staat al op stand-by en het pand kan snel gekocht worden.

wel heb ik een korte vraag
ik ben zelf een groot gebruiken geweest van wiet maar haalde altijd bij mij vriend die onlangs gestopt is met kweken.

nu heb ik voor mij winkel genoeg mensen die kunnen bevoorraden van kleine soorten, alleen zit ik nog met de volgende vraag

wat is nou precies de inkoop waarde van een goede kilo haze of amnesia?


Mvg,
iemand die zijn mooiste droom hopelijk snel in vervulling kan later gaan.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk dat als jij al die mensen die jou moeten gaan bevooraden (vergis je hier niet in, een shop die een beetje winst maakt verkoopt snel heul veel) je het er met hun eens over moet hebben. Je koopt het immers van hun.
Daarnaast weet ik niet of het slim is wanneer je een shop wil beginnen maar zoiets simpels niet weet... Weet je wel wat je moet vragen?
Waneer je je verkoop bepaald hebt, kun je je inkoop bepalen. Uitrekenen hoeveel winst je moet pakken om quitte te draaien en daarop gaan onderhandelen met je leveranciers over de prijs.

Kort gezegd betaal je voor een kilo goede haze tussen de 1000 en 10000 euro. Totaal afhankelijk van de kwaliteit, hoeveelheid (neem je 1 of 10 kilo) en verkoper.

Ik wil je absoluut niet ontmoedigen een shop te beginnen! Maar er komt echt veel meer bij kijken dan een reguliere horeca onderneming. Daarnaast is een shop runnen niet meer dezelfde hippie bezigheid van tot 10 jaar geleden. Er zitten ontiegelijk veel regels aanvast, je hebt al een pand op't oog maar je hebt nog geen vergunning? Zou ik alvast aanvragen, de meeste gemeentes verstrekken geen nieuwe vergunningen meer. En degene die dat wel doen, moeten daar soms wel eens een jaartje over slapen.
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nieuwe vergunningen geven ze zeer zelden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."